- Forum
- Madridista.dk
- Nyheder
- AS: Real Madrids fortsatte interesse i Quintero bliver afgjort efter d. 30. juni
AS: Real Madrids fortsatte interesse i Quintero bliver afgjort efter d. 30. juni
Tidligere på ugen kunne madridista.dk berette om, at Real Madrid angiveligt har henvendt sig på Juan Fernando Quintero, da den 25-årige River Plate-spiller har imponeret Real Madrids talentspejdere i sine to første kampe ved VM i Rusland.
Real Madrids interesse i colombianeren kan imidlertid vise sig at dale eller stige efter d. 30. juni, hvilket er skæringsdatoen for River Plate, såfremt argentinerne agter at udløse købsoptionen i midtbanespillerens lejekontrakt på sølle 3,75 millioner euro.
Hvis River Plate vælger at gøre brug af købsoptionen, erfarer AS, at midtbanespilleren bliver udstyret med en frikøbsklausul på små 22 millioner euro. Vælger argentinerne omvendt at sende midtbanespilleren tilbage til Porto, kommer eventuelle købere, herunder Real Madrid, til at betale over 50 millioner euro for colombianerens offensive kvaliteter.
Derfor går særligt Quintero en vigtig uge i møde, der formentlig kommer til at definere colombianerens fodbold-fremtid. Det er således ikke givet, at Real Madrids interesse forbliver den samme i spilleren, hvis dennes pris bliver mere end fordoblet henover weekenden.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Han kan selvfølgelig være en late bloomer, men hvis Kovacic skulle blive solgt håber jeg godt nok man kigger andre steder, eller bare viser Ceballos noget tiltrængt tillid.
Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
Lukita skrev: Ved ikke meget om ham, hvilken spillertype er han? Det virker ikke videre imponerende at han som 25-årig det seneste års tid har været udlejet til først en mexicansk klub, og så til River Plate i Argentina.
Han kan selvfølgelig være en late bloomer, men hvis Kovacic skulle blive solgt håber jeg godt nok man kigger andre steder, eller bare viser Ceballos noget tiltrængt tillid.
Han har en fed stil, jeg ville dog klart foretrække Kovacic, Renato Sanches og Ceballos.
Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
Lukita skrev: Renato Sanches? Har der været noget om ham jeg har misset, eller er det bare et ønske fra din side?
Et ønske!
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Zyconith skrev:
Lukita skrev: Renato Sanches? Har der været noget om ham jeg har misset, eller er det bare et ønske fra din side?
Et ønske!
Renato Sanches, som I spilleren der floppede i både Bayern og Swansea, og som ikke blev udtaget til Portugals VM-trup?
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev:
Zyconith skrev:
Et ønske!
Renato Sanches, som I spilleren der floppede i både Bayern og Swansea, og som ikke blev udtaget til Portugals VM-trup?
Med floppet mener du?
Zyconith skrev:
Real Madrid skrev:
Zyconith skrev:
Et ønske!
Med floppet mener du?
At manden ikke har spillet en god kamp siden skiftet til Bayern for 2 år siden?