Cadena SER: Også nej fra Allegri
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Det er på det nærmeste en umulig opgave at skulle erstatte Zinedine Zidane i Real Madrid.
Derfor får Real Madrid angiveligt også nej på nej i jagten på den kommende træner. Først var det Joachim Löw og Mauricio Pochettino og senest skal det være Massimiliano Allegri, som ikke vil forlade Juventus til fordel for Real Madrid.
Det meddeler spanske Cadena SER, som har sine oplysninger fra både Tuttosport og La Gazzetta dello Sport.
Real Madrid havde ellers ifølge aviserne henvendt sig til Allegri via Adriano Galliani, men Juventus-træneren har altså ikke mod på at stå i spidsen for de tredobbelte CL-vindere, som står over for en fornyelse af truppen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Eftersigende skulle det koste €32M at købe ham fri af Liverpool, hvis han da overhovedet vil slippe det projekt.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
El Siete skrev: Nu må det være all-in på at få overbevist Klopp. Han er den perfekte træner til klubben, både i forhold til spillet på banen, hans personlighed og hans arbejde med hvert enkel spiller.
Eftersigende skulle det koste €32M at købe ham fri af Liverpool, hvis han da overhovedet vil slippe det projekt.
Ja, og hvorfor sku' han tage den risiko at smide sit projekt for at tage et - jovist - langt mere prestigefyldt job, men samtidig også et hårdere og mere krævende. Han har Liverpools fans, ledelsen og medierne fulde opbakning til sin rolle lige nu.
Jeg ser efterhånden kun Conte tilbage.
Raul og Guti i et samarbejde er interessant, men der er ikke nok trænererfaring til, at det ville fungere i et så vigtigt transfervindue.
Problemet er virkelig, at klubben er i en penibel situation. Træneren skal stå for et generationsskifte fra dag et, få styr på Bale og Ronaldos planer, og så også lige forsøge at bare nogenlunde leve op til eftermælet af Zidanes succes. Av...
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Jeg tror dog stadig at vi når langt i chl i den kommende sæson. Jeg håber ikke at vi får en lige så svær tur igennem, stik mig Wolfsburg, city og Sevilla i finalen tak.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Elto92 skrev: Jeg tror dog stadig at vi når langt i chl i den kommende sæson
Hahaha, fedt nok - det er d. 5. juni og vi har ingen anelse om hvem der ska træne holdet næste sæson og hvilke spillere vi beholder eller hvilke der kommer til (og vi står med al sandsynlighed foran en større udskiftning). Alligevel lige en vurdering af hvordan vi præsterer i CL i foråret 2019 - cool nok ;-)
Guti, Sarri eller Conte. Deprimerende liste.
Steen skrev: Mon ikke det bliver Conte, som får en enkelt sæson inden han bliver fyret? Capello, Benitez all over again ... På den anden side er det svært at blive sur over det, for klubben har ikke mange andre muligheder, takket været Zidanes egoistiske valg.
Har du ikke før efterspurgt mere dominans, underholdning og spil langs jorden inde centralt? Hvordan kan du så, i så fald, ikke være mere tiltrukket af idéen om Sarri som træner? Ikke at han nødvendigvis har det fornødne format til at lykkes i klubben, men spillestilsmæssigt er det da interessant, om ikke andet.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Jaken skrev:
Steen skrev: Mon ikke det bliver Conte, som får en enkelt sæson inden han bliver fyret? Capello, Benitez all over again ... På den anden side er det svært at blive sur over det, for klubben har ikke mange andre muligheder, takket været Zidanes egoistiske valg.
Har du ikke før efterspurgt mere dominans, underholdning og spil langs jorden inde centralt? Hvordan kan du så, i så fald, ikke være mere tiltrukket af idéen om Sarri som træner? Ikke at han nødvendigvis har det fornødne format til at lykkes i klubben, men spillestilsmæssigt er det da interessant, om ikke andet.
Helt enig, i forhold til spillestil og underholdende spil, så fåes det ikke meget bedre end Sarri.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Jaken skrev:
Jo, jeg kan rigtig godt lide hans fodboldfilosofi. Men han er en alt for kontroversiel person, som ikke har den ''elegance'' det kræver, at træne klubben. Jeg tvivler på, at han vil være populær blandt spillerne.
Det er derfor at jeg ser Pochettino som den perfekte træner, for han har sgu hele pakken. Men ja, det sker ikke.
Jaken skrev:
Min største anke mod Sarri er, at han stort set ikke roterer. Napoli var et helt andet hold da man gik ind i den afgørende fase af Serie A (omkring marts), og hans faste garde så bare slidt ud. Jeg er stor fan af vores bredde pt. og det faktum, at de unge får chancen.
ChrillRM14 skrev:
El Siete skrev: Nu må det være all-in på at få overbevist Klopp. Han er den perfekte træner til klubben, både i forhold til spillet på banen, hans personlighed og hans arbejde med hvert enkel spiller.
Ja, og hvorfor sku' han tage den risiko at smide sit projekt for at tage et - jovist - langt mere prestigefyldt job, men samtidig også et hårdere og mere krævende. Han har Liverpools fans, ledelsen og medierne fulde opbakning til sin rolle lige nu.
Jeg ser efterhånden kun Conte tilbage.
Raul og Guti i et samarbejde er interessant, men der er ikke nok trænererfaring til, at det ville fungere i et så vigtigt transfervindue.
Problemet er virkelig, at klubben er i en penibel situation. Træneren skal stå for et generationsskifte fra dag et, få styr på Bale og Ronaldos planer, og så også lige forsøge at bare nogenlunde leve op til eftermælet af Zidanes succes. Av...
Det er egentlig også mere et håb end en tro på at Klopp kommer til, for som du siger, hvorfor skulle han opgive det projekt i Liverpool. Kan de holde på deres fronttrio samt at de allerede har hentet Fabinho og er tæt på Fekir, plus måske henter en ny stærk målmand, så er de seriøse bejlere til PL-titlen i 18/19.
Når det så er sagt så skal man ikke undervurdere Real Madrids status som klub og overvurdere Liverpools ditto. Chancerne for storhed er trods alt større i RM og jeg ser altså mere Liverpools seneste sæson som en afvigelse (hvor de jo stadig kun bliver nr 4 i PL) grundet storspil fra flere profiler. Hertil er de simpelthen for ustabile mod de større hold. Udover det så tror jeg kun Liverpool kan holde på deres bedste spillere een sæson mere, hvis de ikke kommer tættere på en PL-titel, før deres ambitioner overstiger klubbens formåen.
Så det burde være muligt at lokke ham, men jeg kan sagtens forstå han bliver da Liverpool er en klub på vej opad. Ligesom med Pochettino er et skifte nok først realistisk næste sommer.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.