Spansk presse: Courtois præsenteres i næste uge

8 år 2 uger siden #13 af Jelle

BBB skrev:

JesperA skrev: "Lad os vente, han er gratis næste sæson"

Har vi ikke hørt den før?

Det er altid problematisk, når der er en stor landsholdsturnering den følgende sommer. Det er der ikke næste sommer.

Hvornår har man nogensinde hørt om en verdensklassespiller (der ikke var så gammel at hans markedsværdi alligevel var i bund), der skiftede på en fri transfer? Lewandowski til Bayern er det eneste jeg har kunnet finde i dette årtusinde, og mens jeg formodentlig har misset et par stykker, så er det da tydeligt, at det er ekstremt sjældent det sker, og slet ikke noget man bør tage for givet.
Sidste redigering: 8 år 2 uger siden ved Jelle.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 2 uger siden #14 af Siempre fiel

Raul7-2880 skrev: Vi mangler en erstatning for Ronaldo og en angriber. To handler som vil koster mange mange penge.
Istedet bruger man næsten 400 mio kr for en målmand med nogenlunde samme niveau som Navas og som desuden kan fås gratis om 300 dage...

Bortset fra at han formentlig IKKE kan fås gratis næste sommer!! Grunden til at så få topspillere ka hentes gratis er jo fordi at enten presser klubberne en forlængelse igennem via trusler om tribunen eller en lønforhøjelse - eller hvis de simpelthen ik ka få forlænget, så sælger man ham denne sommer. Vi er jo formentlig ik den eneste klub i verden der godt ku tænke sig en så fremragende keeper.

Slå til for faen!! Og håb så på at én eller anden desperat klub vil betale overpris for Navas

8 år 2 uger siden #15 af JesperA

Jelle skrev:

BBB skrev:

JesperA skrev: "Lad os vente, han er gratis næste sæson"

Har vi ikke hørt den før?

Det er altid problematisk, når der er en stor landsholdsturnering den følgende sommer. Det er der ikke næste sommer.

Hvornår har man nogensinde hørt om en verdensklassespiller (der ikke var så gammel at hans markedsværdi alligevel var i bund), der skiftede på en fri transfer? Lewandowski til Bayern er det eneste jeg har kunnet finde i dette årtusinde, og mens jeg formodentlig har misset et par stykker, så er det da tydeligt, at det er ekstremt sjældent det sker, og slet ikke noget man bør tage for givet.

Mit indlæg var en hentydning til stemningen herinde, da De Gea-transferen glippede. Mange var fint tilfredse med det, fordi man så forventede at få ham gratis... Det er ikke uden risiko at spille det spil..

Man har en lille trumf denne gang i form af Courtouis' børn som bor i Madrid, men det ved vi, Chelsea, og alle andre også. Atletico og Chelsea har handlet med hinanden så mange gange før, det er da lige til højrebenet at Atletico bytter med Oblak og en pose penge bag om ryggen på Real, hvis vi prøver på det der igen. Og det ville desuden også kunne komplicere andre forhandlinger med Chelsea, så i realiteten risikerer man at glippe to i mine øjne nødvendige transfers.

Betal de penge, det er et relativt beskedent beløb i dagens marked, i forhold til den kvalitet og fremtidssikring man får.

I forhold til hvor tit det sker, så er det selvfølgelig ret sjældent, og i de fleste tilfælde enten unge talenter som Pogba, eller højt betalte ældre spillere som Zlatan, Alves og Raul. Det hænder dog, Lewandowski er vel den største, samt Pirlo. Mindes også et par spillere Real har ladet gå på fri transfer som jeg havde svært ved at forstå, i Cambiasso og Khedira.
Sidste redigering: 8 år 2 uger siden ved JesperA.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jelle, El Siete

8 år 2 uger siden #16 af BBB
Pirlo kostedevist Juventus en lille sum. Jeg huskede ham ellers også som værende gratis.

8 år 6 dage siden #17 af Chamartin
Chelsea har tilknyttet 38 årige Robert Green, der i sin tid i West Ham fik nogle landskampe, for et år.
Så nu MÅ Courtois være på vej ud og til Madrid :P

Ej, jeg kan ikke i min vildeste drøm forestille mig, han skal være førstemålmand, men et og andet sker der da på målmandsfronten i Chelsea.

8 år 6 dage siden #18 af Jbner

Chamartin skrev: Chelsea har tilknyttet 38 årige Robert Green, der i sin tid i West Ham fik nogle landskampe, for et år.
Så nu MÅ Courtois være på vej ud og til Madrid :P

Ej, jeg kan ikke i min vildeste drøm forestille mig, han skal være førstemålmand, men et og andet sker der da på målmandsfronten i Chelsea.

Jeg tænker han i første omgang er tiltænkt pladsen som 3. målmand, hvor Chelsea før har haft nogle aldrende spillere.

Men jeg tror stadig på at vi ender med at få Courtois. Målmænd som Kasper Schmeichel og Petr Cech rygtes stadig til Chelsea, og mon ikke de er i kikkerten for at erstatte Courtois?

Leveret af Kunena Forum