Liverpool-tilhængere vil have CL-finale spillet om
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge ESPN har Liverpools uheldige målmand, Loris Karius, været til undersøgelser på Massachusetts General Hospital efter CL-finalen mod Real Madrid.
Det skyldes sammenstødet med Sergio Ramos i første halvleg, hvor man mener at Karius pådrog sig en mindre hjernerystelse, som forstyrrede hans syn og det kan være medvirkende til de to alvorlige fejl, som han begik i anden halvleg.
Oplysningen har fået flere Liverpool-tilhængere til Twitter-tasterne og der er flere, som mener at finalen bør spilles om, fordi det fik indvirkning på resultatet.
Se klippet herunder og vurdér selv om sammenstødet er nok til en hjernerystelse:
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
I hvilket minut skete dette albueangreb ? Det var vel før Karius' 2 mindre heldige aktioner, ikke ? Mon ikke der trods alt er en stor sandsynlighed for, at man kan tage en beslutning, man normalt ikke ville tage, at man afstandsbedømmer forkert, at man udfører ting langsommere osv., når man spiller med en hjernerystelse ?
Det udkast Benzema opsnapper var jo så surrealistisk en handling fra Karius' side, da jeg aldrig tidligere har tænkt at han var skødesløs, uforsigtig eller noget i dén retning, og han har jo igangsat med hænderne 100vis af gange for os, hvor jeg altid tænker, at han er rigtig god til at få spillet hurtigt i gang med meget præcise udkast.
Ved det andet mål er det da set før, at målmanden mistimer et skud, hvor bolden bevæger sig lidt i luften, men det er vel undskyldt, hvis han står der med en hjernerystelse og skal vurdere og reagere på det skud ?
Det er jo 3 helt vandvittige handlinger af Ramos som bryder med alle hensigtserklæringer og æresbegreber indefor fodbolden og så i en finale, hvor hele Verden kigger med, og det skal åbenbart ikke koste ham noget som helst. Jeg synes, efter denne lægeundersøgelse af en ekspert godt at man kunne gå ind og se Ramos efter i sømmene og derefter tildele ham en mærkbar straf for usportslig optræden, når man nu ikke kan idømme ham en voldsdom, og den med Mané kan også tælle med i regnskabet, så alle kan se, at det heller ikke hører nogle steder hjemme.
Med sådanne fans kan man da godt forstår, at de ikke har vundet mesterskabet i 30 år. Ingen selvkritik... Det han skriver lyder jo decideret vanvittigt.
Vi kan da godt spille den om, men tror ikke piberriet fra Liverpool vil blive mindre.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Ramos: "Nu mangler jeg bare, at Firmino påstår, at han fik en forkølelse i kampen, fordi en dråbe af mit sved landede på ham"
Jesus christ, jeg elsker den mand
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu