Ramos taler ud om Champions League-finalen
Real Madrids anfører, Sergio Ramos, var i Champions League-finalen impliceret i sammenstød med både Salah og Karius, hvilket resulterede i en skulderskade til egypteren og en hjernerystelse til den tyske målmand. Nu taler Ramos ud om episoderne, som han synes har fået unødvendigt meget fokus:
”Hele den her episode med Salah har fået meget medieopmærksomhed. Jeg har ikke ville kommentere på det, da det ville blive blæst ud af proportioner. Hvis man ser efter på klippet, kan man se, at han først tager fat om min arm, hvorefter vi falder til den anden side. Det var hans anden arm der blev skadet, og man snakker om at jeg bruger judo-greb?” fortæller en undrende Ramos, inden han fortsætter med at forklare om episoden med Karius:
”Nu fortæller deres målmand, at han var omtåget efter sammenstødet med mig. Nu mangler vi bare, at Firmino siger, at han blev forkølet, fordi han fik en dråbe af mit sved på sig.”
”Jeg har skrevet med Salah, og han har det udmærket. Han kunne endda have taget en sprøjte og spillet videre. Det har jeg selv gjort nogle gange, men når Ramos gør ting, så fylder det altid lidt mere,” afslutter anføreren.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen