Le Parisien: Real Madrid jagter Ngolo Kanté
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge franske Le Parisien har Real Madrid meldt sig ind i kampen om Chelseas dygtige midtbanespiller, Ngolo Kanté.
Avisen mener, at Kanté har afvist flere store tilbud for at få lov til at spille hos de 3-dobbelte CL-vindere og det kan blive som afløser for Mateo Kovacic, der har meldt ud at han gerne vil skifte til en anden klub.
Real Madrid kan dog forvente konkurrence fra Paris SG, som også er ude efter Chelsea-spilleren.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det vil ærgre mig hvis Kovacic skifter væk. Så hellere give ham et år på leje, med visheden om, at han kommer tilbage som et emne til startopstillingen. Vil også nødig af med Ceballos... Håber klubben og Lopetegui har en plan klar for dem begge. Det samme gør sig gældende for Marcos Llorente.
Og er jeg den eneste der tænker... Om Modric laver en Xabi Alonso og skifter væk uden medierne for det mindste nys om det?
Fekir vil jeg ikke tage med i ligningen. Ser ham ikke som central midtbanespiller. Jovist, han kan spille 10'er, men i min optik er han mere en Firmino-type - en falsk 9'er-ish - hvorfor jeg egentlig også godt kan se ham som en potentiel erstatning for Benzema, hvis han smutter til sommer. Fekir er også en dygtig link-up-spiller og han er ligeledes uhyrre teknisk velbegavet.
Der er et nyt navn hver anden dag. Her om to dage så kommer der sikkert en artikel op med, at klubben er ved at skrive kontrakt med Lasse Shöne.... kom nu... gab.
Vent efter VM... så skal i nok se de saftige og sande spillere som klubben er tæt på at få.
- YunisTaker
-
- Ekspert bruger
-
Real Madrid since 2002
Raul & Zidane.
Pepe, Marcelo & Benzema.
CAAAAASEEEEEEEMIIIIIIIIIIIROOOOOOOOO!!!