Zidane holder pressemøde kl. 13.00
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Real Madrid har netop bebudet på sin officielle hjemmeside, at Zinedine Zidane holder pressemøde kl. 13.00.
Der er ikke meldt noget ud om, hvad pressemødet omhandler, men vi følger naturligvis sagen tæt.
Spanske Cadena SER mener, at Zinedine Zidane stopper som træner i Real Madrid.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- MikeAagaard
- Forum begynder
-
Jeg er tom for ord..
En opsigelse fra ham, havde jeg ikke set.
Hvem skal overtage nu ;(
Av av av en bombe at få i ansigtet, på en ellers lækker dag.
// MikeAagaard
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Ved nærmere eftertanke.. Fornuftig beslutning.. Zidane ser bare lidt længere frem. Fornyelsen sker for én gangs skyld på rette tidspunkt!!
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Men jeg er i chok lige nu...!
- Mathiaseefsen
-
- Ekspert bruger
-
Du kan skifte kone, politik og religion......
Men aldrig yndlings-fodboldhold
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
BBB skrev: Han undgår behændigt at skulle udføre et større generationsskifte.
Eller også har han anerkendt, at han ikke er manden til at gøre det...
Han er jo så sindssygt loyal overfor truppen, så det skulle ikke undre mig, at han måske også godt ved med sig selv, at det skal være en andens opgave.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Hvilket var akkurat det der blev skrevet :)ChrillRM14 skrev:
Han er jo så sindssygt loyal overfor truppen, så det skulle ikke undre mig, at han måske også godt ved med sig selv, at det skal være en andens opgave.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Kimbo skrev:
Hvilket var akkurat det der blev skrevet :)ChrillRM14 skrev:
Ikke helt :) det kunne også have den konnotation, at Zidane vidste, at det hele brændte under ham - problemer med Ronaldo, Bale osv melder sig, og at han for sin egen skyld ikke vil stå med de problemer til sommer. Den pointe er også blevet skrevet på flere fora.
Eller altså, at Zidane ikke selv mener, at der skal skiftes meget ud i truppen - ligesom sidste år - men ved, at det er det, som Perez forventer.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Hvis han virkelig ville det bedste for Real, så burde vi jo havde vidst det her for længe siden, så klubben ku få en ærlig chance for at finde en virkelig brugbar erstatning. Hvis Zidane tror at det er klubbens bedste og “dets puls” at efterlade klubben til en træner som Wenger eller Guti whatever så har han taget fejl.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Elto92 skrev: Jeg er stadig i chok...... hvad skete der for 24 timer siden? Sagde Zidane virkelig stop?
Hvis han virkelig ville det bedste for Real, så burde vi jo havde vidst det her for længe siden, så klubben ku få en ærlig chance for at finde en virkelig brugbar erstatning. Hvis Zidane tror at det er klubbens bedste og “dets puls” at efterlade klubben til en træner som Wenger eller Guti whatever så har han taget fejl.
Det kunne skabe utilsigtet splid, hvis han allerede i februar sagde det. Selvom der nok skal være stress på direktionsgangene, så må man jo sige, at han offentliggjorde det så hurtigt efter sæsonen som muligt :)