OK Diario: Real Madrid sænker Cristiano Ronaldos frikøbs-klausul
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge spanske OK Diario har Real Madrid accepteret at sænke Cristiano Ronaldos frikøbs-klausul fra 1.000 millioner € til bare 120 millioner € for at få tilbud på bordet på portugiseren.
Den nye pris gælder dog ikke klubber som Barcelona og Paris SG, som vil være tvunget til at betale 1.000 millioner €, hvis de vil forstærke deres hold med verdens bedste spiller.
Angiveligt skal 4 klubber (Manchester City, Arsenal, Chelsea og AC Milan) have accepteret at forhandle med Cristiano Ronaldo, hvis prisen er 120 millioner € og de fire klubber står klar med en nettoløn på 40 millioner € for portugiseren. De fire tilbud skal være tilgået Cristiano Ronaldos agent, Jorge Mendes, før CL-finalen mod Liverpool.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
nono skrev: Det er SELVFØLGELIG en and. Den pris er urealistisk billig.
Det vil ellers være en fin måde at stoppe samarbejdet.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Når det er sagt håber jeg at Ronaldo bliver. Hvis han skiftede ville vi imo være nødsaget til at investere i minimum to verdensklasse offensivspillere. Der findes ingen med Ronaldos målinstinkt, så man skulle være nødt til at hente så god en erstatning som muligt (Lewandowski fx), og så en anden spiller der yderligere kan løfte holdets offensiv. Jeg ser hellere at man beholder Ronaldo, og henter en spiller der kan løfte holdet. Neymar er drømmen, men Hazard virker mere realistisk og ville være en fænomenal signing.
Ronaldo skal have den lønforhøjelse som han er blevet LOVET af Pérez, det skal selvfølgelig ikke være en absurd høj løn som der bliver snakket om, men Pérez skal holde sit ord og give ham den forbedrede kontrakt, længere er den ikke.
Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.