Spansk presse: Guti vil have disse to spillere

5 år 9 måneder siden #1 af Administrationen

Spansk presse er allerede begyndt at spekulere i, hvilke spillere Guti vil have, hvis han bliver udnævnt til ny førsteholdstræner.

Og de to øverste på listen er to af de største spanske talenter i øjeblikket, nemlig Betis´ Fabián Ruiz og Valencias Carlos Soler.

Det er to midtbanespillere, som lever op til Gutis filosofi om at være i maksimal boldbesiddelse og som begge har en udsøgt teknik.

Fabián Ruiz bliver kaldt den spanske Fernando Redondo og det kan få garvede Madridistas til at slikke sig om munden over udsigten til at få en spiller, der minder om den afsindigt elegante argentiner. Real Madrid har tidligere været tæt på at hente Fabián Ruiz, som har en frikøbs-klausul på bare 20 millioner €.

Lidt dyrere er Carlos Soler i Valencia, som samtidig er en klub, som på ingen måde vil forhandle med Real Madrid om sine spillere og derfor vil Real Madrid være nødt til at betale frikøbs-klausulen på 80 millioner € og han er især udset til at være et stærkt alternativ til Kroos og Modric, når de skal have en pause.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #2 af Matamoro
Der er krummer i Guti

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #3 af PMO
Wow. Det er godt nok uambitiøst. Minder meget om sidste sommer med køb af “talenter”. Det gik jo godt....
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Steen, Gribben, Jonas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #4 af Fondo_Sur
Lovende! Og hænger godt sammen med Zidanes udvikling af holdet.

Det bedste ved Guti er hans karakter.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #5 af nono
Jeg er totalt imod Guti som træner. Manden er jo hamrende uintelligent, uprofessionel, temperamentsfuld og doven.

Havde talentet til at blive måske spaniens bedste fodboldspiller nogensinde. Havde slet, slet ikke mentaliteten. Skulle nogle af førnævnte karaktertræk have ændret sig markant på de få år han har været væk?

Jeg afskriver ham helt og aldeles og håber på en mere saglig profil. Michel er et bedre bud, nu hvor Pochetino er ude.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #6 af Real Madrid

nono skrev: Jeg er totalt imod Guti som træner. Manden er var jo hamrende uintelligent, uprofessionel, temperamentsfuld og doven.

Havde talentet til at blive måske spaniens bedste fodboldspiller nogensinde. Havde slet, slet ikke mentaliteten. Skulle nogle af førnævnte karaktertræk have ændret sig markant på de få år han har været væk?

Jeg afskriver ham helt og aldeles og håber på en mere saglig profil. Michel er et bedre bud, nu hvor Pochetino er ude.


No solo soy perfecto, también soy Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #7 af BBB
80 mio euro for en backup til Kroos og Modric?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #8 af Daniel

nono skrev: Jeg er totalt imod Guti som træner. Manden er jo hamrende uintelligent, uprofessionel, temperamentsfuld og doven.

Havde talentet til at blive måske spaniens bedste fodboldspiller nogensinde. Havde slet, slet ikke mentaliteten. Skulle nogle af førnævnte karaktertræk have ændret sig markant på de få år han har været væk?

Jeg afskriver ham helt og aldeles og håber på en mere saglig profil. Michel er et bedre bud, nu hvor Pochetino er ude.


Hvordan han VAR på banen, har da intet at gøre med, hvordan han (nødvendigvis) ER på trænerbænken. Man er altså nødt til at adskille tingene.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Real HWL, Chamartin

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #9 af nono
Men Daniel, man kan jo kun vurdere Guti ud fra hvordan han VAR på banen, når han INGEN erfaring har.

Her peger jeg på nogle ret åbenlyse, mentale mangler, som alt andet end lige bør give panderynker også i erhvervet som træner og frontfigur...

Jeg tror ikke på ham - han har hverken de menneskelige eller intellektuelle forudsætninger.
Sidste redigering: 5 år 9 måneder siden ved nono.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #10 af ZizouMo

nono skrev: Men Daniel, man kan jo kun vurdere Guti ud fra hvordan han VAR på banen, når han INGEN erfaring har.

Her peger jeg på nogle ret åbenlyse, mentale mangler, som alt andet end lige bør give panderynker også i erhvervet som træner og frontfigur...

Jeg tror ikke på ham - han har hverken de menneskelige eller intellektuelle forudsætninger.


Jürgen Klopp var en afdanket, høj, slasket og doven fodboldspiller dengang. I dag praktisere han det mest intense og aggressive og i mine øjne noget af det flotteste fodbold set i nyer tid.

Jürgen klopp lagde ud med at være spillende træner fordi han synes det var blevet kedeligt at spille fodbold.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Sidste redigering: 5 år 9 måneder siden ved ZizouMo.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #11 af mohbar

ZizouMo skrev:

nono skrev: Men Daniel, man kan jo kun vurdere Guti ud fra hvordan han VAR på banen, når han INGEN erfaring har.

Her peger jeg på nogle ret åbenlyse, mentale mangler, som alt andet end lige bør give panderynker også i erhvervet som træner og frontfigur...

Jeg tror ikke på ham - han har hverken de menneskelige eller intellektuelle forudsætninger.


Jürgen Klopp var en afdanket, høj, slasket og doven fodboldspiller dengang. I dag praktisere han det mest intense og aggressive og i mine øjne noget af det flotteste fodbold set i nyer tid.

Jürgen klopp lagde ud med at være spillende træner fordi han synes det var blevet kedeligt at spille fodbold.


Og derfor skal Real Madrid satse al på at halet KLOPP indenbords.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #12 af ZizouMo
Jeg kan ikke forstille mig andet end at vi får en uerfaren manager ind på nuværende tidspunkt.
Klopp, Pochettino og Allegri er alle igang med et projekt i deres respektive klubber. At træne Real Madrid på nuværende tidspunkt ville være selvmord. Man kan nærmest kun fejle. Derfor er tanken om at få en ny Camacho ind (Guti, Michel) i 12-24 måneder det mest oplagte.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce