Onda Cero: Real Madrid sætter alle sejl ind på Neymar

8 år 3 uger siden #13 af Dragam

Real Madrid skrev:

Dragam skrev:

Real Madrid skrev: Ronaldo til Juventus
Benzema til Napoli
Bale til Manchester United

Hazard til Real Madrid
Neymar til Real Madrid
Mbappé til Real Madrid

;-)

Og hvem af dem, tænker du skal agere front angriber? For det er der ingen af dem der er, som i overhovedet.

Det var ment lidt i spøg, men jeg kan da godt køre videre her.

Mbappe spillede på toppen i Monaco – sammen med Falcao – kigger du på statistikkerne, så er det den position han har spillet flest gange som professionel. Han har været angriber i hele hans ungdom, og har tidligere i interviews givet udtryk for, at han ser sig mere som angriber end kantspiller. Situationen minder lidt om Rashford i United, hvor man har givet ham en lidt blødere overgang på kanten. Mbappe har alle forudsætningerne for at blive en fantastisk angriber. Der er en grund til, han også bliver sammenlignet med en ung Henry.

Når det så er sagt, så er det selvfølgelig et for stort pres for Mbappe som 19 årig at skulle være Real Madrids nye nummer 9. Benzema smutter i øvrigt ingen steder foreløbig.

Jeg synes også Mbappe på mange måder minder om en ung Thierry Henry, men jeg ser ham ikke have samme killer instinkt. Iøvrigt er der stor forskel på at spille den frie rolle i et 2 mands angreb, og skulle være ene frontangriber. I førstnævnte scenarie kan jeg sagtens se Mbappe virkelig shine, men jeg tvivler stærkt på, at Real Madrid går over til at spille med et 2 mands angreb. Jeg kan tilgengæld slet ikke se ham fungere som ene frontangriber - han har ingen nævneværdig fysik (som i styrke til at kunne stå imod forsvarsspillerne), og er decideret dårlig i hovedspillet (på nuværende tidspunkt ihvertfald).

Som jeg ser det, hvis Real køber Mbappe, så er det helt sikkert til højrekanten.

Iøvrigt ligner det da, at Benzema kunne være på vej videre til Napoli... fingers crossed !
Sidste redigering: 8 år 3 uger siden ved Dragam.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 2 uger siden #14 af Chamartin
Madrid har netop for anden gang på baggrund af en masse rygter udsendt en pressemeddelelse om, at man ingen kontakt har haft med Neymar om et køb.

8 år 2 uger siden #15 af El Siete

Chamartin skrev: Madrid har netop for anden gang på baggrund af en masse rygter udsendt en pressemeddelelse om, at man ingen kontakt har haft med Neymar om et køb.

Og at klubben ingen intentioner har om at byde på ham. Det er da en anelse besynderligt, er det ikke, for har aldrig set klubben benægte noget offentligt så ofte.
Har min vitterligt ingen intention om at købe ham og/eller er man så følsom overfor forholdet til PSG?

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

8 år 2 uger siden #16 af Dragam

El Siete skrev:

Chamartin skrev: Madrid har netop for anden gang på baggrund af en masse rygter udsendt en pressemeddelelse om, at man ingen kontakt har haft med Neymar om et køb.

Og at klubben ingen intentioner har om at byde på ham. Det er da en anelse besynderligt, er det ikke, for har aldrig set klubben benægte noget offentligt så ofte.
Har min vitterligt ingen intention om at købe ham og/eller er man så følsom overfor forholdet til PSG?

Det kunne godt være, at man bare er super bange for gengældelses angreb fra PSG, hvis de mente at rygterne holdte stik, og gjorde ligesom med barca verratti / neymar sagen.

Leveret af Kunena Forum