Spansk presse: Kontakt til Pochettino og Löw

5 år 9 måneder siden #1 af Administrationen

Det var en tydeligt påvirket Florentino Pérez, som i går deltog på pressemødet ved Zinedine Zidanes opsigelse.

Men som øverste ansvarlige for verdens mægtigste klub, har Real Madrid-præsidenten straks igangsat jagten på den nye træner på et marked, hvor det ene trænernavn ser mere håbløst ud end det andet.

Ifølge spansk presse arbejder man dog lige nu ud fra to muligheder, nemlig Tottenhams Mauricio Pochettino og Tysklands landstræner Joachim Löw og de har angiveligt modtaget en henvendelse fra Real Madrid for at høre om deres stilling til et kommende job i klubben.

Begge trænere har for nylig forlænget deres respektive ansættelsesforhold, men for Pochettinos vedkommende skal der angiveligt være indgået en aftale om, at han kan løses fra sin kontrakt før tid, mens Joachim Löws fremtid sandsynligvis er knyttet op til Tysklands præstationer ved VM i Rusland.

Florentino Pérez, José Ángel Sánchez og Ramón Martínez var i går samlet for at analysere de forskellige træner-emner, som man har på blokken, men det menes kun at være de to ovennævnte, som man har været i decideret kontakt med.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #2 af Il Duce
Jeg er stadigvæk i Zhok, selvom jeg udmærket forstår ZZ' rationale.
Min brutto-drømmeliste
A-listen:
Löw, Blanc, Sari, Jardim eller Conte
B-Listen/Jokerne
Guti, Michael Laudrup, Lopetegui,

"Hvis du ikke er nørd inden for et eller andet i livet, så er der noget galt med dig"
- En spansk barejer og glødende Real Madrid fan.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #3 af Steen
Löw har afvist os. Pochettino er så godt som umulig. Tak til Zidane, fantastisk tidspunkt at stoppe på ... Angiveligt stoppede han grundet Perez vil have nyt blod i truppen, og han kunne simpelthen ikke klare tanken om at sælge spillere som Keylor Pura Vida Navas eller bænke Karim Benzema. Det er for svagt, og derfor er det for klubbens bedste, at han stopper. Med den indstilling får han det svært i andre klubber.

Pochettino og Löw var henholdsvis min første- og andenprioritet. Jeg vil for alt i verden ikke se Guti som træner, eller Conte for den sags skyld. Jeg ville have Conte til klubben før vi hentede Benitez, men hans tid i Chelsea har været alt andet end problemfrit. Negativ fodbold, han har været i infight med deres stjerner ... Det bliver et stort nej tak.

Ligesom en anden foreslog, så kunne det være en idé at hente Heynckes for en enkelt sæson, og så Pochettino næste år. Jupp formår at få det bedste ud af hvilken som helst trup, og derfor kunne det tillade Perez at foretage en mindre generationsskift. Ellers er mit bedste bud Allegri, om end jeg ikke just er fan af hans fodbold. Men han er en vinder, og han kan tæmme egoerne.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #4 af Kiwes
Jeg havde egentlig håbet at Zidane blev i klubben et år mere, selvom det trods alt ikke kun har været en dans på roser denne sæson.
Jeg har to ønsker til posten; Pochettino og Allegri. Begge har leveret gode resultater for deres respektive klubber og specielt i den hjemlige liga, hvilket jeg vægter højt. Allegri har selvfølgelig også ført Juve helt frem til toppen af europæisk fodbold igen. Jeg vil være fortrøstningsfuld hvis vi fik en af de to ved roret. Jeg forstiller mig ikke at Real Madrid mister tiltrækningskraft af Zidane's afgang.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #5 af Real HWL

Steen skrev: Löw har afvist os. Pochettino er så godt som umulig. Tak til Zidane, fantastisk tidspunkt at stoppe på ... Angiveligt stoppede han grundet Perez vil have nyt blod i truppen, og han kunne simpelthen ikke klare tanken om at sælge spillere som Keylor Pura Vida Navas eller bænke Karim Benzema. Det er for svagt, og derfor er det for klubbens bedste, at han stopper. Med den indstilling får han det svært i andre klubber.

Pochettino og Löw var henholdsvis min første- og andenprioritet. Jeg vil for alt i verden ikke se Guti som træner, eller Conte for den sags skyld. Jeg ville have Conte til klubben før vi hentede Benitez, men hans tid i Chelsea har været alt andet end problemfrit. Negativ fodbold, han har været i infight med deres stjerner ... Det bliver et stort nej tak.

Ligesom en anden foreslog, så kunne det være en idé at hente Heynckes for en enkelt sæson, og så Pochettino næste år. Jupp formår at få det bedste ud af hvilken som helst trup, og derfor kunne det tillade Perez at foretage en mindre generationsskift. Ellers er mit bedste bud Allegri, om end jeg ikke just er fan af hans fodbold. Men han er en vinder, og han kan tæmme egoerne.


