Sport: Ronaldo står ikke med esserne på hånden i kontraktforhandlingerne med Real Madrid

8 år 4 uger siden #1 af Daniel

Ronaldo kan blive nødt til at indgå et kompromis med Real Madrid i sin næste kontrakt. 

Cristiano Ronaldo er i disse dage på vej på en velfortjent ferie efter en krævende sæson, der blandt andet kastede endnu en Champions League-triumf af sig. 

Men ifølge den catalanske sportsavis Sport kommer Ronaldo imidlertid ikke til at ligge på den lade side. Således erfarer sportsavisen, at Real Madrids portugisiske verdensstjerne stadig er opsat på at få forbedret sin nuværende kontrakt med Real Madrid.

Sport hæfter sig dog ved, at Ronaldo står dårligere i forhandlingerne end tidligere med Real Madrid, da portugiseren efter sigende selv har erfaret, at der ikke er andre europæiske storklubber, som umiddelbart er interesserede i at betale portugiseren den løn, som han angiveligt forlanger. 

Derfor peger det hele lige nu mod, at Ronaldo og Real Madrid må sætte sig ned og finde en løsning, der kan gøre begge parter tilfredse i denne lille saga, der startede med portugiserens uheldige udtalelse efter Champions League-triumfen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 4 uger siden #2 af Real Madrid
Please få styr på det snart. Jeg får i forvejen hovedpine over rygterne omkring Lucas, Kovacic m.fl. Sælger vi Ronaldo, tager jeg det ikke forgivet, vi får Hazard, Neymar, Mbappe eller lign.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

8 år 4 uger siden #3 af BBB
Var der ikke rapporter om Juventus' interesse i at give ham 30 mio euro/året?

Jeg kan så godt nok ikke se ham spille for Juventus, men det er vel blot en detalje ;-)

8 år 4 uger siden #4 af Daniel

BBB skrev: Var der ikke rapporter om Juventus' interesse i at give ham 30 mio euro/året?

Jeg kan så godt nok ikke se ham spille for Juventus, men det er vel blot en detalje ;-)

Jo, og de er tilbage i dagens forskellige avisudgaver ført an af Marca og Tuttosport.

Leveret af Kunena Forum