Jorge Jesus som træner-emne
Real Madrids kommende træner? Foto: AS.com
Feltet af af mulige Real Madrid-trænere synes at blive mindre og mindre. Efter afvisninger fra blandt andre Löw, Pochettino og Allegri, kravler man nu længere ned af listen med trænernavne. Nu er Sporting Lissabons træner Jorge Jesus’ navn dukket op i medierne.
Italienske Corriere dello Sport mener at vide, at 63-årige Jorge Jesus navn skulle figurere på Real Madrids liste over potentielle træner-emner. Jesus har haft stor succes i Portugal som træner for først Benfica og siden rivalerne fra Sporting. Han har blandt andet vundet den portugisiske liga tre gange, ligesom han seks gange har vundet cuppen ’Taca da Liga.’
Sporting har haft en kaotisk sæson, hvor spillerne blandt andet har truet med at strejke, grundet uenigheder med præsidenten, ligesom de blev angrebet af 50 ultras under en træning, da de missede Champions League-pladsen ved at blive nummer tre.
Jorge Jesus skulle derfor være interesseret i at komme væk fra klubben, som han har kontrakt med til 2019.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
I min verden hellere et sats med ham - frem for at hente et 7.-8 valg på listen.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
REAL skrev: Ideen om Guti begynder at vokse på mig. Respekteret, og med klubbens DNA. Dertil fodbold med genpres og boldbesiddelse højt oppe på banen, hvis han kan få det overført, vil passe mig ganske fint.
I min verden hellere et sats med ham - frem for at hente et 7.-8 valg på listen.
Guti bliver rygtet sammen med Alcorcon i La Segunda og St Mirren, netop rykket op i den bedste række i Skotland... Han har aldrig været seniortræner før, jeg mener han som udgangspunkt skal prøve at være træner for Castilla-holdet før det overhovedet er realistisk at tale om ham.
Tænk at blive rygtet til Alcorcon, St Mirren og Real Madrid i samme vindue, det er jo helt skørt, når man tænker over det..
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev:
REAL skrev: Ideen om Guti begynder at vokse på mig. Respekteret, og med klubbens DNA. Dertil fodbold med genpres og boldbesiddelse højt oppe på banen, hvis han kan få det overført, vil passe mig ganske fint.
Guti bliver rygtet sammen med Alcorcon i La Segunda og St Mirren, netop rykket op i den bedste række i Skotland... Han har aldrig været seniortræner før, jeg mener han som udgangspunkt skal prøve at være træner for Castilla-holdet før det overhovedet er realistisk at tale om ham.
Tænk at blive rygtet til Alcorcon, St Mirren og Real Madrid i samme vindue, det er jo helt skørt, når man tænker over det..
Men hvad vil det egentlig betyde hvis han så ikke får succes for Castilla? Zidane var aldrig nogen succes inden han tog tøjlerne for førsteholdet.
Pointen var egentlig bare, at i takt med diverse topkandidater melder pas, så ser jeg hellere Guti frem for en rutineret nødløsning (Benitez bragte bunker af erfaring, men tabte spillerne fra start).