Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Vinicius jr. glæder sig over ansættelsen af Lopetegui

Vinicius jr. glæder sig over ansættelsen af Lopetegui 4 måneder 1 dag siden #1

• Daniel
  • Daniel's profilbillede
  • Platin bruger

Vinicius kamp 140618

Vinicius jr. tror på sin chance med Lopetegui ved roret.

Vinicius jr. lægger ikke skjul på, at han havde set frem til at arbejde sammen med Zinedine Zidane i Real Madrid, om end han alligevel glæder sig over ansættelsen af Julen Lopetegui:

- Jeg havde glædet mig rigtig meget til arbejde sammen med Zidane. Jeg kender ikke så meget til Lopetegui, men informationerne jeg får om ham, er positive, og jeg lader mig forstå, at han foretrækker at give chancen til truppens yngre spillere, siger Vinicius jr. ifølge den store spanske sportsavis Marca.

18-årige Vinicius jr. kan dermed se frem til en sæsonoptakt, hvor Lopetegui kommer til at vurdere ham på lige fod med truppens mere erfarne drenge, hvilket nok er den essentielle forskel mellem spanieren og Real Madrids tidligere cheftræner, Zidane.

Det store brasilianske offensivtalent glæder sig også over rygterne om, at Real Madrid efter sigende har fået kløerne i Santos' vidunderdreng, Rodrygo:

- Det gør mig meget glad at høre, da Rodrygo er på min alder og det er dejligt at have en jævnaldrende brasilianer i truppen ved sin side. Jeg ønsker ham kun det bedste. Han er en fantastisk spiller, og jeg håber vi i fællesskab kan bringe stor glæde i Real Madrid i den nærmeste fremtid. 

Vinicius jr. har flere lejligheder udtrykt, at han glæder sig til officielt at vende snuden mod den spanske hovedstad, om end han heller ikke har lagt skjul på, at det bliver hårdt at forlade de vante og trygge rammer i Flamengo, men særligt Casemiro og Marcelo har hjulpet den unge angriber med at gøre overgangen lidt nemmere:

- Jeg har snakket i telefon med Marcelo og Casemiro flere gange, og efter også at have skrevet en del med dem, er valget blevet nemmere at tage for mig, slutter angriberen i interviewet med Marca.

Læs endnu mere om Real Madrids nye brasilianske håb her, hvor Peter Arnholdt fra Brasserbold.dk kommer med en masse fine pointer om Vinicius jr. og dennes potentiale.

The administrator has disabled public write access.

Vinicius jr. glæder sig over ansættelsen af Lopetegui 4 måneder 1 dag siden #2

• JimmyBroe
  • JimmyBroe's profilbillede
  • Falster Fyren
  • Real Madrid fan siden jeg kunne gå.
Hvor mange udenlandske spillere er det vi må ha i truppen? Nu har vi 4 fra Brasilien inden for en overskuelig fremtid. Måske endda 5 hvis Neymar ender hos os.
Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.

Vinicius jr. glæder sig over ansættelsen af Lopetegui 4 måneder 1 dag siden #3

• Daniel
  • Daniel's profilbillede
  • Platin bruger
JimmyBroe skrev:
Hvor mange udenlandske spillere er det vi må ha i truppen? Nu har vi 4 fra Brasilien inden for en overskuelig fremtid. Måske endda 5 hvis Neymar ender hos os.

Det er kun Casemiro der pt. optager en plads i dette regnskab.

Navas og Marcelo har begge dobbelt statsborgerskaber og påvirker derfor ikke denne regel om x antal ikke EU-spillere i truppen.

Lucas Silva har selvfølgelig heller ikke spansk statsborgerskab, men han er permanent fortid i Real Madrid efter sommerens transfervindue og derfor ikke relevant.

Vinicius jr. glæder sig over ansættelsen af Lopetegui 4 måneder 1 dag siden #4

• JimmyBroe
  • JimmyBroe's profilbillede
  • Falster Fyren
  • Real Madrid fan siden jeg kunne gå.
Daniel skrev:
JimmyBroe skrev:

Det er kun Casemiro der pt. optager en plads i dette regnskab.

Navas og Marcelo har begge dobbelt statsborgerskaber og påvirker derfor ikke denne regel om x antal ikke EU-spillere i truppen.

Lucas Silva har selvfølgelig heller ikke spansk statsborgerskab, men han er permanent fortid i Real Madrid efter sommerens transfervindue og derfor ikke relevant.

Sådan :D Men hvor mange er det vi må have i truppen? Nu ved jeg ikke hvor vanskelligt det er at få dobbelt statsborgerskab men ellers så må man få det arrangeret med de to unge brasilianer:)
Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.

Vinicius jr. glæder sig over ansættelsen af Lopetegui 4 måneder 1 dag siden #5

• Daniel
  • Daniel's profilbillede
  • Platin bruger
JimmyBroe

Som jeg læser det rundt på det store internet, er det ikke tilladt for spanske klubber at registrere mere end 3 spillere uden for EU.

According to the rules in La Liga, a club playing in the top division Spanish football league is not allowed to recruit more than three non-EU players.

Efter 5 år i spansk fodbold kan man så søge om spansk statsborgerskaber. Man har også mulighed for at søge andet europæisk statsborgerskab via eksempelvis sin bedre halvdel, som Luis Suarez har gjort (fruen er italiensk) og Coutinho efter sigende pønser på at gøre ditto (fruen er portugisisk). Endvidere er der visse kontinenter, der ikke er med i denne ordning som eksempelvis det afrikanske kontinent:

As per La Liga rules, the players can claim citizenship of Spain from their native lands. A non-European player can apply for Spanish citizenship. However, he must play for five years in Spain in order to be eligible for Spain citizenship. Furthermore, the players arriving from Caribbean, African and the Pacific counties (commonly referred to as ACP countries) are not included in the non-EU category due to the Kolpak Ruling.

Men i princippet kunne jeg godt forestille mig, at Real Madrid eksempelvis måtte skrive kontrakt med 6 nye ikke EU-spillere, registrere 3 af dem og leje resten ud uden at registrere disse.
Følgende bruger(e) har sagt tak: JimmyBroe, Zyconith

Vinicius jr. glæder sig over ansættelsen af Lopetegui 4 måneder 23 timer siden #6

• fiatten
  • fiatten's profilbillede
  • Senior bruger
Er det ikke mærkeligt man køber to kæmpetalenter til SAMME plads på venstrekanten til SÅ mange penge. Er det sådan noget 'konkurrence' de prøver at skabe internt, så de bliver presset til at yde det bedste, for at blive implementeret på holdet? :D
Er ikke fan af det i hvert fald. :(
Følgende bruger(e) har sagt tak: Steen

Vinicius jr. glæder sig over ansættelsen af Lopetegui 4 måneder 12 timer siden #7

• BBB
  • BBB's profilbillede
  • Platin bruger
fiatten skrev:
Er det ikke mærkeligt man køber to kæmpetalenter til SAMME plads på venstrekanten til SÅ mange penge. Er det sådan noget 'konkurrence' de prøver at skabe internt, så de bliver presset til at yde det bedste, for at blive implementeret på holdet? :D
Er ikke fan af det i hvert fald. :(

Du sætter jo ikke alle dine penge på én mands udvikling.

Vinicius jr. glæder sig over ansættelsen af Lopetegui 4 måneder 12 timer siden #8

Vinicius har været angriber i hele hans ungdomskarriere, men ligesom Rashford, er det mere "humant" at bruge ham på kanten til at starte med.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Leveret af Kunena Forum
.:.

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.