Navas: Zidane gav mig selvtillid

8 år 1 måned siden #1 af Julius

Real Madrids til tider udskældte målmand, Keylor Navas, er en af de spillere, som har nydt godt af Zidanes støtte og opbakning i de svære tider. Derfor kommer costaricaneren selvsagt til at savne sin nu tidligere træner.

”Zidane gav mig selvtillid. Han stolede altid på mig, hvilket er meget vigtigt i et træner-spiller forhold. Jeg beundrer hvordan han altid var en utrolig gennemsigtig person. En træner som sagde tingene til spillerne ligeud, ligegyldigt hvad det omhandlede. Han var med mig, både i gode og dårlige stunder,” fortæller Navas, inden han uddyber:

”Han støttede mig altid, gav mig gode råd og var altid smilende. Det tror jeg virkelig er noget, som hjælper dig til at udvikle dig som spiller. Nu må vi bare huske på de gode stunder vi har haft med ham.”

Navas fortalte desuden, at det havde været et stort privilegie at arbejde sammen med store trænere i Real Madrid som Ancelotti, Benítez og Zidane.

”Du lærer forskellige ting af forskellige trænere. Vi har lært at arbejde sammen som en gruppe. Det hjælper fodboldspillere til at gå ud på banen og give alt for hinanden,” afslutter den tredobbelte Champions League-vinder.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 1 måned siden #2 af Steen
Det ser heldigvis ud til, at han lider samme skæbne som Zidane. Hans tid i Madrid er højst sandsynligt slut, langt om længe.
Sidste redigering: 8 år 1 måned siden ved Steen.

8 år 1 måned siden #3 af AmorMadrid

Steen skrev: Det ser heldigvis ud til, at han lider samme skæbne som Zidane. Hans tid i Madrid er højst sandsynligt slut, langt om længe.

Har altid undret mig lidt over, hvorfor du har behov for at skrive det til samtlige artikler der omhandler Navas. Jeg har intet imod det, men vi er ikke i tvivl om din holdning, hvis det er det du er bange for haha
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, Zyconith, Raul7-2880

8 år 1 måned siden #4 af Zyconith

AmorMadrid skrev:

Steen skrev: Det ser heldigvis ud til, at han lider samme skæbne som Zidane. Hans tid i Madrid er højst sandsynligt slut, langt om længe.

Har altid undret mig lidt over, hvorfor du har behov for at skrive det til samtlige artikler der omhandler Navas. Jeg har intet imod det, men vi er ikke i tvivl om din holdning, hvis det er det du er bange for haha

Jeg ikke i tvivl om at Steen ofte rejser dig op fra sengen fra et mareridt og råber "Navas!", samt går til adskillige former for behandling med sit Navas-PTSD like syndrom.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Leveret af Kunena Forum