Hvorfor er Pochettino umulig? Han har udtalt til AS idag at han er en mand der lever i nuet og at der må ske hvad der sker. Hvis han får tid og penge til at bygge et nyt projekt op i Real, så tror jeg på han er træner i real meget snart.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #6 af Steen
Jeg tror ikke, at det handler om hvad Poch vil. Han har lige forlænget med 5 år, og vil derfor ikke presse et skifte igennem. Han kommer kun hvis han får lov af Levy, og jeg tror vi alle ved, hvor hård en hund han kan være.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #7 af Real HWL

Steen skrev: Jeg tror ikke, at det handler om hvad Poch vil. Han har lige forlænget med 5 år, og vil derfor ikke presse et skifte igennem. Han kommer kun hvis han får lov af Levy, og jeg tror vi alle ved, hvor hård en hund han kan være.


Pochettino vidste jo heller ikke at trænersædet i real ville blive ledigt da han satte sin underskrift på en ny kontrakt ;) Desuden hvad er en kontrakt i virkeligheden værd hvis en person vil væk? Han kan jo også blive fyret selvom han har en 5 årig kontrakt.
Sidste redigering: 5 år 9 måneder siden ved Real HWL.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #8 af Fondo_Sur
Der er umiddelbart ingen fornuftige løsninger. Fair nok at Zidane ville trække sig, men jeg tvivler på om han selv mener, at holdet kommer til at blive bedre stillet efter sommer nu.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #9 af ChrillRM14

Fondo_Sur skrev: Der er umiddelbart ingen fornuftige løsninger. Fair nok at Zidane ville trække sig, men jeg tvivler på om han selv mener, at holdet kommer til at blive bedre stillet efter sommer nu.


Umiddelbart er der måske ingen ideel træner derude, men så alligevel... Hvis Ernesto Valverde vandt the double med Barca i sin første sæson - og han har da heller ikke været top-top-coach tidligere eller vundet nævneværdige trofæer - så kan Conte, Allegri, Poch vel også?

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #10 af Real Madrid
Kovacic vil eftersigende videre for at få mere spilletid. Zidane ryger, Kovacic ryger, Ronaldo ryger og Bale bliver (ser muligheder I at blive efter Zidane er væk). Det ligner et kommende Real Madrid hold, som jeg ikke kan genkende mere...

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #11 af El Siete

Real Madrid skrev: Kovacic vil eftersigende videre for at få mere spilletid. Zidane ryger, Kovacic ryger, Ronaldo ryger og Bale bliver (ser muligheder I at blive efter Zidane er væk). Det ligner et kommende Real Madrid hold, som jeg ikke kan genkende mere...


Jeg kan altså ikke se Kovacic smutte. Han er lige fyldt 24 år og kan se frem til mange år i rampelyset på Madrids midtbane når Modric indenfor de kommende år først trapper ned og derefter tager sin afsked. Modric fylder 33 efter sommer og det er kun naturligt at Kovacic får mere spilletid her.

Ronaldo ser jeg heller ikke smutte, han er på toppen af fodboldverden og alt andet er et skridt nedad. Han skal blot aes lidt og stikkes en større pose penge så bliver han.

Bale skal afsted. Jeg kan virkelig godt lide ham og han cementerede sin plads i historiebøgerne i Madrid med DET mål og har nu haft en afgørende fod i 2 af 4 CL-titler, samt en CdR-titel. Ikke dårligt, og måske det rette tidspunkt for ham at smutte hjem i tryggere omgivelser. Vi får dog aldrig mere for ham en lige nu.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 5 år 9 måneder siden ved El Siete.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #12 af Real Madrid

El Siete skrev:

Real Madrid skrev: Kovacic vil eftersigende videre for at få mere spilletid. Zidane ryger, Kovacic ryger, Ronaldo ryger og Bale bliver (ser muligheder I at blive efter Zidane er væk). Det ligner et kommende Real Madrid hold, som jeg ikke kan genkende mere...


Jeg kan altså ikke se Kovacic smutte. Han er lige fyldt 24 år og kan se frem til mange år i rampelyset på Madrids midtbane når Modric indenfor de kommende år først trapper ned og derefter tager sin afsked. Modric fylder 33 efter sommer og det er kun naturligt at Kovacic får mere spilletid her.

Ronaldo ser jeg heller ikke smutte, han er på toppen af fodboldverden og alt andet er et skridt nedad. Han skal blot aes lidt og stikkes en større pose penge så bliver han.

Bale skal afsted. Jeg kan virkelig godt lide ham og han cementerede sin plads i historiebøgerne i Madrid med DET mål og har nu haft en afgørende fod i 2 af 4 CL-titler, samt en CdR-titel. Ikke dårligt, og måske det rette tidspunkt for ham at smutte hjem i tryggere omgivelser. Vi får dog aldrig mere for ham en lige nu.


Men jeg ser ikke Kovacic få mere spilletid næste sæson, ældre er Modric fx heller ikke.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce