PSG forsøger at afskrække Real Madrid - tilbyder Neymar monsterløn
Neymar kan se frem til at få samme løn i PSG, som Messi får i Barcelona, grundet interessen fra Real Madrid.
Neymar topper Florentino Pérez' ønskeliste ifølge bulletinerne fra de spanske medier, og dette er ikke gået PSG's næse forbi. Således pønser den franske storklub på at tilbyde sin brasilianske verdensstjerne en ny forbedret kontrakt.
Franskmændene står angiveligt klar med 50 millioner euro om året på den nye kontrakt, som vil bringe Neymar op siden af Messi, der for nærværende er verdens bedst betalte fodboldspiller - Neymar får på sin nuværende kontrakt 37 millioner euro årligt.
Det beretter den spanske sportsavis AS.
Endvidere har PSG også hyret det brasilianske landsholds fysioterapeut Bruno Mazziotti, der knyttede et tæt bånd til Neymar under brasilianerens genoptræning fra sin skade, der holdte PSG's superstjerne ude af spillet i tre måneder sidst på sæsonen i sidste sæson.
Disse tiltag afspejler sig imidlertid også i den pris, som PSG forlanger for Neymar. Således går rygterne på, at Real Madrid skal op over 300 millioner euro for i det hele taget at blive taget seriøst af den franske storklub, og derfor har madrilenerne også rettet blikket mod alternativer som Hazard, der kan erhverves for den halve pris.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
110% ind på Harzard nu, tak!
Jeg ser ham hellere end gerne i klubben (ikke for enhver pris dog). Vi er sgu heller ikke guds bedste børn.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Jaken skrev: Synes godt nok at det er utroligt hvor vanvittig overdrevet en reaktion mange har haft på Neymars overspil til VM. Han er forrygende. Selv halv-fit, små-skadet og ude af form formåede han at være sit holds afgørende (2 mål og 2 assists) og centrale spiller. Og til et VM, no less. Vi har behov for den slags spillere.
Jeg ser ham hellere end gerne i klubben (ikke for enhver pris dog). Vi er sgu heller ikke guds bedste børn.
Med overspil mener du så at filme og 'ømme' sig på banen fordi Neymar lå ned i mere end 14 minutter på banen svarende til lidt over 3,5% af alt den tid ham spillede på banen - Jeg kan simpelthen ikke fordrage ham. Jeg synes virkelig ikke han er værdig nok til at bære den hvide trøje.
Jeg vil nok have svært ved at acceptere det hvis han kom til klubben. Men han kan vel prøve at bevise sit værd og at han er den rette med noget godt spil hvis han i så fald kom til Real Madrid.
Most chances created so far at the 2018 World Cup:
Neymar (23)
Kevin De Bruyne (16)
Luka Modric (14)
Philippe Coutinho (13)
Kieran Trippier (13)
Godt nok spiller han ved siden af nogle dygtige spillere, men alle der så Brasilien spille ville vide, at han ikke fik meget hjælp. Gabriel Jesus var uduelig i alle kampe. Det samme var Willian. Kun Coutinho og Douglas Costa (i de få minutter han spillede) støttede ham. Så er det sgu også svært.
Hent Neymar hvis det er muligt, men PSG sælger nok ikke. Derfor bør man ikke spilde alt for lang tid på det, og i stedet blot hente Hazard.