Zidane holder pressemøde kl. 13.00

8 år 1 måned siden #1 af Administrationen

Real Madrid har netop bebudet på sin officielle hjemmeside, at Zinedine Zidane holder pressemøde kl. 13.00.

Der er ikke meldt noget ud om, hvad pressemødet omhandler, men vi følger naturligvis sagen tæt.

Spanske Cadena SER mener, at Zinedine Zidane stopper som træner i Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 1 måned siden #2 af MikeAagaard
Hvad sker der..
Jeg er tom for ord..

En opsigelse fra ham, havde jeg ikke set.
Hvem skal overtage nu ;(
Av av av en bombe at få i ansigtet, på en ellers lækker dag.

// MikeAagaard

8 år 1 måned siden #3 af Siempre fiel
HOLY.FUCKIN.SHIT!!!

8 år 1 måned siden #4 af Vinícius
Ret beset har Zidane ret i, at truppen trænger til forandringer.. Set over en hel sæson har vi kun vundet CHL og ellers set utroligt svage ud. CHL blev vundet på marginalerne i flere omgange, hvilket næppe vil gentage sig. En fodboldfilosofi, der bygger på at give sig 100% og kæmpe for holdet fungerer i store kampe i CHL, men når det ikke fungerer, skal der være en taktik at falde tilbage på. Der er brug for en træner, der kan skabe noget kontinuitet - både uden for banen(som Zidane kunne), men også på banen med en egentlig taktik(som Zidane aldrig formåede i hans 2,5 år).

Ved nærmere eftertanke.. Fornuftig beslutning.. Zidane ser bare lidt længere frem. Fornyelsen sker for én gangs skyld på rette tidspunkt!!

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 8 år 1 måned siden ved Vinícius.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Macon, andreashn

8 år 1 måned siden #5 af Ramos93
Jeg er en af dem, der selv har været efter Zidane, ikke mindst pga. den dårlige sæsonstart.

Men jeg er i chok lige nu...!

8 år 1 måned siden #6 af Mathiaseefsen
HOLY SHIT.

Du kan skifte kone, politik og religion......
Men aldrig yndlings-fodboldhold

8 år 1 måned siden #7 af BBB
Han undgår behændigt at skulle udføre et større generationsskifte.

8 år 1 måned siden #8 af ChrillRM14

BBB skrev: Han undgår behændigt at skulle udføre et større generationsskifte.

Eller også har han anerkendt, at han ikke er manden til at gøre det...
Han er jo så sindssygt loyal overfor truppen, så det skulle ikke undre mig, at han måske også godt ved med sig selv, at det skal være en andens opgave.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

8 år 1 måned siden #9 af Kimbo

ChrillRM14 skrev:

Han er jo så sindssygt loyal overfor truppen, så det skulle ikke undre mig, at han måske også godt ved med sig selv, at det skal være en andens opgave.

Hvilket var akkurat det der blev skrevet :)
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

8 år 1 måned siden #10 af ChrillRM14

Kimbo skrev:

ChrillRM14 skrev:

Hvilket var akkurat det der blev skrevet :)

Ikke helt :) det kunne også have den konnotation, at Zidane vidste, at det hele brændte under ham - problemer med Ronaldo, Bale osv melder sig, og at han for sin egen skyld ikke vil stå med de problemer til sommer. Den pointe er også blevet skrevet på flere fora.

Eller altså, at Zidane ikke selv mener, at der skal skiftes meget ud i truppen - ligesom sidste år - men ved, at det er det, som Perez forventer.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 8 år 1 måned siden ved ChrillRM14.

8 år 1 måned siden #11 af Elto92
Jeg er stadig i chok...... hvad skete der for 24 timer siden? Sagde Zidane virkelig stop?

Hvis han virkelig ville det bedste for Real, så burde vi jo havde vidst det her for længe siden, så klubben ku få en ærlig chance for at finde en virkelig brugbar erstatning. Hvis Zidane tror at det er klubbens bedste og “dets puls” at efterlade klubben til en træner som Wenger eller Guti whatever så har han taget fejl.

8 år 1 måned siden #12 af ChrillRM14

Elto92 skrev: Jeg er stadig i chok...... hvad skete der for 24 timer siden? Sagde Zidane virkelig stop?

Hvis han virkelig ville det bedste for Real, så burde vi jo havde vidst det her for længe siden, så klubben ku få en ærlig chance for at finde en virkelig brugbar erstatning. Hvis Zidane tror at det er klubbens bedste og “dets puls” at efterlade klubben til en træner som Wenger eller Guti whatever så har han taget fejl.

Det kunne skabe utilsigtet splid, hvis han allerede i februar sagde det. Selvom der nok skal være stress på direktionsgangene, så må man jo sige, at han offentliggjorde det så hurtigt efter sæsonen som muligt :)

Leveret af Kunena Forum