Lopetegui-ansættelse vækker vrede i Spanien

8 år 1 måned siden #1 af Administrationen

Det er ikke blevet modtaget godt alle steder, at Real Madrid laver kontrakt med Spaniens landstræner blot 3 dage inden holdets første VM-kamp mod den på papiret sværeste gruppemodstander, Portugal.

På den madrilenske avis, AS, mener redaktør Alfredo Relaño oven i købet, at Real Madrid er med til at skabe antimadridismo med offentliggørelsen nu, men andre går endnu videre.

Således mener mange, at både RFEF-præsident Luis Rubiales og landstræner Julen Lopetegui bør gå af med det samme og netop nu spekuleres der faktisk i, at Spanien fyrer Lopetegui før den første kamp på fredag.

Rubiales og Lopetegui har indkaldt til pressemøde kl. 11.30 i dag, men det forventes i første omgang blot at være en orientering om Lopeteguis nye kontrakt, som kommer i kølvandet på, at han forlængede med det spanske fodboldforbund i sidste måned.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 1 måned siden #2 af Steen
Fyret. Ikke en god start for ham desværre. Jeg er dog fuldstændig uenig i den beslutning. Hvilken forskel gør det, at han blev bekræftet som RM træner? Ja, medierne ville måske ikke vide det, men han ville koncentrere sig akkurat ligeså meget om jobbet som hvis man havde ventet med at bekræfte det. Barnligt og tåbeligt.

8 år 1 måned siden #3 af Madridnation.

Steen skrev: Fyret. Ikke en god start for ham desværre. Jeg er dog fuldstændig uenig i den beslutning. Hvilken forskel gør det, at han blev bekræftet som RM træner? Ja, medierne ville måske ikke vide det, men han ville koncentrere sig akkurat ligeså meget om jobbet som hvis man havde ventet med at bekræfte det. Barnligt og tåbeligt.

Kæft en bombe!!

Den vil blive diskuteret rigtig meget i medierne, men det siges at Lopetegui informerede forbundet 5 min før RM sendte pressemeddelelsen ud igår.
Men hold kæft hvor står Spanien pludseligt svagt nu.

Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).

8 år 1 måned siden #4 af DarioGomez
Perfekt! Så kan han komme hjem til os og fokusere på spillerkøb! Stærkt!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Real HWL, Zyconith, Lukita

8 år 1 måned siden #5 af madrid2000
Acceptere spillerne det bare?

De er en flok kyllinger, hvis de ikke boykotter VM.

8 år 1 måned siden #6 af El_Juan

Steen skrev: Fyret. Ikke en god start for ham desværre. Jeg er dog fuldstændig uenig i den beslutning. Hvilken forskel gør det, at han blev bekræftet som RM træner? Ja, medierne ville måske ikke vide det, men han ville koncentrere sig akkurat ligeså meget om jobbet som hvis man havde ventet med at bekræfte det. Barnligt og tåbeligt.

RFEF brillierer på ny! Og hvor har du dog ret... Det er immervæk tåbeligt. Skoene må virkelig stramme hos Rubiales, Hierro og co.

Nåh... Så må de have fat i Caparros! Eller Quique Florens... Eller Paco Jemez... Eller Luis Enrique! Det bliver godt! (Ellers tager de vel den nuværende U21-landstræner, Celades, og forfremmer ham). Og Lopetegui kan tage et par feriedage, cleare hovedet (ovenpå denne idioti) og så ellers starte op i sin nye tjans.
Sidste redigering: 8 år 1 måned siden ved El_Juan.

8 år 1 måned siden #7 af Madridnation.

madrid2000 skrev: Acceptere spillerne det bare?

De er en flok kyllinger, hvis de ikke boykotter VM.

"Rubiales confirms players tried to save Lopetegui but this was not enough, solely FA's decision"

Shit en idiot...

Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).
Sidste redigering: 8 år 1 måned siden ved Madridnation..

Leveret af Kunena Forum