Alaba afviser ikke Real Madrid
Alaba har tidligere været kædet sammen med et skifte til kongeklubben, og nu puster Bayern München-spilleren selv til rygterne. Østrigeren blev interviewet forud for Østrigs venskabskamp mod Rusland på onsdag, hvor han blev spurgt ind til en mulig transfer til Real Madrid:
”Der er intet konkret lige nu. Men i fodbold, kan alt ændre sig hurtigt. Lige nu er jeg fokuseret på landsholdet, og bagefter er der pre-season i München. Jeg har det godt i München,” fortalte venstrebacken.
Alaba har kontrakt med Sydtyskerne indtil 2021.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
SR4 skrev: Hvis han kan acceptere en bænkeplads i Real, er det fint med mig.
Han kan vel også dække flere positioner på midtbanen – jeg ville ikke sige nej, selvom der er andre steder på banen vi har mere behov for kvalitet.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Vi har langt mere brug for en opgradering på målmands- og angriberposten, men jeg ville ikke blive overrasket hvis vi ikke ender med noget specielt til nogle af de to poster, og i stedet fyrer penge af på noget så dumt som Alaba.
Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
Lukita skrev: Det er absolut ikke her vi skal bruge vores penge. Alaba er klasse, men hverken ham eller Marcelo kommer til at være tilfredse med den spilletid der vil skulle blive delt imellem dem på venstre back, og vores midtbane er i forvejen overbefolket hvor vi allerede har flere midtbanespillere i truppen der ikke får tilstrækkeligt med spilletid, så hvis Alaba også skulle være et emne til midtbanen ville det skabe endnu et problem på dén position. Og hvad så med Theo? Han har ikke haft den bedste debutsæson, men han er stadig meget ung og har nogle helt vilde forudsætninger rent fysisk, der skal bygges på hans tekniske og taktiske evner.
Vi har langt mere brug for en opgradering på målmands- og angriberposten, men jeg ville ikke blive overrasket hvis vi ikke ender med noget specielt til nogle af de to poster, og i stedet fyrer penge af på noget så dumt som Alaba.
Marcelo er en dejlig livsglad dreng - en rigtig brasilianer - som vi alle elsker på hans gode dage. Men han har altså også rundet de 30 år og er den spiller i truppen, der sammen med Ramos har vundet mest, og klubben har brug for, at han kan blive presset maksimalt på positionen for at holde niveau (beklager hvis det lyder fordomsfuldt, men brasilianere går ofte ned i kadance i den alder). Theo har på ingen måde niveauet til at presse ham, og jeg tror helt ærligt aldrig han får det. Han har speed og kraft, men teknisk og taktisk virker han helt blank og lysår efter Alaba, så jeg kunne godt forestille mig at smide en pæn pose penge efter Alaba. Han burde også kunne indtage flere positioner på midtbanen. Det kunne han i hvert fald i Guardiolas system i Bayern.
Ud med Theo, så er vi garderet der de næste 4-6 år
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Theo har simpelthen ikke niveauet til at spille for Real Madrid, og formentlig aldrig kommer i nærheden dette. Har aldrig forstået indkøbet. Det er Royston Drenthe om igen. Han har formentlig større mulighed for at få succes som rapper end en fodboldspiller hos Real Madrid.
Hvis vi absolut skal købe en VB i Bayern, så foretrækker jeg Juan Bernat. Han er spansk, meget billigere og ville formentlig acceptere rollen som back-up. Han kan desuden spille wing.
Mit forslag:
Kunne fandme være frækt at hente Sessegnon! Køb ham nu før han overtager PL og koster +1 millard i nærmeste fremtid.
Han er hurtig, ekstrem målfarlig, driblestærk, kan lære fra Marcelo og så er han lige fyldt blot 18 år!
Drømmeholdet sæsonen 17/18
..........................De Gea.......................
Carvajal......Ramos.....Varane....Marcelo
..........................Kanté..........................
...............Modric...............Kroos...........
.........Isco...........................Neymar......
........................Ronaldo.......................
(Og når Mbappé bliver træt af mickey mouse ligaen så hapser vi også ham! :-)
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.