Marca-afstemning: 54% foretrækker Mbappé

8 år 3 uger siden #1 af Daniel

Marcas læsere er vilde med Mbappé - foretrækker franskmanden over flere prominente navne.

Den spanske sportsavis Marca har, efter Cristiano Ronaldos afsked med Real Madrid, haft en afstemning på marca.com, hvor læsere har stemt på den spiller, som de helst ser erstatte portugiseren i den spanske hovedstad.

Valgmulighederne i afstemningen var Neymar, Mbappé, Kane, Hazard og "en anden unavngiven spiller".

Mbappé løb med den klare sejr i afstemningen. Således landede hele 54% af stemmerne på det franske giga-talent, der har imponeret stort under sommerens VM-slutrunde.

Hazard løb med 15% af stemmerne, Neymar 14% af stemmerne, Kane 10% af stemmerne og "en anden unavngiven spiller" løb med de sidste 6% af stemmerne.

Real Madrids indflydelsesrige præsident, Florentino Pérez, fortrækker imidlertid Neymar, og flere spanske medier erfarer, at præsidenten allerede er i fuld gang med at undersøge muligheden for at købe den brasilianske angriber fri af PSG.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 3 uger siden #2 af elle44
Hmm. Forstår egentligt ikke hvorfor Hazard ikke har fået flere stemmer, kun lidt bedre end Neymar? Altså selv jeg er ved at blive overbevist om hvor god Hazard kan være, og jeg har været hans største kritiker. Og Neymar har været den største skændsel længe set på en fodboldbane ved det her vm, hold fast hvor har det været pinligt at se på.

Der bedste for mig ville være at sælge benzema og på forunderlig vis få fat i både Hazard og Mbappe og så hente Morata hjem så vi har en plan B med en 9'er der kan pande bolden ind, skulle alt andet fejle.

Jaja, man har lov at drømme.

8 år 3 uger siden #3 af PMO
Jeg synes at kunne forstå på langt de fleste at Mbappé bliver betragtet som målscorende angriber. Jeg ser ham ikke som en målscorer.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

8 år 3 uger siden #4 af elle44

PMO skrev: Jeg synes at kunne forstå på langt de fleste at Mbappé bliver betragtet som målscorende angriber. Jeg ser ham ikke som en målscorer.

Hvordan kan det være? Han viser da rigtig fint potentiale til at blive en målscorende angriber? Over 20 mål i hans seneste to sæsoner, hvor han spillede på kanten i den seneste. Han er stadig kun 19 år. Kan ikke se hvad der taler imod.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Lukita

8 år 3 uger siden #5 af Real Madrid

elle44 skrev:

PMO skrev: Jeg synes at kunne forstå på langt de fleste at Mbappé bliver betragtet som målscorende angriber. Jeg ser ham ikke som en målscorer.

Hvordan kan det være? Han viser da rigtig fint potentiale til at blive en målscorende angriber? Over 20 mål i hans seneste to sæsoner, hvor han spillede på kanten i den seneste. Han er stadig kun 19 år. Kan ikke se hvad der taler imod.

Læg dertil, hvor klinisk han er foran mål.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44, Lukita

8 år 3 uger siden #6 af Dragam

Real Madrid skrev:

elle44 skrev:

Så klinisk synes jeg på ingen måde han er... vi taler ikke just Ronaldo Fenomeno som 19 årig. Meget chance skabende, ja, men ikke klinisk - det kan dog være, at det kommer med alderen.

8 år 3 uger siden #7 af Lukita

Så klinisk synes jeg på ingen måde han er... vi taler ikke just Ronaldo Fenomeno som 19 årig. Meget chance skabende, ja, men ikke klinisk - det kan dog være, at det kommer med alderen.

Nu sammenligner du ham jo også med en af de absolut bedste angribere i fodboldhistorien, nogle vil argumentere for at han muligvis ER den bedste angriber nogensinde, og at kun skaderne forhindrede ham i at slå samtlige rekorder.

Se på de mål Mbappé scorer, han ER altså virkeligt klinisk, og han er kun 19 år. I den sæson han slog igennem for Monaco var han 17 år da sæsonen startede, og alligevel scorede han 26 mål den sæson, det gør man altså ikke hvis man ikke er klinisk. I al den tid jeg har set fodbold kan jeg ikke huske en spiller på 19 år være så skarp foran kassen som han er, og samtidigt er han jo en fænomenal boldspiller med en mildest talt uhyggelig fart.

