Modric: Jeg håber selvfølgelig, at Ronaldo bliver

8 år 3 uger siden #1 af Daniel

Modric håber naturligvis på, at Ronaldo fortsætter sin karriere i den spanske hovedstad.

Ronaldo-gate har også ramt den portugisiske verdensstjernes holdkammerater i Real Madrid, der skal svare på spørgsmål fra verdenspressen om de mange verserende rygter, der kæder portugiseren sammen med et skifte til Juventus.

Og Real Madrids kroatiske midtbanestjerne, Luka Modric, håber at se sin portugisiske holdkammerat under pre-season i Real Madrid.

- Vi må se, hvad der sker. Jeg tror personligt ikke på, at han skifter og jeg vil da også gerne, at han bliver, fordi han er verdens bedste fodboldspiller, siger Modric ifølge den spanske sportsavis AS efter gårsdagens sejr over Rusland.

Luka Modric kan således ikke forestille sig den femdobbelte Ballon d'Or-vinder i anden klub en Real Madrid.

- Min personlige mening er som sagt, at han bliver og jeg kan heller ikke forestille mig at se ham i en anden klub (end Real Madrid, red.).

De seneste forlydender i den spanske og italienske presse går på, at Juventus har udskudt offentliggørelsen af Ronaldo til på tirsdag, da Pérez efter sigende har hævet prisen på sin portugisiske verdensstjerne i 11. time. Real Madrids præsident forlanger således 150 millioner euro for Ronaldo og ikke de 100 millioner euro, som flere medier tidligere har rapporteret om.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 3 uger siden #2 af REAL
Det er næsten ikke til at holde spændingen ud disse dage. Beslutningen omkring Ronaldo kommer til at definere de næste mange år i klubben - på godt og ondt. Men uanset udfaldet, så står vi med den (på papiret) stærkeste trup i verden. Hvis han tager afsted, så tror jeg i høj grad vi vil se en trup, som i samlet trop løfter holdet. Kroos og Isco som eksempler, er jo (normalt) helt anderledes kampafgørende på deres respektive landshold (lad os lige se bort fra slutrunden!!). Dertil har vi Asensio, som med tillid og spilletid, bliver en superstjerne. Modric taler for sig selv, netop nu.
Ventetiden, er ulidelig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum