CR7 afviser kinesisk kæmpekontrakt - Juventus er prioriteten

8 år 3 uger siden #1 af Daniel

Ronaldo har stadig sportslige ambitioner, hvorfor han efter sigende har afvist de store penge i kinesisk fodbold.

Det er ikke nogen hemmelighed, at Cristiano Ronaldo drømmer om at vinde Ballon d'Or både seks, syv, otte, ni og ti gange og derfor lader portugiseren sig efter sigende heller ikke friste af pengene i kinesisk fodbold.

Således har Ronaldo angiveligt afvist et lukrativt kontrakttilbud fra en unavngiven kinesisk klub på svimlende 200 millioner euro over to sæsoner - portugiserens sportslige ambitioner er intakte.

Det skriver den spanske sportsavis Marca.

Det er da heller ikke fordi, at Ronaldo kommer til at gå for lud og koldt vand de kommende år. Således står Ronaldo til at tjene 30 millioner euro årligt over fire år i Juventus, hvis skiftet vel og mærke bliver en realitet.

For nærværende er der uenighed mellem klubberne om den endelige transfersum, men Juventus regner med at kunne offentliggøre købet af den portugisiske superstjerne på tirsdag.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 3 uger siden #2 af DarioGomez
Det ligner er endegyldigt farvel.

Tak min gode mand. Du gjorde det glimrende.

www.skysports.com/football/news/12961/11...ident-andrea-agnelli

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

8 år 3 uger siden #3 af Madrid777

DarioGomez skrev: Det ligner er endegyldigt farvel.

Tak min gode mand. Du gjorde det glimrende.

www.skysports.com/football/news/12961/11...ident-andrea-agnelli

Han er vel nok den største spiller i vores historie sportsligt. Om han er den mest populære spiller blandt fansene tvivler jeg på. Ronaldo som person bå banen og ude for banen er vel en af de ting mange ikke kan lide. Hans attitude kan være til at brække sig iver nogen gange.

Men man må bøje sig i støvet for alt hvad han har gjort på en fodboldbane - det er fuldstændig vanvittigt hvad han har formået, og jeg vil være ham evigt taknemmelig for hvordan han har formået at løfte klubben til et andet niveau.
Sidste redigering: 8 år 3 uger siden ved Madrid777.

Leveret af Kunena Forum