The Sun: Bale og 150 millioner € for Harry Kane

8 år 2 uger siden #1 af Administrationen

Ifølge kulørte The Sun forbereder Real Madrid et stort bud på Harry Kane, som alt andet lige bliver VM-topscorer, hvis da ikke eksempelvis Luka Modric går helt amok i morgen.

Med Cristiano Ronaldos farvel skal Real Madrid ud på transfermarkedet og finde mål og her er den engelske landsholdsspiller et varmt emne. The Sun mener at vide, at Real Madrid vil tilbyde Tottenham at få Gareth Bale retur sammen med en check på intet mindre end 150 millioner €.

Gareth Bale vender tilbage til Real Madrid-truppen i den kommende uge, når optakten til sæsonen indledes, men der er fortsat tvivl om waliserens intentioner om at blive i den spanske hovedstad efter at han for nylig fortalte om sin skuffelse over at være udeladt til CL-finalen mod Liverpool

Harry Kane har dog for nylig forlænget sin kontrakt med Tottenham og det synes derfor svært at få et skifte gennemført.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 2 uger siden #2 af elle44
Arh. Så slår vi lige koldt vand i blodet. Kane er en dygtig spiller, men så dygtig er han altså heller ikke. Så vil jeg hellere købe noget billigere og mere kortsigtet og så sidde på lur efter den næste helt store 9'er. Verden er fattig for topklasse angribere i øjeblikket.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Jonas, Dragam

8 år 2 uger siden #3 af ChrillRM14
Kane kan blive blive, hvor han er. Han er ikke uundværlig, og selvom det selvfølgelig er meget romantisk med hans klubloyalitet, så man han jo selv en dag nå frem til en erkendelse af, at Tottenham intet bringer ham de næste 5 år ifht et skifte til Real. Real skal kun købe spillere, der ligesom Hazard, længdes efter den hvide trøje.

Og han er vist også ved at være en tand overvuderet. At han er vm-topscorer er godt nok ærgerligt, når man ser på hans præstationer. Jeg kunne godt have undt Lukaku den, der har været både mere hårdtarbejdende og farlig foran kassen.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, andreashn

8 år 2 uger siden #4 af PMO

ChrillRM14 skrev: Jeg kunne godt have undt Lukaku den, der har været både mere hårdtarbejdende og farlig foran kassen.

Hvis han var så farlig havde han vel scoret flere mål end 4? Samme antal som Ronaldo og Cheryshev i øvrigt. Lukaku har væretdwn mindst fremtrædende af Belgiens offensive spillere - efter min mening.

8 år 2 uger siden #5 af ChrillRM14

PMO skrev:

ChrillRM14 skrev: Jeg kunne godt have undt Lukaku den, der har været både mere hårdtarbejdende og farlig foran kassen.

Hvis han var så farlig havde han vel scoret flere mål end 4? Samme antal som Ronaldo og Cheryshev i øvrigt. Lukaku har væretdwn mindst fremtrædende af Belgiens offensive spillere - efter min mening.

Tjoh, ‘farlig’ da han selv i kampe uden en scoring har været en tilbagevendende trussel - og kun har Kane har jo scoret flere, og det har været på straffespark og afretninger.
Lukaku er måske ikke ligeså iøjenfaldende som KDB og Hazard - hvilket også er lidt urimeligt - men eks hans præstation mod Brasilien viser, hvordan han faktisk også vist en vis taktisk forståelse, hurtighed og overblik. For mig at se er Lukaku by far den mest iøjenfaldende angriber ved det her VM.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

8 år 2 uger siden #6 af zizou21

ChrillRM14 skrev:

PMO skrev:

Tjoh, ‘farlig’ da han selv i kampe uden en scoring har været en tilbagevendende trussel - og kun har Kane har jo scoret flere, og det har været på straffespark og afretninger.
Lukaku er måske ikke ligeså iøjenfaldende som KDB og Hazard - hvilket også er lidt urimeligt - men eks hans præstation mod Brasilien viser, hvordan han faktisk også vist en vis taktisk forståelse, hurtighed og overblik. For mig at se er Lukaku by far den mest iøjenfaldende angriber ved det her VM.

Lukaks havd to han skulle have scoret på idag, men første touch var serie 4 værdig..

Hala
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

8 år 2 uger siden #7 af ChrillRM14

zizou21 skrev:

ChrillRM14 skrev:

PMO skrev:

Lukaks havd to han skulle have scoret på idag, men første touch var serie 4 værdig..

Enig. Jo, Lukaku kan virkelig se kluntet ud rent teknisk, men mit eneste posulat var også bare, at jeg stadig syntes, at Lukaku har været den bedste angriber ved vm. I hvert fald bedre end Kane. Det er jo ikke helt galematias.

Følgende bruger(e) sagde tak: BBB, Tyskfugl

8 år 2 uger siden #8 af mortenj
Kunne man med fordel lade være med at bruge tid og plads på såkaldt "nyhedsstof" fra Englands svar på Ekstra Bladet/BT?
Sidste redigering: 8 år 2 uger siden ved mortenj.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB, andreashn

8 år 2 uger siden #9 af Chamartin

mortenj skrev: Kunne man med fordel lade være med at bruge tid og plads på såkaldt "nyhedsstof" fra Englands svar på Ekstra Bladet/BT?

Man kan sige meget om Ekstrabladet og BT, men lige præcis fodboldrygter angående Superligaen, er de nu ret pålidelige omkring.
Rygter om udenlandske klubber er bare oversat fra udenlandske medier, så dem kan man ikke bare regne for gode varer.

8 år 2 uger siden #10 af Daniel

mortenj skrev: Kunne man med fordel lade være med at bruge tid og plads på såkaldt "nyhedsstof" fra Englands svar på Ekstra Bladet/BT?

Nej. Og det har vi slået fast hundrede gange før!

Vi bringer det “nyhefsstof”, der er i alverdens aviser. Så må du tage en individuel beslutning om, om du vil læse, hvad Englands svar på EB/BT rapporterer her på siden.

Forvent mere hen over sommeren, da der helt sikkert kommer mere fra The Sun, Daily Mail og de mere kulørte spanske medier. Sådan er det her i agurketiden.
Sidste redigering: 8 år 2 uger siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: REAL

8 år 2 uger siden #11 af PMO

Daniel skrev:

Nej. Og det har vi slået fast hundrede gange før!

Vi bringer det “nyhefsstof”, der er i alverdens aviser. Så må du tage en individuel beslutning om, om du vil læse, hvad Englands svar på EB/BT rapporterer her på siden.

Forvent mere hen over sommeren, da der helt sikkert kommer mere fra The Sun, Daily Mail og de mere kulørte spanske medier. Sådan er det her i agurketiden.

Rygter er da det sjove ved transfervinduet og jo flere rygter der bliver postet her på siden, desto bedre. 95% af alle rygter ved vi jo godt ikke bliver til noget, men derfor er det stadig sjovt at læse om.
Følgende bruger(e) sagde tak: Evden, Madrid777, REAL

Leveret af Kunena Forum