Achraf: Jeg vil gerne blive i Real Madrid

8 år 1 måned siden #1 af Daniel

Achraf fortsætter gerne i Real Madrid den kommende sæson, selvom udsigterne til spilletid ikke er store.

Achraf stillede op til interviews i mixed-zone efter gårsdagens uafgjorte kamp mod Spanien, hvor marokkaneren blandt andet kommenterede på det omdiskuterede VAR-system, ligesom han i den mere interessant boldgade, knyttede en kommentar på sin fremtid i Real Madrid.

- Efter jeg har nydt min ferie, vil jeg tage en snak med Lopetegui, hvor vi sammen skal finde ud af, hvad der er bedst for min udvikling, men min ambition er at blive i Real Madrid, siger Achraf til de fremmødte medier i mixed-zone efter gårsdagens remis mod Spanien.

Selvom Achraf på det seneste er blevet rygtet til Alavés på et lejeophold for den kommende sæson, har Real Madrid store forventninger til højrebacken, men madrilenerne ser gerne Achraf i en klub, hvor han kan få fast spilletid for at sætte skub i marokkanerens udvikling.

Achraf spillede i 2017/18-sæsonen 17 kampe fordelt på 1.315 minutters fodbold (77 min. pr. kamp i snit) på tværs af alle turneringer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 1 måned siden #2 af Lukita
Hans kontrakt stod til at udløbe her den 30. juni, men inde på Transfermarkt har det ændret sig, så den nu løber til sommeren 2021. Plejer der ikke at komme en officiel udmelding, når klubben forlænger kontrakterne med førsteholdsspillerne, eller er det bare mig? Der står heller ikke noget om hvilken dato kontrakten skulle være blevet forlænget, det plejer også at stå derinde.

Anyway, godt hvis vi rent faktisk HAR forlænget med ham, på trods af en svær første sæson har han åbenlyst noget råt potentiale, specielt fysisk har han nogle gode forudsætninger, men der skal arbejdes meget på det teknisk og det taktiske.

Hvis Odriozola bliver købt skal han naturligvis udlejes i 1-2 sæsoner, men jeg ville heller ikke have noget imod hvis man fortsatte med ham som reserve. Han blev kastet ind på holdet meget tidligt i 17/18-sæsonen pga. skade til Carva, og havde det åbenlyst svært. Jo længere hen i sæsonen vi kom, jo bedre så det ud synes jeg. Offensivt kæmpede han med at tage de rigtige beslutninger, og specielt på indlæg var han fortsat håbløs (et af de punkter hvor han VIRKELIGT skal forbedre sig), men defensivt synes jeg han gjorde det fint, og han faldt på ingen måde igennem. Giv ham mere spilletid, specielt i de lidt nemmere kampe, og hvis Carva skulle blive skadet kan vi altid smide Nacho derud til de sværere kampe.

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.

8 år 1 måned siden #3 af BBB
Send ham til et hold, der spiller med overlap og mange (forskellige) indlæg. Han har ekstremt meget at lære, før han er relevant for Real Madrid.

8 år 1 måned siden #4 af Zyconith

BBB skrev: Send ham til et hold, der spiller med overlap og mange (forskellige) indlæg. Han har ekstremt meget at lære, før han er relevant for Real Madrid.

Rayo Vallecano måske?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Leveret af Kunena Forum