'Forsvarsministeren' bomber Frankrig videre til semifinalen

8 år 3 uger siden #1 af Daniel

Varane headede Frankrig på sejrskurs efter et fremragende hovedstødsmål mod Uruguay.

Raphaël Varane aka. 'Forsvarsministeren' havde en stor aktie i Frankrigs videre avancement mod Uruguay i dagens første semifinale ved VM i Rusland.

Således spillede Real Madrids franske forsvarsspiller en fortrinlig defensiv kamp, hvor han blandt andet vandt syv hovedstødsdueller - offensivt var Varane også på pletten med sin hovedstødsscoring til 1-0 i det 41. minut efter et frispark fra Griezmann.

Muslera lukkede opgøret i det 61. minut efter et målmandsdrop i Karius-agtige dimensioner, da han ikke var i stand til at parere et langskud fra Griezmann.

Varane kan komme til at stå over sine brasilianske holdkammerater, Marcelo og Casemiro, i semifinalen, hvis Brasilien senere i aften vinder over Belgien i sin kvartfinale.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 3 uger siden #2 af JimmyBroe
Nøk hvor har han bare været solid. Jeg skal være ærlig at sige at jeg troede aldrig han for alvor ville komme tilbage fra sine uheldige skader for år tilbage. Men jeg skal da love for st han har modbevist min spådom. Fedt st vi har så vild en forsvarsspiller i så ung en alder.

Jeg er her stadig XOXO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum