Lopetegui foretrækker Mbappé over Neymar
REAL skrev:
Steen skrev: Klubben afviser igen rygterne: www.realmadrid.com/noticias/2018/07/comunicado-oficial-3
Først Neymar, nu Mbappe. Det må simpelthen være for ikke at pisse PSG af, at man afkræfter rygter omkring deres spillere. Jeg er sikker på, at man vil hente en af de to spillere denne sommer.
Mbappé er dog umulig. Han er ikke typen der vil presse for et skifte, og PSG vil absolut ikke sælge ham, især ikke efter hans fantastiske VM.
Enig. Men vil de fortsat kunne få problemer med F fairplay - eller er sagen nu lukket? Det skulle være den eneste motivation, at de endegyldigt får det lukket ned, og tjener en lille milliard på handlen oveni (hvis en sum på 272M € er korrekt).
Altså hvad jeg har læst, skulle de sælge spillere for et beløb af af 70-90mill € inden 30. juni, hvilket de i hvert fald ikke har gjort. Det burde de ellers have kunnet klare ved at sælge perifære spillere. Uefa har endvidere have taget sagen op igen, så jeg tror godt, man fortsat kan sige, at de er pressede af Financial Fair Play Rules. Om Uefa så har cojones til at straffe dem som Milan, tillader jeg mig at tvivle på.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Chamartin skrev:
REAL skrev:
Steen skrev: Klubben afviser igen rygterne: www.realmadrid.com/noticias/2018/07/comunicado-oficial-3
Først Neymar, nu Mbappe. Det må simpelthen være for ikke at pisse PSG af, at man afkræfter rygter omkring deres spillere. Jeg er sikker på, at man vil hente en af de to spillere denne sommer.
Mbappé er dog umulig. Han er ikke typen der vil presse for et skifte, og PSG vil absolut ikke sælge ham, især ikke efter hans fantastiske VM.
Enig. Men vil de fortsat kunne få problemer med F fairplay - eller er sagen nu lukket? Det skulle være den eneste motivation, at de endegyldigt får det lukket ned, og tjener en lille milliard på handlen oveni (hvis en sum på 272M € er korrekt).
Altså hvad jeg har læst, skulle de sælge spillere for et beløb af af 70-90mill € inden 30. juni, hvilket de i hvert fald ikke har gjort. Det burde de ellers have kunnet klare ved at sælge perifære spillere. Uefa har endvidere have taget sagen op igen, så jeg tror godt, man fortsat kan sige, at de er pressede af Financial Fair Play Rules. Om Uefa så har cojones til at straffe dem som Milan, tillader jeg mig at tvivle på.
En straf ala Milan, så fører man hånden på dem, da hverken Neymar eller Mbappé tager en sæson uden europæisk fodbold.
Han har med andre ord kilderne i orden mht. det franske marked, hvorfor jeg er rimelig sikker på, at han har fat i den lange ende og Real Madrid (igen) desperat bare forsøger at afvise dette med endnu et dementi - der er trods alt VM.
Foruden prisen på 272 millioner euro, skriver Baptiste Ripart rent faktisk også, at Real Madrid betaler dette over fire rater(!), hvilket er en tilstrækkelig detaljeret information for mig til at konkludere, at der er noget om snakken.
Jeg overvurdere måske Real Madrids magt, eller korruptionen i fodbold. Men i krig kærlighed og transfers gælder alle kneb. #jegsigerdetbare
Jeg er her stadig XOXO
I det tilfælde ville begge hans idoler også være ude af klubben.
Der er helt sikkert noget om snakken når man straks dementerer det. Der er jo tusind rygter konstant som ikke bliver officielt dementeret.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Han er yngre, ikke tidligere barca spiller, virker mere oprigtig/sympatisk og kaster sig ikke konstant, har en anden far, mindre ego og formentlig lettere at få til at fungere med resten af holdet. Formentlig også billigere
Neymar er en gudsbenået fodboldspiller, men 26 snart 27, bliver ikke bedre end han er nu (formentlig), og fx her ved VM har han været en decideret skændsel, og ikke bidraget med noget.
Om mbappe får et højere top niveau end Neymar ved jeg ikke, men det er da en mulighed, omend nok højst 50/50 (usikkert) men med mbappe har vi en af hverdens bedre spillere i de næste 10 år, muligheden for en sand legende.
Med Neymar har vi et cirkus og en fantastisk spiller i 2-7 år. Alt efter om han laver den klassiske brasilianer og brænder ud som 28/29 årig, eller om han laver en Ronaldo og er på sin top til 33.
Anyhow har jeg svært ved at se Neymar få en legende status i real
I øvrigt interessant hvordan rygterne begynder at blive mere og mere konkrete. Både omkring Ronaldo, Mbappé og Neymar. Er ikke i tvivl om, at der sker et stort skifte. Hazard er nok heller ikke helt ude af billedet endnu, men tror det afhænger af hvordan resten af VM-slutrunden forløber.
Ligeledes interessant hvordan rygterne omkring Bale er forstummet. Tager han virkelig en sæson mere i Real Madrid hvis CR7 smutter? Jeg vil efterhånden ikke afvise det. Hvad Benzema angår ser jeg det efterhånden som 50/50 om han bliver eller skifter. Tror han vil passe fint ind i Lopeteguis idéer.