AS' læsere fortrækker Mbappé - kun 10,5% ser Neymar i Real Madrid
Mbappé har vundet indpas i den spanske hovedstad med sit storspil under VM.
Den spanske sportsavis AS har haft en større afstemning på AS.com, hvor brugere har kunnet stemme om, hvem der skal overtage stafetten efter Cristiano Ronaldo i Real Madrid af Kylian Mbappé og Neymar - 182.435 har stemt og resultat er entydigt.
AS' læsere foretrækker det franske vidunderbarn Mbappé. Således har 163.161 brugere - 89,5% - stemt på Mbappé og de sidste små 10,5% har stemt på Neymar.
Det franske stjerneskud har da også imponeret stort under VM, hvor han mere eller mindre egenhændigt sendte Frankrig videre til kvartfinalen - Neymar har omvendt været mere udskældt end elsket under VM indtil videre.
Real Madrid har tidligere forsøgt at hente de to spillere til den spanske hovedstad uafhængigt af hinanden - uden held. I denne uge har klubben endda været ude og dementere detaljerede rygter om såvel Neymar som Mbappé, da pålidelige kilder har meldt begge spillere tæt på et skifte til Real Madrid.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Mbappé er det med afstand største talent i verden, han er fransk og allerede en nøglespiller for PSG. Chancen for at de sælger ham er vel lige akkurat 0 %, kun et evt. pres fra FFP kan få dem til at overveje det, og selv hvis det skulle komme til det, så er jeg sikker på at de vil gøre alt for at sælge en stribe andre spillere for at kunne beholde ham.
Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
Personligt ser jeg meget gerne Mbappe på højre, og Bale på venstre, med Real der begynder at lave mere hurtigt kontra spil igen... men der er jo kommet en tika-taka træner til, så det er jo sandsynligvis den stik modsatte vej han vil have holdet skal bevæge sig, og i givet fald vil neymar (eller evt hazard) passe bedre ind i det koncept, selvom mine øjne kommer til at bløde over at se alt den ligegyldige boldflytteri.