Marca: Andriy Lunin er ankommet til Madrid

8 år 1 måned siden #1 af Administrationen

Ifølge spanske Marca er Andriy Lunin nu ankommet til Madrid, hvor han i løbet af kort tid skal gennemgå det obligatoriske lægetjek.

Real Madrid lukkede en aftale med ham i onsdags og selv om den ukrainske målmands far benægtede det, så tyder alt nu på, at Lunin snart kan kalde sig Real Madrid-spiller.

Han bliver købt for 8,5 millioner € + 4 millioner € i variable og man mangler nu blot at finde ud af, om han skal være en del af førsteholdstruppen som tredjemålmand eller om man skal leje ham ud. Eller simpelthen lade ham stå for Real Madrid Castilla i den kommende sæson.

Ifølge spansk presse udelukker købet af Andriy Lunin ikke, at der fortsat kan blive hentet en målmand mere og her står Brasiliens Alisson Becker fortsat stærkt i billedet, selv om Real Madrid under ingen omstændigheder vil give de 70 millioner €, som AS Roma forlanger for landsholdsmålmanden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 1 måned siden #2 af madrid2000
Det officielt nu.
Endnu et talent. Virker spændende.

8 år 1 måned siden #3 af PMO
Interessant hvis han er købt som 2. målmand og får chancen i de mindre kampe, samt cuppen. Forhåbentlig ender han ikke som endnu en i rækken af dyre talenter som ikke rigtig får chancen.

8 år 1 måned siden #4 af mohbar
Virker som et super godt valg især når man tænker på at vi i Navas hr en super habil målmand der sagtens kan holde højt niveau 2-3 år endnu og samtidig er large og ydmyg nok til at acceptere at sidde over i de kampe som lunin kan få udviklet sig i.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

8 år 1 måned siden #5 af Daniel
Den her handel lukker vel også endegyldigt debatten om, hvem der skal vogte buret i Real Madrid i den kommende sæson?

Der er med rette fortsat tiltro til Navas, hvilket jeg synes er helt glimrende. Det betyder imidlertid ikke, at jeg ikke ser Navas skiftet ud på et tidspunkt, for det gør jeg, bare ikke når man skal op og betale 60-80 millioner euro for en brasilianer, der har stået én god sæson i europæisk fodbold eller 100+ millioner euro for verdens bedste målmand i form af David De Gea.

Så hellere lave en mundtlig aftale med Thibaut Courtois om, at man henter ham kvit og frit i Chelsea i sommeren 2019, hvis belgieren kan affinde sig med et sidste år i middelmådigheden.

Jeg ser Lunin gå direkte ind som andenmålmand i hierarkiet, hvorfor Casilla skal videre til en anden spansk klub og lur mig om ikke rygterne begynder at blusse op om et potentielt skifte allerede i næste uge. Luca er vist også på vej videre, men der er dygtige nok målmænd på Castilla, som kan gå ind i Lucas rolle som tredjemålmand i Real madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, El Siete

8 år 1 måned siden #6 af El Siete

Daniel skrev: Den her handel lukker vel også endegyldigt debatten om, hvem der skal vogte buret i Real Madrid i den kommende sæson?

Der er med rette fortsat tiltro til Navas, hvilket jeg synes er helt glimrende. Det betyder imidlertid ikke, at jeg ikke ser Navas skiftet ud på et tidspunkt, for det gør jeg, bare ikke når man skal op og betale 60-80 millioner euro for en brasilianer, der har stået én god sæson i europæisk fodbold eller 100+ millioner euro for verdens bedste målmand i form af David De Gea.

Så hellere lave en mundtlig aftale med Thibaut Courtois om, at man henter ham kvit og frit i Chelsea i sommeren 2019, hvis belgieren kan affinde sig med et sidste år i middelmådigheden.

Jeg ser Lunin gå direkte ind som andenmålmand i hierarkiet, hvorfor Casilla skal videre til en anden spansk klub og lur mig om ikke rygterne begynder at blusse op om et potentielt skifte allerede i næste uge. Luca er vist også på vej videre, men der er dygtige nok målmænd på Castilla, som kan gå ind i Lucas rolle som tredjemålmand i Real madrid.

Meget enig, Courtois er gratis næste sommer. Vi snakker en målmand i den absolutte top. Hans pris skulle pt. være 50M, men tiden er jo kun imod Chelsea, som må anse det som katastrofalt hvis de ikke får noget mønt for ham, så enten presser vi dem lidt henover sommeren eller giver Navas et år mere.

Det er vel ikke sikkert at Lunin går direkte ind på pladsen som 2. keeper, for har læst flere steder at tanken med en Alisson/Courtois tilgang var at give Navas konkurrence. Ville egentlig også have det fint med at Navas blev som 2. keeper.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Leveret af Kunena Forum