Marcos Llorente meldes på vej til Sevilla
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Marcos Llorente kan være på vej til Sevilla i den kommende sæson.
Den andalusiske klub står til at miste midtbanespilleren Steven N´zonzi og her er Marcos Llorente udset som afløseren og prisen på 12-15 millioner € skræmmer ikke Sevilla.
Marcos Llorente forlængede sin kontrakt med Real Madrid frem til 2021 i september 2017, men den 23-årige midtbanespiller har haft svært ved at følge op på sit succesrige år i Alavés, hvor han som lejesvend var den spiller i LaLiga, der erobrede flest bolde.
I alt har han været med i 20 kampe for Real Madrid, hvor det er blevet til 1063 spilleminutter.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Igen vil jeg nævne Omar Mascarell, som bliver rygtet til Bayern. Han er lige en tand bedre end Llorente vil jeg tro.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Jeg aner dog ikke hvilken spillertype Mascarell egentligt er, hvis han er bedst som decideret oprydder er det jo perfekt. Foretrækker klart at vi har en backup der er bedst i den rolle, til hvis Case skulle være ude.
Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Lukita skrev: Har Mascarell ikke primært sine forcer frem i banen? Hvis han skulle være udset til at overtage Llorentes plads som backup for Casemiro, så er det vigtigste vel at han passer til rollen som, for lige at bruge et par FM-udtryk i indlægget her, boldvindende midtbanespiller på den defensive midtbane. Selvfølgelig må han gerne være god på bolden samtidigt, men hvis hans primære forcer er frem af banen, og den sekundære force er som oprydder, så kan man jo lige så godt bruge Kovacic, som netop på fornuftig vis har spillet den rolle i nogle kampe.
Jeg aner dog ikke hvilken spillertype Mascarell egentligt er, hvis han er bedst som decideret oprydder er det jo perfekt. Foretrækker klart at vi har en backup der er bedst i den rolle, til hvis Case skulle være ude.
De (få) kampe jeg har set, der har han været 6'er altså defensiv midt. I følge Transfermarkt, er det også hans primære position.
www.transfermarkt.com/omar-mascarell/lei...tails/spieler/142031
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Eller mente du med brugen af "6'er" udtrykket at han spillede lige netop den rolle som 6'er, som normalt er set som oprydderen på den defensive midtbane? Jeg siger ikke at Mascarell ikke kan være en god backup for Casemiro, jeg vil bare gerne vide om hans force er at være god i det opbyggende spil og så er nogenlunde i det defensive, ligesom fx. Kovacic har spillet nogle kampe for os på den defensive midtbane, eller om han er bedst som oprydder, der fokuserer på at erobre bolde, tage de hårde nærkampe og så holde sin position bag de kreative spillere, ligesom Casemiro spiller for os :)
Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
Hans sæson har ingenlunde været prængende, men 80 % af tiden har han også spillet med B-holdet. Altså fx copa hvor zidane stillede med samtlige reservespillere.
DVS han er i høj grad blevet prøvet meget sporadisk på et hold af folk med generelt få minutter og som slet ikke er sammenspillet. Så er det slut svært at brillere som defensiv midtbane.
Jeg synes man så enkelte glimt af noget godt i nogle kampe, og det sammen med hans sidste sæson gør at man ved at der er potentiale. Men jeg synes bestemt ikke han har fået noget der minder om en fair chance. Han har ikke gået ind og grebet de meget få chancer han fik med ceballos, mayoral og co. Og spillet som en stjerne spiller, det er sandt, men det havde jeg nu heller ikke forventet med 10 minutter her, og 12 minutter 9 kampe efter og pludselig en Copa kamp med et ikke sammentømret og rimlig umotiveret b hold.
Et par kampe med Kroos og modric, havde det set anderledes ud ? Det ved jeg ikke, men mig bekendt fik han ikke en fair chance for at prøve. Med tanke på hvor lang snor andre spiller har fået i klubbens nylige historie (Danilo, illaramendi, bale, Benz, Theo, ) så synes jeg det er ærgeligt at give en rimlig upcomming spiller fra egne rækker nogle få minutter hist og her og bag efter kalde ham et flob og sælge videre, for måske at prøve med en anden ung spiller som måske/måske ikke får de samme betingelser i en sæson.
Llorente med lidt mere aggressivitet og lidt mere ambition i de fremadrettede afleveringer kunne godt blive fornuftigt mener jeg.
Det er slet ikke sikkert at han bliver til noget, men pointen er at han virkelig ikke har fået meget at arbejde med denne sæson, så jeg synes ikke det er helt fair at bedømme ham ud fra det.
Eller havde tænker i ?
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...