Målmands-planer sat på stand-by

8 år 1 måned siden #1 af Administrationen

Zinedine Zidanes overraskende beslutning om at stoppe i Real Madrid satte i mere end en forstand tiden i stå i klubben.

Dels er man netop nu inde i et dødvande i jagten på den nye træner, men planlægningen af truppen til den kommende sæson er også for en stund sat på stand-by.

Dette gælder især på målmandsposten, hvor Real Madrid aldrig har glemt David De Gea i Manchester United og ham havde man en snak med Jorge Mendes om i forbindelse med Cristiano Ronaldo-mødet i tirsdags, men man var også i kontakt med Alisson Beckers bagland for at finde ud af, om der var mulighed for at hente ham til klubben.

Men nu har klubben besluttet at indstille alle samtaler og forhandlinger indtil den nye træner er på plads i klubben, så han kan få absolut indflydelse på truppen til den kommende sæson.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 1 måned siden #2 af Administrationen
Man kan sige meget om Steen - det er der dog ingen grund til - men han har eddermame et godt helbred, hvis han overlever denne nyhed.

Rigtig god fredag til jer alle ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Sam, Steen, JimmyBroe, Raul7-2880, andreashn, elle44, El Siete, Madrid777

8 år 1 måned siden #3 af Madrid777

Administrationen skrev: Man kan sige meget om Steen - det er der dog ingen grund til - men han har eddermame et godt helbred, hvis han overlever denne nyhed.

Rigtig god fredag til jer alle ;-)

Vi venter i spænding på en reaktion fra Steen...

8 år 1 måned siden #4 af Steen
Nå, jeg må vist hellere tage ud for at finde et godt reb i morgen. Det bliver muligvis nødvendigt, hvis målmandssituationen er status quo, når transfer vinduet lukker. Mit helbred klarer ikke endnu en sæson med Keylor, det er sgu for åndssvagt!
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

8 år 1 måned siden #5 af Real Madrid1
Besvaret af Real Madrid1 på emne Sæsonen 2018/2019
Hej alle dejlige Madrid fans jeg er ny medlem her og har følt med langtid i det her forum og synes det er verdens bedste forum. og er selv Madrid fan har været det i 20 år nu og er meget stolt og glad for det. Men nok om det. Jeg vil bare lige sige jeg håber vi faktisk på at vi ansætter gutti fordi han kender til klubben og ved hvordan tingene fungere der og tror han vil være næsten ligeså god som Zidane

8 år 1 måned siden #6 af Real Madrid1
Jeg synes keyoler naves er en okay målmand. Men verdens bedste klub som vi er fortjener en verdensklasse målmand som de gea eller oblak.

Leveret af Kunena Forum