La Gazzetta dello Sport: Real Madrid meget tæt på Eden Hazard

8 år 1 uge siden #1 af Administrationen

Ifølge italienske La Gazzetta dello Sport er Real Madrid meget tæt på at hente Eden Hazard i Chelsea.

Det er Nicoló Schira, som bringer historien i den italienske avis, hvor han fortæller, at Florentino Pérez principielt er enig med London-klubben og det er til en pris af blot 115 millioner €.

Real Madrid har ifølge flere medier allerede købt Thibaut Courtois i Chelsea, som blot skal have deres afløser på plads for at handlen kan offentliggøres.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 1 uge siden #2 af elle44
Nogen der kender troværdigheden af la gazzetta?
Sidste redigering: 8 år 1 uge siden ved elle44.

8 år 1 uge siden #3 af Salix7
Hvis den pris er sand, er det et røverkøb - jeg krydser fingre!

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Evden

8 år 1 uge siden #4 af Fondo_Sur

elle44 skrev: Nogen der kender troværdigheden af la gazzetta?

La Gazzetta er den største sportsavis og vel en an de mest troværdige i Italien.

Troværdigheden af denne historie afhænger dog selvfølgeligt om journalistens troværdighed. Altså om der virkerligt er noget til enighed om noget så fornuftigt som 115 mio €. Utroligt hvilke kilder de journalister kan have adgang til. Men som oftest i denne sommer: enten en sand eller helt falsk historie.

Real Madrid har jo allerede nedsablet denne slags nyheder tre gange denne sommer. To gange vedrørende Neymar, én gang om Mbappé.
Sidste redigering: 8 år 1 uge siden ved Fondo_Sur.

8 år 1 uge siden #5 af REAL

Fondo_Sur skrev:

elle44 skrev: Nogen der kender troværdigheden af la gazzetta?

La Gazzetta er den største sportsavis og vel en an de mest troværdige i Italien.

Troværdigheden af denne historie afhænger dog selvfølgeligt om journalistens troværdighed. Altså om der virkerligt er noget til enighed om noget så fornuftigt som 115 mio €. Utroligt hvilke kilder de journalister kan have adgang til. Men som oftest i denne sommer: enten en sand eller helt falsk historie.

Real Madrid har jo allerede nedsablet denne slags nyheder tre gange denne sommer. To gange vedrørende Neymar, én gang om Mbappé.

Det ville jo være en ganske fornuftig pris. Eneste jeg har at udsætte på kilden, og den mener jeg er afgørende, at den er italiensk. Det er typisk medier fra de involvere lande, dvs. Spanien og England.

Så med mindre Sarri har talt over sig.. tror jeg desværre ikke helt på det. De engelske medier melder om en pris i omegnen af 170-190. Det synes jeg så tilgengæld er alt for højt.

8 år 1 uge siden #6 af Fondo_Sur
Ja, nu en ny kilde der også melder om en enighed. Dog en langt højere pris. Men whatever it takes, Real Madrids kommende sponsoraftaler kan kun fortsat blive fine, hvis spillere som Hazard hentes. Det er et større regnestykke.

8 år 1 uge siden #7 af Real HWL
Jeg har læst at prisen skulle ligge på €190mill (ca. 1.400.000.000kr), Lidt dyre end Coutinho og lidt billigere end Neymar. Så det lyder som en ganske fornuftig pris.

8 år 1 uge siden #8 af Zyconith

Real HWL skrev: Jeg har læst at prisen skulle ligge på €190mill (ca. 1.400.000.000kr), Lidt dyre end Coutinho og lidt billigere end Neymar. Så det lyder som en ganske fornuftig pris.

For en 27 årig spiller uden halv så meget markedsføringsværdi som nogle af de ovennævnte? 1,4 milliarder kroner for en 27-årig der i Chelsea har vist at han ikke kan håndtere modstand, og alt for ofte har været savnet af sine holdkammerater når der skulle trædes i karakter.

