Spansk presse: Courtois præsenteres i næste uge
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge spansk presse er Real Madrid enige med Chelsea og Thibaut Courtois om en aftale, som sender den belgiske målmand til Spanien for en pris i omegnen af 50 millioner €, inklusive variabler.
I Real Madrid får Courtois en årsløn på 13 millioner € brutto, som vil gøre ham til en af de bedst lønnede i truppen, men der meldes ikke noget om varigheden på kontrakten.
Til gengæld mener man, at aftalen offentliggøres i den kommende uge og at man vil forsøge at få Courtois klar til at spille den europæiske Super Cup mod hans tidligere klub, Atlético Madrid.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Brylle skrev: Det lyder som spild hvis det betyder at man ikke kan gå efter Hazard eller Mbappe. Navas er alligevel omkring det samme niveau.
"-Uanset, hvor jeg tager hen, er Hazard nødt til at tage med. Vi vil ikke lade os skille fra hinanden. Nu må vi se. Først skal jeg have ferie, og den vil jeg bruge på at blive enige med mit entourage, slutter Courtois."
Bare rolig ;-)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
50 lyder dyrt set i lyset af, at han smutter gratis næste sommer.
Real Madrid skrev:
Brylle skrev: Det lyder som spild hvis det betyder at man ikke kan gå efter Hazard eller Mbappe. Navas er alligevel omkring det samme niveau.
"-Uanset, hvor jeg tager hen, er Hazard nødt til at tage med. Vi vil ikke lade os skille fra hinanden. Nu må vi se. Først skal jeg have ferie, og den vil jeg bruge på at blive enige med mit entourage, slutter Courtois."
Bare rolig ;-)
Hold da kæft en omgang mundbæ. Det er forhåbentligt sagt med et glimt i øjet og en stor portion ironi. Hvis han ikke slår igennem eller bliver solgt om et par sæsoner, skal Hazard så med? Lyder forkælet.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
PMO skrev:
Real Madrid skrev:
Bare rolig ;-)
Hold da kæft en omgang mundbæ. Det er forhåbentligt sagt med et glimt i øjet og en stor portion ironi. Hvis han ikke slår igennem eller bliver solgt om et par sæsoner, skal Hazard så med? Lyder forkælet.
Selvfølgelig er det det. De er bare to gode venner.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Istedet bruger man næsten 400 mio kr for en målmand med nogenlunde samme niveau som Navas og som desuden kan fås gratis om 300 dage...
Men Keylor Navas bliver 32 år gammel midt i sæsonen, hvorfor man ikke ved, hvor lang tid han kan fortsætte på dette niveau.
Courtois er 26. Han har de bedste år foran sig, og man kan hente ham relativt billigt. €35-40M + bonusser er peanuts i dagens marked, og bør på ingen måde påvirke Hazards transfer. Alisson, som kun har haft en god sæson i Europa, koster 70-80M. De Gea ville koste 100M.
Som Marca skriver: Klubben ser det som et røverkøb man under ingen omstændigheder bør gå glip af.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Har vi ikke hørt den før?
JesperA skrev: "Lad os vente, han er gratis næste sæson"
Har vi ikke hørt den før?
Det er altid problematisk, når der er en stor landsholdsturnering den følgende sommer. Det er der ikke næste sommer.