COPE: Real Madrid har tilbudt Cristiano Ronaldo ny kontrakt

8 år 1 måned siden #1 af Administrationen

Ifølge spanske Cadena Cope har Real Madrid nu tilbudt Cristiano Ronaldo en lønforhøjelse.

Den lyder på en årsløn på 25 millioner € netto og herudover et variabelt beløb på 7,5 millioner €, som fordeler sig således: 2 millioner € for Champions League; 1,5 millioner € for at vinde LaLiga; 1 million € for at vinde Copa del Rey; 1 million € for at vinde The Best-prisen; 1 million € for at vinde Guldbolden; ½ million € for at blive Pichichi og ½ million €, hvis han når over et vist antal kampe.

Det samlede beløb vil fortsat ligge en del under Neymars og Lionel Messis årslønninger, men skal også ses i den sammenhæng, at Real Madrid ikke kører med en lønstruktur, hvor det er de bedste spillere, som dikterer lønforhandlingerne.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 1 måned siden #2 af Real Madrid
Fint. Bum. Og videre. Så mangler vi bare en træner, erstatning for Bale (Tvivler på det bliver Neymar, så bedste alternativ), kompetent angriber til at udfordre Benzema, kompetent målmand til at udfordre Navas og backups til Carvajal, Casemiro og eventuelt midterforsvaret.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 8 år 1 måned siden ved Real Madrid.

8 år 1 måned siden #3 af Siempre fiel
Er faktisk lidt ærgerlig over at han nu formentlig blir. Han har bestemt stadig noget at byde ind med sportsligt og han er en levende Real Madrid-legende, MEN jeg er uendeligt træt af at han konstant lader til at sætte sig selv flere trin over klubben - med de gentagne "jeg er utilfreds og smutter"-historier/udbrud - senest lige efter holdet (og ik kun Cristiano) havde vundet CL, men det var præcis dét der var problemet - at han ik var centrum. Samtidig står han, imo, med sit ego i vejen for at vi ka få nye og bedre spillere ind. Både fordi han KRÆVER at være den eneste ene, ham alt handler om, ham der tager 90% af al opmærksomhed og fordi hans personlighed fylder helt enormt meget. Lige nu står han, tror jeg, meget i vejen for at vi ka få eksempelvis Neymar til klubben. Samtidig vil det være 100 gange lettere for en ny træner at vinde et omklædningsrum hvis han ikke ska jonglere en Ronaldo som med sit humør og indflydelse på de andre spillere kan gøre det rigtigt svært for en ny træner at implementere nye idéer - også idéer hvor Ronaldo ik nødvendigvis har samme fremtrædende rolle som han tidligere har haft - men som han i mindre og mindre grad gør sig fortjent til på banen. Jeg synes det er det perfekte tidspunkt at slutte samarbejdet, men det sker desværre ikke fordi meget få klubber vil betale en så høj løn og en betragtelig transfersum oveni.

Jeg frygter lige nu at det ender med ganske få udskiftninger og vi igen ska være afhængig af the Ronaldo show som blir mindre og mindre sandsynligt år efter år.

Og igen, dette er ik fordi jeg vil diskutere mandens ubestridelige meritter, men jeg synes ik længere han er mere end en targetman rent fodboldmæssigt - og ik længere en spiller der ik ka erstattes. Han er stadig outstanding indimellem og blandt de allerbedste på sine gode dage, så hvis han blir ka han garanteret stadig bidrage - omend der sikkert blir endnu længere imellem end de sidste to sæsoner som udelukkende bød på fremragende forårsslutspurt i CL fra hans side.

Jeg synes det helt afgørende er at der blir plads til den helt aldeles nødvendige udskiftning i truppen og at en træner får meget bedre rum til at sætte sit præg uden en Ronaldo som kræver særbehandling og uden tvivl vil stille sig på tværs hvis han ik fortsat er det ubestridte centrum uagtet hva der er bedst for holdet.

Jeg føler virkelig dette ville være det bedste tidspunkt at lave skiftet på, men det sker nok ik. Og så må vi jo bare acceptere at han prøvede at stjæle opmærksomheden og ødelægge festen efter finalen med sin "se mig, se mig, buhu jeg skrider"-udtalelse fordi han var fornærmet over at Bale stjal opmærksomheden på banen - men hva værre er, så frygter jeg at klubben får sværere ved at lokke Neymar til - både fordi Ronaldo ik virker til at ville dele rampelyset og pga af at mange penge er bundet i ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Kimbo

8 år 1 måned siden #4 af Kiwes
Jeg håber ikke hele sommeren skal gå med at løse Ronaldo-problemet og tager fokus væk fra andre og mere vigtige ting. Efter vi har fundet en ny træner, skal fokus 100% være på at forstærke truppen. Hvis Ronaldo ikke er tilfreds med det tilbud som klubben vil give ham - så må han komme i gang med at skaffe nogle gode bud fra andre klubber på bordet!

Leveret af Kunena Forum