6-700.000.000 er mere acceptabelt, men ikke det dobbelte. Så kunne man ligeså godt fra starten have givet Ronaldo har han fortjente og beholdt ham. Vi står sgu ikke bedre stillet med Hazard end ham.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 8 år 1 uge siden ved Zyconith.
Følgende bruger(e) sagde tak: REAL

8 år 1 uge siden #9 af Sebberg
Fint med de rygtede beløber.

Hazard er - i de rette rammer, som Real Madrid er - sammen med Messi og Neymar en af verdens tre bedste fodboldspillere.

Han har haft én dårlig sæson i Chelsea, hvor hele holdet var skandaløst, og så har han, ulig hvad en anden bruger lige har skrevet, en tendens til virkelig at shine i de helt store kampe, hvor han ofte driver gæk med de bedste forsvarsspillere i Premier League.

Han var helt fantastisk til VM, og vi skal ikke overdrive betydningen af, at han er 27 år. Han har i hvert fald stadig 4-5 år på et højt niveau i sig.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, andreashn, Fondo_Sur, El Siete

8 år 1 uge siden #10 af REAL

Sebberg skrev: Fint med de rygtede beløber.

Hazard er - i de rette rammer, som Real Madrid er - sammen med Messi og Neymar en af verdens tre bedste fodboldspillere.

Han har haft én dårlig sæson i Chelsea, hvor hele holdet var skandaløst, og så har han, ulig hvad en anden bruger lige har skrevet, en tendens til virkelig at shine i de helt store kampe, hvor han ofte driver gæk med de bedste forsvarsspillere i Premier League.

Han var helt fantastisk til VM, og vi skal ikke overdrive betydningen af, at han er 27 år. Han har i hvert fald stadig 4-5 år på et højt niveau i sig.

Hazard er en fantastisk spiller, indiskutabelt, og jeg krydser fingre for en handel.
Men hans spidskompetence er netop hans drive/driblinger. I min optik har vi flere spillere der kan drive bolden frem.. men ikke så elegant som Hazard (Modric undtaget). Derfor, synes jeg, at de nævnte 190 er for meget.. også alderen taget i betragtning. Hazard har altså ikke 4-5 år på absolut topniveau endnu (læs: startellever hos os).

Jeg savner et slutprodukt - mål og assists - til den pris.
Sidste redigering: 8 år 1 uge siden ved REAL.

8 år 1 uge siden #11 af Sebberg

REAL skrev:

Sebberg skrev: Fint med de rygtede beløber.

Hazard er en fantastisk spiller, indiskutabelt, og jeg krydser fingre for en handel.
Men hans spidskompetence er netop hans drive/driblinger. I min optik har vi flere spillere der kan drive bolden frem.. men ikke så elegant som Hazard (Modric undtaget). Derfor, synes jeg, at de nævnte 190 er for meget.. også alderen taget i betragtning. Hazard har altså ikke 4-5 år på absolut topniveau endnu (læs: startellever hos os).

Jeg savner et slutprodukt - mål og assists - til den pris.

Der er jo EN gigantisk forskel på Hazard og de spillere, du nævner..... FART med bolden.

Det er korrekt, at Isco kan drible folk i en telefonboks, men han er ikke eksplosiv. Det er hverken Modric, Kroos eller Asensio heller ikke. Det tætteste vi kommer er Vinicius, og han er jo lidt en ubekendt faktor.

Slutproduktet? Tja, jeg er sgu ved at være lidt træt af at høre det. Hazard har en rigtig fin afslutning, og han har spillet i Chelsea, hvor betingelserne ikke rigtigt er der for at score 35+ mål.

Han kommer ikke til at score 50 mål i Real, men kommer han, så stikker jeg gerne ud på, at han scorer minimum 25 mål.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Real HWL, andreashn

8 år 1 uge siden #12 af El Siete
Læser også om enighed flere steder, omkring de 170M pund, men det er uvist om Courtois er en del af den pris.
Fin pris hvis det passer.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Leveret af Kunena Forum