Real Madrid jagter Cavani
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Real Madrid er på angriber-jagt og navne som Neymar og Kylian Mbappé nævnes med jævne mellemrum, men ifølge spansk presse kan det være deres angrebs-kollega, Edinson Cavani, som bliver ny mand i Real Madrid-trøjen.
Real Madrid har ved flere lejligheder afvist at være i kontakt med Neymar og i går kunne Kylian Mbappé slå fast, at han bliver i den franske hovedstad i den kommende sæson, men nu mener man altså, at den uruguayanske angriber er på vej til Real Madrid, hvor han sammen med Eden Hazard skal stå for offensiven i den kommende sæson.
Edinson Cavani er fyldt 31 år, men hans kvaliteter og erfaring kan ingen tage fra ham og sandsynligvis vil han være billigere at hente til klubben end en af de to andre Paris SG-angribere. Herudover spillede han en rigtig god VM-slutrunde og han har gennem flere år stået på Real Madrids liste over potentielle angribere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det vil vække minder om tiden med Pipita - så får de nok 45 min hver :)
REAL skrev: Hvis Cavani bliver den kortsigtede løsning, så tror jeg helt sikkert Benzema bliver, da man så vil se om han kan løfte sit spil (vi så jo også hvad nul konkurrence gjorde ved Carvajal).
Send Benzema modsatte vej. Så kan han lave assists til Neymar.
BBB skrev:
REAL skrev: Hvis Cavani bliver den kortsigtede løsning, så tror jeg helt sikkert Benzema bliver, da man så vil se om han kan løfte sit spil (vi så jo også hvad nul konkurrence gjorde ved Carvajal).
Send Benzema modsatte vej. Så kan han lave assists til Neymar.
Tænk at have Neymar og Mbappe... så ville det betyde mindre om Benzema (igen) scorer 5 mål i LaLiga.
Dragam skrev: Jeg synes det vil være åndsvagt at gå efter Cavani... folk taler om at Lewandowski er en for kortsigtet løsning, og han fylder først 30 om lidt, og er en markant bedre spiller end Cavani, som allerede er fyldt 31...
Kunne ikke være mere enig. Med spillere i den alder, så synes jeg bare også det skal kunne ses på prisen. Her tror jeg at Cavani er i en helt anden priskategori, end Lewandowski. Der nævnes nogle heftige summer i forbindelse med ham.
Klogt nok hvis klubben henter et kvik-fix ala Ruud van Nistelrooy (64 mål i 96 kampe), nu hvor det virker umuligt at hente en langsigtet løsning (Mbappe). Men vi kan ikke give i nærheden af en milliard for en sådan løsning.