Jeg ser ham dog heller ikke som frontangriber i et tremands-angreb, men som højre kant. I et tomands-angreb tror jeg dog han ville være uhyggelig, og forhåbentligt får vi ham at se i klubben, hvis vi får muligheden for at hente ham om en del år.

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
Sidste redigering: 8 år 3 uger siden ved Lukita.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Marcisco, REAL

8 år 3 uger siden #8 af REAL

Dragam skrev:

Real Madrid skrev:

elle44 skrev:

Det bliver svært for Florentino at gøre alle tilfredse.

8 år 2 uger siden #9 af Dragam

Lukita skrev:

Nu sammenligner du ham jo også med en af de absolut bedste angribere i fodboldhistorien, nogle vil argumentere for at han muligvis ER den bedste angriber nogensinde, og at kun skaderne forhindrede ham i at slå samtlige rekorder.

Se på de mål Mbappé scorer, han ER altså virkeligt klinisk, og han er kun 19 år. I den sæson han slog igennem for Monaco var han 17 år da sæsonen startede, og alligevel scorede han 26 mål den sæson, det gør man altså ikke hvis man ikke er klinisk. I al den tid jeg har set fodbold kan jeg ikke huske en spiller på 19 år være så skarp foran kassen som han er, og samtidigt er han jo en fænomenal boldspiller med en mildest talt uhyggelig fart.

Jeg ser ham dog heller ikke som frontangriber i et tremands-angreb, men som højre kant. I et tomands-angreb tror jeg dog han ville være uhyggelig, og forhåbentligt får vi ham at se i klubben, hvis vi får muligheden for at hente ham om en del år.

Jeg synes det er en fair nok sammenligning, når mange betegner ham som det største talent i verden. Men jeg er enig i, at Ronaldo Fenomeno før sine skader, var den bedste spiller nogensinde.

Jeg tager dog mine ord i mig igen - har siddet og læst op på hans conversion rate, og den er faktisk over 30%, hvilket er MEGET pænt. Det er bare ikke det indtryg jeg har haft, når jeg har set ham spille for psg og frankrig.

Jeg tror også han ville være killer i et 2 mands angreb... forestil dig ham og bale på toppen, så kan man dælme tale om et hurtigt angreb. Men tror ikke på Mbappe kan hentes, og iøvrigt tror jeg at mbappe ville have lidt de samme udfordringer på holdet, som Bale har, i og med begges primære styrke ligger i at de er voldsomt meget hurtigere end alle andre, men det skal man bruge plads til at udnytte.
Følgende bruger(e) sagde tak: REAL, Lukita

8 år 2 uger siden #10 af El Siete
Var det i AS' afsteming ikke 90% mod 10% i Mbappes favør :)
Der er jo efterhånden ingen der vil have Neymar til klubben. Håber ledelsen lytter.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

8 år 2 uger siden #11 af Daniel

El Siete skrev: Var det i AS' afsteming ikke 90% mod 10% i Mbappes favør :)
Der er jo efterhånden ingen der vil have Neymar til klubben. Håber ledelsen lytter.

Jo, men der var afstemningen også kun mellem Mbappé og Neymar. Marca har lige taget lidt flere valgmuligheder med i deres afstemning, men ikke desto mindre en overbevisende sejr i begge afstemninger til Mbappé.

Jeg håber, at Pérez læser de spanske aviser til morgenkaffen ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: REAL

8 år 2 uger siden #12 af El Siete

Daniel skrev:

El Siete skrev: Var det i AS' afsteming ikke 90% mod 10% i Mbappes favør :)

Jo, men der var afstemningen også kun mellem Mbappé og Neymar. Marca har lige taget lidt flere valgmuligheder med i deres afstemning, men ikke desto mindre en overbevisende sejr i begge afstemninger til Mbappé.

Jeg håber, at Pérez læser de spanske aviser til morgenkaffen ;-)

Jeg tror desværre hans stolthed gør at vi får en lang transfersaga med Neymar henover sommeren i stedet for kort proces med Hazard :)

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Leveret af Kunena Forum