Officielt: Odriozola til Real Madrid
Sagaen om Álvaro Odriozola er slut, og som længe ventet, kan den spanske højreback nu kalde sig for Real Madrid-spiller. Det skriver Real Madrid, på sin officielle hjemmeside.
Aftalen faldt på plads torsdag eftermiddag, og kontrakten løber over de næste seks sæsoner. Ifølge Marca.com har Real Madrid været fast besluttet på at hente Ordiozola siden oktober 2017, og nu har Real Madrid så indløst frikøbsklausulen på 40 millioner euro.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Edit: Mener Morten Bruun kaldte ham La Ligas hurtigste, kan nogen bekræfte?
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Var der iøvrigt ikke noget med Odriozola og en katastrofal landskamp fra hans side lige inden VM gik igang?
DC19
Carvajal får sine skader igennem sæsonen og nu kan Nacho dække center pladserne mere.
Bliver sku spændende om mbappe kommer. Truppen er igang med fornyelse.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: Og her tænker du ikke på Oyarzabal?
Ham kender jeg ikke.
Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.