Milinkovic-Savic' agent: Real Madrid står klar med 155 millioner euro
Real Madrid har efter sigende sendt en forespørgsel afsted til Lazio på Sergey Milinkovic-Savic, der er på blokken i den spanske hovedstad.
Los Blancos skulle ifølge spillerens agent, Mateja Kezman, være klar til at lægge et bud på bordet på svimlende 155 millioner euro for Lazio-spilleren.
Det rapporterer det italienske medie Corriere dello Sport.
Kezman har angiveligt haft et møde med Claudio Lotito og Igli Tare, hvor han fortalte disse, at Real Madrid står klar med den førnævnte store pose penge.
Juventus har tidligere været ude efter den serbiske offensivspiller, men har trukket sin interesse tilbage, som konsekvens af det forestående køb af Real Madrids portugisiske superstjerne, Cristiano Ronaldo.
Mediet erfarer videre at Real Madrid først vil indlevere sit officielle bud til Lazio, når madrilenerne har fået forhandlet den endelige transfersum på plads med Juventus.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Steen skrev: Forhåbentligt en and. Han er dygtig, men den pris er vanvittig. €60-70M ville gå an, men få nu styr på angrebet først ...
For en gangs skyld er jeg enig med dig, det ville være fuldstændigt hjernedødt at smide så mange penge væk for en spiller som ham. Vi mangler en ny klassespiller som kan score mål, da jeg nu ser det for næsten sikkert at CR skifter. Kane og Hazard ville være drømmen.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Madrid777 skrev:
Steen skrev: Forhåbentligt en and. Han er dygtig, men den pris er vanvittig. €60-70M ville gå an, men få nu styr på angrebet først ...
For en gangs skyld er jeg enig med dig, det ville være fuldstændigt hjernedødt at smide så mange penge væk for en spiller som ham. Vi mangler en ny klassespiller som kan score mål, da jeg nu ser det for næsten sikkert at CR skifter. Kane og Hazard ville være drømmen.
Really? Skal manden ikke lige lære engelsk, før han kaster sig ud i det spanske ;-)
No solo soy perfecto, también soy Madridista