Hazard flirter med Real Madrid

• Paulochichon
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
8 år 1 måned siden #1 af Paulochichon
Hazard flirter med Real Madrid blev oprettet af Paulochichon

Eden Hazard har aldrig været sen til at fortælle pressen om sin interesse for kongeklubben. I L’equipe udtalte han for nyligt at Real Madrid interesserer ham. ”Alle ved det. Hvis de ønsker at købe mig, ved de hvad de skal gøre”. Hazard var meget ønsket af Zidane, men nu vil tiden vise om Lopetegui vil følge interessen til døren. 

Hazard tilføjede at han ikke blot ønsker at tage til Real Madrid uden videre. “Ideen skal knyttes til et overbevisende projekt. Jeg er en del af et projekt i Chelsea. Hvis jeg spiller et godt VM, vil tingene blive lettere“. 

Hazard sluttede af med at sige: “Det ville være for let at bebude at jeg ønsker at forlade Chelsea. Derfor ønsker jeg først og fremmest at få en udlægning af hvad planerne er næste sæson”. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 1 måned siden #2 af Real Madrid
Han har i hvert fald været rigtig dygtig i aften, han stopper ikke op og prøver at ydmyge modspillerne, som Neymar – lidt unødvendigt – gør til tider.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

8 år 1 måned siden #3 af Lukita
Besvaret af Lukita på emne Hazard flirter med Real Madrid
For at sige det mildt så skillede han Panama ad. Det var dog selvfølgelig begrænset modstand han stod overfor, og det var mest i anden halvleg hvor Panama var kørt trætte, men han er en fantastisk spiller, og helt klart en type vi kunne bruge.

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.

8 år 1 måned siden #4 af Fondo_Sur
Hvis han skal købes, så er det vel nu. 2 år tilbage i sin kontrakt, men det bliver ikke nemt, og Chelsea vil kræve et stort beløb. En form for byttehandel ville være godt, omend jeg personligt ikke kan se for hvem. Bale bliver ikke erstattet ved et køb af Hazard, desværre. Det er svært at finde en hurtig højrekant, der samtidigt er målfarlig som Waliseren.
Sidste redigering: 8 år 1 måned siden ved Fondo_Sur.

8 år 1 måned siden #5 af Real Madrid

Fondo_Sur skrev: Hvis han skal købes, så er det vel nu. 2 år tilbage i sin kontrakt, men det bliver ikke nemt, og Chelsea vil kræve et stort beløb. En form for byttehandel ville være godt, omend jeg personligt ikke kan se for hvem. Bale bliver ikke erstattet ved et køb af Hazard, desværre. Det er svært at finde en hurtig højrekant, der samtidigt er målfarlig som Waliseren.

Øm Asensio? han udvikler sig for sæson til sæson, og forventes en stor rolle under Lopetegui.

Ronaldo
Hazard – Isco/Asensio

Alle tre i frie roller, ala Guedes, Ronaldo og Bernardo Silva.

I øvrigt var Hazard ude tidligere i dag med følgende melding: "Real Madrid har min interesse, det ved alle, men de ved også, hvad de skal gøre, hvis de vil købe mig."

www.plbold.dk/nyhed/hazard-real-madrid-i...rer-mig-det-ved-alle

Sidste redigering: 8 år 1 måned siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

8 år 1 måned siden #6 af Fondo_Sur
Kunne være perfekt, hvis Asensio blev spillet på den plads. Forhåbenligt kan Lopetegui få det gjort.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

8 år 1 måned siden #7 af Real Madrid

Fondo_Sur skrev: Kunne være perfekt, hvis Asensio blev spillet på den plads. Forhåbenligt kan Lopetegui få det gjort.

Hazard/Isco - Ronaldo - Asensio
——————Hazard/Isco

—————Kroos Modric/Casemiro

Mod mindre hold ville også være spændende.

Sidste redigering: 8 år 1 måned siden ved Real Madrid.

8 år 1 måned siden #8 af El Siete
Jeg har virkelig svært ved at se hvordan vi skulle overbevise PSG om ideen i at sælge Neymar til os efter kun een sæson, og her tænker jeg Hazard er en glimrende erstatning, som besidder nogle af de egenskaber vi mangler; kreativitet og fart og gennembrudsstyrke.

Han fortæller offentligt, nærmest beder om, at han vil skifte til os, og sammen med det faktum at Chelsea ikke spiller CL næste sæson burde det gøre en eventuel handel forholdsvis smertefri og overkommeligt økonomisk. Desuden ville det betyde et endeligt farvel til Bale som også ville generere et økonomisk boost. Benzema måtte så agere 2. angriber.

Jeg er dog bange for at BBC består til næste sæson, men Lopeteguis ansættelse giver dog håb om at Isco og Asensio får større roller, samt at han får mere vredet ud af deres talent.

Hazard/Asensio - Ronaldo/Benzema - Asensio/Vasquez

.................................Isco/Hazard

-

.......Hazard - Ronaldo

.................Isco

Kroos - Casemiro - Modric

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Leveret af Kunena Forum