Marca-afstemning: 54% foretrækker Mbappé

8 år 2 uger siden #13 af REAL

Daniel skrev:

El Siete skrev: Var det i AS' afsteming ikke 90% mod 10% i Mbappes favør :)
Der er jo efterhånden ingen der vil have Neymar til klubben. Håber ledelsen lytter.

Jo, men der var afstemningen også kun mellem Mbappé og Neymar. Marca har lige taget lidt flere valgmuligheder med i deres afstemning, men ikke desto mindre en overbevisende sejr i begge afstemninger til Mbappé.

Jeg håber, at Pérez læser de spanske aviser til morgenkaffen ;-)

Det er altså drømmen med Mbappe! Så har vi (efter min overbevisning) de to største "talenter" i verden, Asensio og Mbappe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 2 uger siden #14 af Lukita

El Siete skrev:

Daniel skrev:

Der er jo efterhånden ingen der vil have Neymar til klubben. Håber ledelsen lytter.

Jo, men der var afstemningen også kun mellem Mbappé og Neymar. Marca har lige taget lidt flere valgmuligheder med i deres afstemning, men ikke desto mindre en overbevisende sejr i begge afstemninger til Mbappé.

Jeg tror desværre hans stolthed gør at vi får en lang transfersaga med Neymar henover sommeren i stedet for kort proces med Hazard :)

Det er virkeligt også noget jeg frygter. At Pérez vil gå all-in på Neymar hele sommeren, for så at finde ud af at PSG bare ikke sælger deres profiler, og så er det for sent med Hazard. I modsætning til det spanske transfervindue der lukker omkring 31. august/1. september (kan ikke huske det præcist), så lukker det engelske transfervindue den 9. august, så hvis Pérez bruger for meget tid på Neymar og først efter den 9. august indser at det er nytteløst, så er det yderst tvivlsomt at Chelsea vil tillade Hazard at skifte, fordi de så ikke kan finde nogen erstatning. Forhåbentligt kommer Pérez til fornuft (selvom det er usandsynligt) og dropper alle tanker om både Neymar og Mbappé.

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

8 år 2 uger siden #15 af El Siete

Lukita skrev:

El Siete skrev:

Daniel skrev:

Jeg tror desværre hans stolthed gør at vi får en lang transfersaga med Neymar henover sommeren i stedet for kort proces med Hazard :)

Det er virkeligt også noget jeg frygter. At Pérez vil gå all-in på Neymar hele sommeren, for så at finde ud af at PSG bare ikke sælger deres profiler, og så er det for sent med Hazard. I modsætning til det spanske transfervindue der lukker omkring 31. august/1. september (kan ikke huske det præcist), så lukker det engelske transfervindue den 9. august, så hvis Pérez bruger for meget tid på Neymar og først efter den 9. august indser at det er nytteløst, så er det yderst tvivlsomt at Chelsea vil tillade Hazard at skifte, fordi de så ikke kan finde nogen erstatning. Forhåbentligt kommer Pérez til fornuft (selvom det er usandsynligt) og dropper alle tanker om både Neymar og Mbappé.

Ja, enig. Og jeg frygter også PSG's eventuelle modsvar. Vi så det med Neymar, Barcelona går efter Verratti, og PSG napper så Neymar i stedet for. For en klub hvor penge ikke er et problem, og et lønhierarki ikke eksisterer, kunne en Kroos, Casemiro el.lign måske blive fristet af en enorm lønpakke.

Det handler også om at få nye spillere integreret i truppen hurtigst muligt. Bale og Modric blev fx. købt i sidste øjeblik og skulle lige i gang.
Hent Hazard så snart VM er overstået.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lukita, Dragam

Leveret af Kunena Forum