- Forum
- Madridista.dk
- Nyheder
- Marca: Juventus har indledt forhandlinger med Real Madrid om et salg af Ronaldo
Marca: Juventus har indledt forhandlinger med Real Madrid om et salg af Ronaldo
Tuttosport kædede i søndagens avisudgave Cristiano Ronaldo sammen med et skifte til Juventus.
Den spanske sportsavis Marca følger i dagens avisudgave op med, at Juventus er seriøse i sin interesse i den portugisiske verdensstjerne og sportsavisen erfarer videre, at Juventus har tilbudt Real Madrid 120 millioner euro - den reducerede frikøbsklausul, der tidligere har været rygtet i spansk presse.
Marca skriver ligeledes, at Juventus vil udstyre Ronaldo med en fireårig aftale, der vil indbringe portugiseren 30 millioner euro årligt i den italienske storklub.
De to storklubber skulle allerede have været i dialog og ud fra dette er ledelsen i Juventus angiveligt fortrøstningsfulde i forhold til at bringe Ronaldo til italiensk fodbold.
Real Madrid har således ingen interesse i at holde på spillere, der ikke ønske at dedikere sig til klubben, ligesom tilfældet var med såvel Alvaro Morata som James i fjor.
Juventus' plan er efter sigende at afhænde Gonzalo Higuaín for at gøre plads til Ronaldo. Selvom et skifte til Juventus - eller en hvilken som helst anden klub - er et naturligt skridt ned for portugiseren i forhold til Real Madrid, så ser Ronaldo efter sigende positivt på muligheden for at fortsætte sin allerede glorværdige karriere i italiensk fodbold.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Goat!
Det begynder at ligne et exit for Ronaldo. På den ene side synes jeg, at det er et godt tidspunkt at sælge ham. På den anden side kommer vi til at savne hans mål, den del bliver svær at erstatte.
Steen skrev: Josep Pedrerol: Ronaldo forlader Real Madrid.
Det begynder at ligne et exit for Ronaldo. På den ene side synes jeg, at det er et godt tidspunkt at sælge ham. På den anden side kommer vi til at savne hans mål, den del bliver svær at erstatte.
Ja, den med målene skal der gøres noget ved. Det vil være 'fint' for alle parter. 120 mio. euro, vi frigør nogle lønkroner, Ronaldo får lov at prøve noget andet. Det kan sagtens vise sig at være den bedste mulige afsked.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Jeg er sikker på Real Madrid kommer til at gøre sig ligeså gældende som med Ronaldo. Især fordi jeg tror på vi får købt en spiller som nok skal kunne løfte noget af læsset, husk på Ronaldo er blevet sparet utrolig meget og var næsten ikke at se i hele efteråret. Det kan vise sig at være godt for os og at det kommer til udtryk i ligaen. Det krydser jeg for ihvertfald.
Edit: jeg synes samtidig det er et rigtigt fint tidspunkt både for ham og for klubben. Manden er stadig mange penge værd, han har stadig nogle gode år i sig, og alle parter virker tilfredse, ok glade og kan afslutte det med 3 ChL titler i træk. Jeg synes det er perfekt.
Jeg er her stadig XOXO
Det kan vel næsten kun betyde at vi kommer til at se en ny Galáctico, spændende!
Nok har han været teatralsk under VM, men han er den eneste spiller i verden, der (næsten) kan erstatte Ronaldo 1:1 - her tænker jeg først og fremmest på brasilianerens målfrekvens. Her kan en spiller som Hazard eksempelvis slet ikke følge med, hvorfor han ville være en bedre erstatning for eksempelvis Bale.
Men det er vemodigt at skrive alle disse nyheder i dag om Ronaldos potentielle afgang (intet er sikkert endnu). Ronaldo er en kæmpe spiller i Real Madrids historie, som vi alle har oplevet i 9! år på tætteste hold. Han har taget klubben til helt nye højder og jeg kan kun takke ham for alt det, han har gjort for klubben på et sportsligt plan.
Og jeg skal heller ikke se mig fri for at trille en tårer, hvis han ender med at skifte.
www.mirror.co.uk/sport/football/news/psg...ll-face-ffp-12846088
Kom så, PSG! Sælg nu bare Neymar, så skal alt nok blive nemmere.