Mauro Icardi nævnes igen som emne
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Mauro Icardi nævnes igen som et emne i Real Madrid.
De 3-dobbelte CL-vindere er på jagt efter mål efter at Cristiano Ronaldo er skiftet til Juventus og den argentinske angriber har præcis den profil, som Real Madrid søger.
Samtidig er hans frikøbs-klausul også overkommelig, idet den blot lyder på 110 millioner €. Icardi forhandlede angiveligt kontrakt med Real Madrid i januar måned, men i sidste ende besluttede man at fortsætte med den daværende trup, men nu skal der forstærkninger til.
Mauro Icardi blev fravalgt til den argentinske VM-trup, angiveligt på foranledning af Lionel Messi, men han var trods alt topscorer i den italienske Serie A i den forgangne sæson.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg ville være tilfreds med Courtois, Hazard, Icardi og Odrio den her sommer. Der er svært at erstatte Ronaldo men hvis vi kan få spillet til at flyde lidt bedre håber jeg det kan gå med de indkøb.
Manglen på hovedspillet er dog stadig en bekymring.
Manglen på hovedspillet er ikke et problem. Han har scoret mål på samlebånd i Serie A.elle44 skrev: Jeg ville ikke have noget imod det her køb. Det er en ok pris for en klasse angriber i dagens marked og vi har desperat brug for en målsluger. Og han behøves jo ikke rigtig gøre noget ud over at stå inde feltet.
Jeg ville være tilfreds med Courtois, Hazard, Icardi og Odrio den her sommer. Der er svært at erstatte Ronaldo men hvis vi kan få spillet til at flyde lidt bedre håber jeg det kan gå med de indkøb.
Hvis han skifter til os, kommer han til at vade i chancer og han er en langt bedre afslutter end Benz.
Der må være andre der klarer de høje bolde ved hjørne/frisspark
Han skal bare købes og 110 mio Euro er et røverkøb
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Vildfaren skrev:
Manglen på hovedspillet er ikke et problem. Han har scoret mål på samlebånd i Serie A.elle44 skrev: Jeg ville ikke have noget imod det her køb. Det er en ok pris for en klasse angriber i dagens marked og vi har desperat brug for en målsluger. Og han behøves jo ikke rigtig gøre noget ud over at stå inde feltet.
Hvis han skifter til os, kommer han til at vade i chancer og han er en langt bedre afslutter end Benz.
Jeg ville klart foretrække Lewandowski fremfor Icardi, da Lewandowski netop kan det hele, samt er meget bedre teknisk.
Dragam skrev:
Vildfaren skrev:
Jeg ville klart foretrække Lewandowski fremfor Icardi, da Lewandowski netop kan det hele, samt er meget bedre teknisk.
Ja, men Lewa har eftersigende spillet en dårlig halvsæson. Så jeg ser det bare som lidt af et sats at købe en aldrende spiller som måske/måske ikke er færdig på det niveau vi forventer. Derudover skulle han også koste mere end Icardi.
-Og så syntes jeg faktisk heller ikke han er så vild endda !!
@Bitmonx
Jeg var ikke klar over at han havde gjort som du beskriver. Det er selvfølgelig ikke acceptabelt adfærd. Men jeg kunne nu alligevel godt se ham i den hvide trøje. Flere af vores spillere nu og tidligere har gjort ting af umoralsk karakter. Jeg tror det er en mennesketing..
Dermed ikke sagt at det er okay. Jeg synes måske bare ikke at man udelukkende skal fokusere på hvad spillerne har foretaget sig i fortiden, uden for banen.
Som andre skriver, bidrager han med noget vi netop har mistet en del af, med Ronaldos afgang; mål.
Jeg er her stadig XOXO
Ved godt at det ikke har så meget med hans kvaliteter på banen at gøre. Meeeeen når man kan være SÅ illoyal overfor en holdkammerat, så syntes jeg helt seriøst ikke han fortjener det. Lille listep*k !! :D Der ligger flere sjove videoer på youtube med Maxi Lopez og Icardi. De er ikke ligefrem perlevener :
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Grande Icardi...........som Maxi López´ ekskone stønnede..........
Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.