Italiensk medie: Napoli byder 40 millioner euro på Benzema

8 år 5 dage siden #1 af Daniel

Napoli forsøger at imødekomme Ancelottis ønske om at hente Benzema til italiensk fodbold.

Som madridista.dk berettede tidligere på dagen, så var Ancelotti i sidste uge i Madrid for at forhøre sig om muligheden for at hente såvel Benzema som Achraf til Napoli.

Og nu erfarer den italienske sportsavis La Gazzetta dello Sport videre, at Napoli pønser på at sende et forsigtigt bud på 40 millioner euro afsted til Real Madrid på Benzema, hvilket ifølge transfermarkt.com også er franskmandens markedsværdi.

Benzema skal imidlertid indstille sig på en lønnedgang, hvis han skifter til Napoli og en kontrakt frem til sommeren 2021.

40 millioner euro er ikke alverden i dagens marked, hvor selv marginal-spillere går til samme pris. Derfor regner den italienske avis det også for sikkert, at Real Madrid forlanger mere for Benzema, der trods alt har vundet fire Champions League-titler i sin tid i den spanske hovedstad.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 4 dage siden #2 af BBB
Lidt et fesent bud for "den bedste 9'er for Real Madrid".

8 år 4 dage siden #3 af Dragam

BBB skrev: Lidt et fesent bud for "den bedste 9'er for Real Madrid".

Er det ikke bare svarende til, hvad han reelt er værd, hvilket er ja... fessent? Han er 30, og har nærmest ikke scoret mål de seneste par år, hvilket alt andet lige er det angribere bliver målt på.

8 år 4 dage siden #4 af Lukita

Lidt et fesent bud for "den bedste 9'er for Real Madrid".

Egentligt ikke. Han er 30 år, og selvom en angriber som regel topper omkring 27-30 års alderen, så har han aldrig været dårligere end i lige netop de år, de sidste 2½ sæsoner har jo været forfærdelige fra hans side, og der er intet der tyder på at det vender til det positive. At han tidligere i karrieren måske har været den bedste 9'er for Real Madrid er ligegyldigt nu, når han ikke længere er god nok til at være førsteangriber i Real Madrid, eller nogle af de andre øvrige tophold i Europa. Hans niveau berettiger måske mere til subtop-klubber (som fx Napoli), men som en angriber til 40 mio. euro forventer Napoli nok en angriber der kan score en pæn bunke mål, og det kan han jo heller ikke.

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
Sidste redigering: 8 år 4 dage siden ved Lukita.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

8 år 4 dage siden #5 af Don M.
Jeg ville sige. Sølg ham da,40 mio euro er da også en slags penge,og med dem kan klubben lægge yderlig penge på bordet for forstærkninger,feks til forsvaret. :-) Det er jo ikke kun angrebet der er spændende.

8 år 4 dage siden #6 af BBB
Det må være længe siden, at jeg har skrevet om Benzema. Der er i hvert fald et par stykker, som ikke kender min holdning til verdens bedste Benzema :-P

Jeg savner Dios. Hvorfor sendte du ham væk, Daniel? :-(
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

8 år 4 dage siden #7 af 2:18
Vildt hvor lidt kredit den mand har fået. Håber virkelig at han bliver, tror personligt at han vil blive savnet hvis vi solgte nu. Men selvfølgelig må han gerne få lidt selvtillid ind under vesten, så han kan levere flere mål
Sidste redigering: 8 år 4 dage siden ved 2:18.

8 år 4 dage siden #8 af Dragam

2:18 skrev: Vildt hvor lidt kredit den mand har fået. Håber virkelig at han bliver, tror personligt at han vil blive savnet hvis vi solgte nu. Men selvfølgelig må han gerne få lidt selvtillid ind under vesten, så han kan levere flere mål

Jeg tvivler ærligt talt på, at han vil være det mindste savnet, hvis f.eks. lewandowski bliver hentet... hvor meget er der iøvrigt at savne? 5 liga mål på en hel sæson...
Følgende bruger(e) sagde tak: Lukita

8 år 4 dage siden #9 af Lukita

Jeg tvivler ærligt talt på, at han vil være det mindste savnet, hvis f.eks. lewandowski bliver hentet... hvor meget er der iøvrigt at savne? 5 liga mål på en hel sæson...

3 ligamål i åbent spil, og to mål på straffespark til henholdsvis 0-2 og 4-0 i 32 ligakampe...

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul 4 ever, Dragam

8 år 4 dage siden #10 af Dragam

Lukita skrev:

3 ligamål i åbent spil, og to mål på straffespark til henholdsvis 0-2 og 4-0 i 32 ligakampe...

Ja, det er imponerende...

Man kan undre sig over, at Napoli overhoved vil give 40 mil euro for en 30 årig angriber, som ikke præsterer mere end det... men jeg synes da bare, at Real Madrid skal sige JA TAK, såfremt det passer, at Napoli har budt 40 mil euro på Benzema - så kan det vel delvist finansiere købet af Lewandowski.

Leveret af Kunena Forum