AS: Real Madrid tæt på Alisson-køb

8 år 1 måned siden #1 af Administrationen

Ifølge spanske AS er Real Madrid meget tæt på at skrive kontrakt med AS Romas brasilianske målmand, Alisson Becker.

Faktisk skal forhandlingerne være så langt fremme, at målmandens agent, José Maria Neis, har fået lov til at forhandle de personlige vilkår på plads med Real Madrid-ledelsen og der tales om en pris i omegnen af 70 millioner € for den 25-årige målmand.

Alisson Becker udtalte tidligere på ugen, at han på daværende tidspunkt ikke vidste noget om fremtiden, men at der forhåbentlig kom afklaring på det i løbet af ugen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 1 måned siden #2 af Steen
Nu må vi se, både AS og Marca har ramt forbi mange gange de sidste par uger. Marca skriver at både Perez og Lopetegui hellere vil have De Gea, om end Alissons pris er at foretrække. Hvis man kan få Alisson til €50M synes jeg det giver mening at vælge ham fremfor DDG (han er dog ikke i nærheden af at være lige så god som spanieren) men hvis man skal op og give €70M, så kan man ligeså godt smide 20-30M oveni og hente verdens bedste målmand.
Sidste redigering: 8 år 1 måned siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

8 år 1 måned siden #3 af baggins
Jeg kan ikke se hvorfor han er en forbedring ift. Navas. Det virker meget underligt at smide så mange penge efter ham. Hvis man køber De Gea, ville jeg være glad, men man skal huske at uden Navas ville vi ikke være i CHL-finalen sidste år eller i år.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

8 år 1 måned siden #4 af Steen

baggins skrev: Jeg kan ikke se hvorfor han er en forbedring ift. Navas. Det virker meget underligt at smide så mange penge efter ham. Hvis man køber De Gea, ville jeg være glad, men man skal huske at uden Navas ville vi ikke være i CHL-finalen sidste år eller i år.

.. Og hvis det ikke var for dommeren røg vi ud til Juventus, takket være Keylor Navas uforklarlige drop. Vi kunne også have tabt til Napoli sidste år, efter Keylor gav dem føringen ved at sove ved Insignes mål. Keylor var også tæt på at koste os ligaen 16-17, efter utallige drops. Blandt andet mod Betis og Las Palmas.

Der kan ikke herske nogen tvivl om, at han skal udskiftes. Det er uacceptabelt, at være skyld i så mange mål som Keylor er, hver sæson. Men ja, ikke alle målmænd er en forbedring. Alisson ser jeg kun som en lille forbedring. Jeg synes ikke, at man bør smide 70M efter ham. Det er ALT for meget, eftersom han ikke er i top 3 over bedste keepere.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Lukita

8 år 1 måned siden #5 af El Siete
All-in på De Gea ellers kan man lige så godt give 30-40M for Courtois i stedet for 70 for Alisson.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

8 år 1 måned siden #6 af Real Madrid
Det er heller ikke en selvfølge, at Alisson skulle slå Navas af holdet. Navas må qua hans status og meritter i klubben have et forspring. Virker til, at Navas bliver og kæmper for sin plads, uanset hvem man henter.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

8 år 1 måned siden #7 af Siempre fiel

baggins skrev: Jeg kan ikke se hvorfor han er en forbedring ift. Navas. Det virker meget underligt at smide så mange penge efter ham. Hvis man køber De Gea, ville jeg være glad, men man skal huske at uden Navas ville vi ikke være i CHL-finalen sidste år eller i år.

Nej uden en målmand havde vi nok ik vundet! Men der var sikkert ganske mange andre keepere som havde ku hjælpe os lige så meget eller mere.

Men 78 mio for Alisson som der meldes om virker voldsomt. Jeg kender godt nok ik så meget til ham, men ville nok foretrække de De Gea eller Oblak

8 år 1 måned siden #8 af Siempre fiel

Real Madrid skrev: Det er heller ikke en selvfølge, at Alisson skulle slå Navas af holdet. Navas må qua hans status og meritter i klubben have et forspring. Virker til, at Navas bliver og kæmper for sin plads, uanset hvem man henter.

Selvfølgelig blir Navas ik hvis man henter en keeper til 78 mio. Der er jo INGEN chance for at den nye mand ik ska stå - at man siger at klubben gerne vil beholde Navas er jo alene for at holde prisen på ham nogenlunde oppe

8 år 1 måned siden #9 af Zyconith
Jeg synes der er lidt Neuer over Allison. Ville ikke have et problem med at han blev vores målmand de næste 5-10 år.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Leveret af Kunena Forum