Officielt: Rodrygo til Real Madrid

8 år 1 måned siden #1 af Jbner

Brasilianske Santos FC har nu offentliggjort Rodrygos skifte til Real Madrid igennem deres sociale medier. Her skriver de at begge klubber er nået frem til en aftale om det fremtidige skifte for Rodrygo til Real Madrid.

I samme besked meddeler de at Rodrygo vil skifte til Real Madrid i juli 2019. Man skulle være blevet enige om en transfersum på 45 millioner €

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 1 måned siden #2 af Steen
Som et par andre har nævnt, så spiller han samme position som Vinicius. Han kan også spille højrekant, men han er langt mere effektiv i venstre side. Hvad er meningen i at brænde så mange penge af, på to unge og uprøvede spillere, der spiller samme position?
Hvis man skal vurdere udfra youtube highlights, så virker Rodrygo langt mere spændende end Vinicius. Det skal der dog ikke meget til for, men han ser da spændende nok ud.

Jeg har som sådan ikke noget imod, at vi smider store beløb efter potentielle stjerner. Det eneste der irriterer mig ved det er, at vi prioriterer det over at forbedre vores nuværende trup, selvom det er nødvendigt. Alisson bliver valgt fremfor DDG da han er billigere. Henter vi en ny angriber/kant? Det virker ikke sådan. Seneste nyt skulle være, at man vil forlænge med Bale ... Nu må vi se, det er måske for tidligt at spå om dette, da Lopetegui lige er blevet ansat. Men det virker til, at Perez vil fortsætte med BBC.
Sidste redigering: 8 år 1 måned siden ved Steen.

8 år 1 måned siden #3 af Kingkongkong
Har set flere af både Rodrygo og Vinicius kampe. De ser lovende ud, men de har bare ikke den samme X-Factor som Neymar, der nærmest dominerede den brasilianske liga fra dag 1. Men nu må vi se hvordan de udvikler sig, har bare ikke den helt store fidus til dem, specielt ikke når man tænker på de penge man smider efter dem. Perez er tydeligvis opsat på at få den næste Neymar.

8 år 1 måned siden #4 af Lukita
Hvis vi fortsætter med BBC så hænger jeg mig selv. Har man INTET lært af de rædderlige præstationer fra Benzema siden starten af 2016, eller Bales uendelige skadesproblemer? Lad os håbe, at grunden til at der ikke er sket noget endnu på de offensive positioner, er at VM er i gang. Transfervinduet er trods alt ikke engang åbnet endnu, og vi har to måneder til at handle i.

Men jeg kan dog sagtens dele din bekymring. Benzema var et af Perezs indkøb i 2009, og Bale er Perezs store Galactico indkøb, det er et stort slag på Perezs stolthed hvis Bale skulle sælges og Benzema skal bænkes, som selvfølgelig er det der bør ske. Man kunne også frygte, at det at Benzema scorede to mål mod Bayern og en enkelt i finalen, og Bale har ramt en lille skadesfri periode og var afgørende i finalen, giver dem lidt ekstra kredit, så de ikke bliver udskiftet. Det ville være katastrofalt hvis det forholder sig sådan.

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.

8 år 1 måned siden #5 af Fondo_Sur
Rodrygo ser vanvittig ud.

Meget kan siges om disse handler, men de kommer af nødvendighed. Klubber vil ikke sælge deres bedste spillere, og de der vil, sælger kun for absurde beløb.

Der er flere kæmpe-klubber nu end der er ledige store talenter, der ville passe ind i Real Madrid.

Rodrygo blev købt for talentet, mens Vinicius blev for en stor hype omkring ham. Det er investeringer, som giver rigtig god mening i disse tider. Jeg vælger at tro at Real Madrid er på forkant igen.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Real HWL, El Siete

Leveret af Kunena Forum