Transferbombe under opsejling: Real Madrid med monsterbud på Neymar

8 år 4 uger siden #1 af Daniel

Real Madrid forsøger nu at sprænge banken for Neymar, der i disse dage imponerer ved VM i Rusland.

Det er det spanske medie TVE der ifølge den spanske sportsavis AS her til aften har breaket nyheden om, at Real Madrid har tilbudt PSG 310 millioner euro for Neymars eftertragtede fodboldben.

Mediet erfarer videre, at Neymar vil blive udstyret med en syvårig aftale, der vil indbringe brasilianeren 45 millioner euro årligt. 

Real Madrid har angiveligt ikke fået en konkret tilbagemelding på sit bud endnu, men skulle handlen gå igennem bliver Neymar - igen - verdens dyreste fodboldspiller. 

Neymar er naturligvis fokuseret på VM, hvor Brasilien, efter flere af forhåndsfavoritternes fald, har en gylden mulighed for at nappe titlen og revanchere det smertelige hjemmebane nederlag fra 2014.

Madridista.dk følger naturligvis op på nyheden, hvis der skulle komme flere informationer løbende. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 4 uger siden #2 af Real HWL

8 år 4 uger siden #3 af Steen
Klubben har netop afkræftet denne nyhed. www.realmadrid.com/noticias/2018/07/comunicado-oficial

Det er sjældent klubben afviser rygter og derfor tror jeg, at der er noget om snakken. Det bliver spændende at se hvordan det udvikler sig, når VM er slut.
Sidste redigering: 8 år 4 uger siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, El Siete

8 år 4 uger siden #4 af Daniel
Meget enig, Steen.

Hvorfor har man eksempelvis ikke været ude og afvise de påståede bud på Alisson og vel til dels også Hazard samt mange andre?

8 år 4 uger siden #5 af Chamartin

Daniel skrev: Meget enig, Steen.

Hvorfor har man eksempelvis ikke været ude og afvise de påståede bud på Alisson og vel til dels også Hazard samt mange andre?

Kun et gæt, men kan det være fordi det var spansk national TV, der kom med rygtet? Et medie, der BURDE være mere seriøst omkring transferrygter end kommercielle sportsaviser. Dette sagt uden at jeg kender specielt meget til troværdigheden af nationalt spansk TV ;)

8 år 4 uger siden #6 af PMO
Hvis Ronaldo forlader klubben og Neymar er erstatningen skal han satme steppe sit game gevaldigt op. Hans opførsel på banen er grotesk og hvis han ligger og ruller rundt som en skamskudt fugl i den hvide trøje efter sommerferien er det næsten ubærligt.

8 år 4 uger siden #7 af Daniel

Chamartin skrev:

Daniel skrev: Meget enig, Steen.

Kun et gæt, men kan det være fordi det var spansk national TV, der kom med rygtet? Et medie, der BURDE være mere seriøst omkring transferrygter end kommercielle sportsaviser. Dette sagt uden at jeg kender specielt meget til troværdigheden af nationalt spansk TV ;)

Jeg er slet ikke i tvivl om, at det er derfor, Charmatin.

Men det omvendt også derfor, jeg tror, at det IKKE var et useriøst rygte, hvorfor Real Madrid fik umanerlig travlt med at afvise TVE’s informationer.

Medier som DR og TV2 breaker jo eksempelvis også kun historier, hvis de har noget konkret på sig (så vidt jeg husker tilbage).

Jeg regner det næsten for sikkert, at Real Madrid har budt på Neymar uagtet klubbens officielle dementi.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, El Siete

8 år 4 uger siden #8 af El Siete
Det synes jeg er alt, alt for meget. Alt for meget. Er han virkelig 150-200M mere værd og bedre end fx. Hazard? Vi snakker over milliard kroner mere. Eller 100M mere værd end bare sidste sæson?

Vi kan selvfølgelig være ligeglad med hvor mange penge klubben bruger og på hvad, men der er bare andre steder hvor denne trup skal optimeres, hvis ikke nu, så i de kommende år, med flere i truppen spillende på sidste blus. Der skal gang i spillerafgangen i den tunge ende, samt at der er hold i rygtet omkring Nikes medfinansiering, før det økonomisk giver mening.

47M årligt kan samtidig kun betyde farvel til Ronaldo. Den tror jeg ikke han går med til.

Hent Hazard til venstrekanten nu og Mbappe til højrekanten næste sommer. Begge har gjort det rigtig godt til VM.
Samme pris som Neymar. Næsten.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Leveret af Kunena Forum