AS: James vender ikke tilbage til Real Madrid

8 år 2 uger siden #1 af Administrationen

James Rodríguez blev i denne uge sat i forbindelse med en retur til Real Madrid i den kommende sæson, men den historie bliver tilsyneladende ikke til noget.

Den spanske avis AS´ Colombia-afdeling erfarer nemlig, at James Rodríguez fortsætter i Bayern München, hvor man fortsat har fuld tiltro til offensiv-spilleren, også selv om man har fået ny træner i form af Niko Kovac.

Og Bayern München har da også fuld råderet over James Rodríguez, idet man har en købs-option på ham, som man kan bruge inden lejeaftalen udløber efter den kommende sæson.

Umiddelbart er James Rodríguez også godt tilfreds i den tyske storklub, hvor han i maj måned udtalte, at han havde det godt og forventede at fortsætte. En ide, som Bayern München altså synes at være helt med på.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 2 uger siden #2 af REAL
James far har talt med Cadena SER, hvor han er citeret for at sige, at James havde en snak med Loppen for en 15-20 dage siden. Det er da lidt interessant.
Han udtalte yderligere, at man med trænerskiftet kommer til at spille en type fodbold, som passer hans søn meget bedre.
Sidste redigering: 8 år 2 uger siden ved REAL.

8 år 2 uger siden #3 af DarioGomez
Med loppen?

Hvorfor pokker har han dog talt med Messi?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: REAL

8 år 2 uger siden #4 af REAL

DarioGomez skrev: Med loppen?

Hvorfor pokker har han dog talt med Messi?

Ha ha ha. Var nu med henvisning til Lopetegui.

Men lad Messi være loppen fra idag.

Ps. går rygter (på Twitter, Bayern sider) om James agent er i Tyskland, for at forhandle med Bayern om annulering af leje.

8 år 2 uger siden #5 af DarioGomez
He. Det er nu ikke mig, der har fundet på navnet “la pulga”, det kaldes han altså jævnligt. Særligt i Argentina.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: REAL

8 år 2 uger siden #6 af Dragam

DarioGomez skrev: He. Det er nu ikke mig, der har fundet på navnet “la pulga”, det kaldes han altså jævnligt. Særligt i Argentina.

Lol xD

en.wikipedia.org/wiki/Pulga

Leveret af Kunena Forum