Kane på Real Madrids liste

6 år 4 måneder siden #1 af Jbner

Med seks mål til VM-slutrunden indtil videre, er Harry Kane blandt de bedst spillende på Real Madrids liste over mulige indkøb. Englænderen er VM-topscorer, og hans markedsværdi er steget markant i løbet af den seneste måned.

Hos Real Madrid mener man at Harry Kane ville være en fantastisk erstatning for Ronaldo, men man er også klar over at man ville blive nødt til at forhandle med Daniel Levy, og han er notirisk svær at forhandle med.

Blandt de andre navne på Real Madrids transferliste, finder vi Neymar, der har haft en undervældende slutrunde, Robert Lewandowski, hvis værdi er faldet en smule efter en skuffende slutrunde med exit i gruppespillet, Mbappé, som sidste sommer afviste Real Madrid og skiftede til PSG, som næppe ønsker at sælge deres unge stjerneskud.

Udover ovenstående spillere, er Belgiens Eden Hazard stadig på listen, og han har gang i en fantastisk VM-slutrunde, og tirsdag aften spiller han og Belgien VM-semifinale med Frankrig og sin måske kommende holdkammerat, Raphael Varane.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #2 af BBB
Besvaret af BBB på emne Kane på Real Madrids liste
Stop nu lige. Har han scoret tre gange på straffe og fået bolden sparket ind på sig. Det var lige de første fire mål.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

6 år 4 måneder siden #3 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Kane på Real Madrids liste

BBB skrev: Stop nu lige. Har han scoret tre gange på straffe og fået bolden sparket ind på sig. Det var lige de første fire mål.

Men når Ronaldo gør tilsvarende er han fantatisk og uden sammenligning verdens bedste :)
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Dragam

6 år 4 måneder siden #4 af REAL
Besvaret af REAL på emne Kane på Real Madrids liste
Det er sjovt som målestok for alt pt. er VM. Jeg siger ikke at Kane nødvendigvis passer ind, men manden har scoret 41 mål i 48 kampe (17/18).

Derimod. Hvis vores såkaldte generationsskifte skydes i gang med køb af Lewandowski (snart 30 år), så er det ganske enkelt for uambitiøst.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, doven

6 år 4 måneder siden #5 af Raul 4 ever
Kane har lige forlænget til 2024 i sidste måned, så ham kan vi vist godt glemme.

6 år 4 måneder siden #6 af REAL
Besvaret af REAL på emne Kane på Real Madrids liste

Raul 4 ever skrev: Kane har lige forlænget til 2024 i sidste måned, så ham kan vi vist godt glemme.

Det stoppede ikke Coutinho eller Suarez.
Sidste redigering: 6 år 4 måneder siden ved REAL.

6 år 4 måneder siden #7 af Raul 4 ever

REAL skrev:

Raul 4 ever skrev: Kane har lige forlænget til 2024 i sidste måned, så ham kan vi vist godt glemme.

Det stoppede ikke Coutinho eller Suarez.

Men det var trods alt ikke samme transfervindue.

6 år 4 måneder siden #8 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Kane på Real Madrids liste
Vi skal ikke have nogle britiske spillere til Real Madrid.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

6 år 4 måneder siden #9 af PMO
Besvaret af PMO på emne Kane på Real Madrids liste

Zyconith skrev: Vi skal ikke have nogle britiske spillere til Real Madrid.

De britiske spillere som har været i RM har alle haft pænt med succes. Kane er en ufattelig dygtig angriber, men hans rolig og stille attitude passer nok næppe ind i “se mig” kulturen blandt RMs spillere.

6 år 4 måneder siden #10 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Kane på Real Madrids liste

REAL skrev: Det er sjovt som målestok for alt pt. er VM. Jeg siger ikke at Kane nødvendigvis passer ind, men manden har scoret 41 mål i 48 kampe (17/18).

Derimod. Hvis vores såkaldte generationsskifte skydes i gang med køb af Lewandowski (snart 30 år), så er det ganske enkelt for uambitiøst.

Kane er en glimrende spiller... i england. Britiske spillere har det svært i spanien, hvilket tydeligt illustreres med beckham og bale, som blev / bliver hetzet for efter flere år ikke at kunne tale ordentligt spansk... min umiddelbare tanke er, at alle i den moderne verden burde være i stand til at tale engelsk, og at det derfor burde være en mindre bagatel, da det under alle omstændigheder er fødderne der skal tale i fodbold... men det er øjensynligt ikke tilfældet i real madrid.

At hente Lewandowski vil være en kortsigtet løsning, men han er som jeg ser det, den angriber som vil passe bedst til real madrid pt, og det vil give klubben nogle år, til at finde en yngre angriber som passer til Real Madrid - jeg kan pt ikke se nogen, som er et "perfect match".

6 år 4 måneder siden #11 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Kane på Real Madrids liste

PMO skrev:

De britiske spillere som har været i RM har alle haft pænt med succes. Kane er en ufattelig dygtig angriber, men hans rolig og stille attitude passer nok næppe ind i “se mig” kulturen blandt RMs spillere.

Den sidste brite jeg kan huske der har været noget ved var McManaman.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

6 år 4 måneder siden #12 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Kane på Real Madrids liste

Zyconith skrev:

PMO skrev:

Den sidste brite jeg kan huske der har været noget ved var McManaman.

Det er jeg nu ikke enig i - beckham var måske mere et brand, end en stor fodboldspiller, men Bale er altså verdensklasse... at Real Madrid så bruger ham helt forkert, i forhold til hans styrker, er så en anden sag...
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Leveret af Kunena Forum