Nye problemer for Benzema
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Karim Benzema kan stå over for nye og alvorlige problemer, efter at det er kommet frem at han den 3. februar blev målt til at køre 216 km. i sin bil på en strækning, hvor fartbegrænsningen er 100 km. i timen.
Franskmandens Audi blev fotograferet ved midnatstid i Pozuelo de Alarcón om natten efter at Real Madrid havde tabt med 1-0 til Granada og med den vanvittige fart, står han til en høj straf, når han skal for retten inden længe.
Retssagen blev udskudt i denne uge, da Benzema var udtaget til Real Madrids trup mod Barcelona.
Der tales om en mulig straf på mellem 3 og 6 måneders fængsel eller mere sandsynligt en gigantisk bødestraf.
Benzema er samtidig senere på året tilsagt til en retssag i Frankrig, hvor han sammen med Franck Ribery er tiltalt for at have haft sex med en mindreårig prostitueret.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ud med ham, gør alt for at hente Falcao eller brug energien på Higuain, som har vist i flere omgange at han kan nette +20 kasser per sæson.
Elkrimi skrev: God anledning til at finde en ny arbejdsgiver til Benzema. Han bliver aldrig den angriber vi har brug for, han scorer simpelthen for få mål.
Ud med ham, gør alt for at hente Falcao eller brug energien på Higuain, som har vist i flere omgange at han kan nette +20 kasser per sæson.
Jeg håber ikke Benzema forlader klubben. Han er en unik spiller, der er ikke mange spillere nu til dags der har samme egenskaber som ham. Jeg er enig i at han score for lidt især i denne sæson, men det er ikke kun ham der har haft et formdyk, det har været over halvdelen af holdet som har haft det, hvilket så gør det svære for den enkelte at komme tilbage i form.
Hvis Benzema sælges så kan jeg næsten garantere at Falcao ikke bliver hentet, ham og Higuain minder for meget om hinanden, forskellen er bare at Falcao er en bedre udgave.