Engelsk presse: Real Madrid jagter Pulisic
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Real Madrid fortsætter jagten på unge spillere og ifølge engelsk presse er man i kamp med Chelsea og Bayern München om at sikre sig Dortmunds unge stortalent, Christian Pulisic.
Den snart 20-årige offensiv-spiller har spillet 21 landskampe for USA og har scoret 9 mål og i sidste sæson scorede han 4 mål i 32 Bundesliga-kampe.
Han vurderes at koste i omegnen af 70 millioner €.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dertil, må han have en god markedsføringsværdi qua sin status, som den allerede nu bedste spiller fra USA.
Men mon ikke fokus er på andre spillere pt.
Chelsea og (ikke overraskende) Liverpool nævnes som mest sandsynlige destinationer. Nu eller i fremtiden.
Dertil, så har jeg set ham spille både fløj og angriber, hvilket han synes at mestre. Jeg ved godt Hazard er det åbenlyse og populære valg, men hvis Julen som ventet lader Isco være omdrejningspunkt, så tager han en af de to "fløje" (som på landsholdet). Dertil har vi både Asensio og Bale til den anden kant. Er slet ikke i tvivl om at Asensio kommer til at spille en stor rolle denne sæson.
Hvis Hazard reelt koster omkring de 200M som nævnes, så kan jeg sagtens leve med ca. 70M for Pulisic.
REAL skrev: Har nævnt det før, men overvej lige et gigantisk markedsføringspotentiale, hvis han reelt indfriede de store forventninger der er til ham. Sporten vinder kun mere ind i USA, så vil ikke gå ubemærket hen, hvor deres potentielt største stjerne befinder sig.
Dertil, så har jeg set ham spille både fløj og angriber, hvilket han synes at mestre. Jeg ved godt Hazard er det åbenlyse og populære valg, men hvis Julen som ventet lader Isco være omdrejningspunkt, så tager han en af de to "fløje" (som på landsholdet). Dertil har vi både Asensio og Bale til den anden kant. Er slet ikke i tvivl om at Asensio kommer til at spille en stor rolle denne sæson.
Hvis Hazard reelt koster omkring de 200M som nævnes, så kan jeg sagtens leve med ca. 70M for Pulisic.
Det ville også give et interessant alternativ i forhold til vores kanter, især hvis Vasquez skulle forlade os som nogle rygter siger.
Vi ville bibeholde en mulighed for at spille med "fløje" Bale venstre og Pulisic Højre eller med indvendige angribere V. Junior (hvis denne leverer på træningsturen) i venstre og Asensio på højre.
Mener at man ville kunne variere sine formationen godt i forhold til hvordan man vil håndtere modstanderen. Bredt, smalt, direkte eller kombinationsspil. Men med én føllesnævner i den form for "gegenpress" som Lopetegui ynder at spille.
http://lineupbuilder.com/new.php?sk=gy2d4
http://lineupbuilder.com/new.php?sk=gy2d5
REAL skrev: Sporten vinder kun mere ind i USA, så vil ikke gå ubemærket hen, hvor deres potentielt største stjerne befinder sig.
Belæg?
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Zyconith skrev:
REAL skrev: Sporten vinder kun mere ind i USA, så vil ikke gå ubemærket hen, hvor deres potentielt største stjerne befinder sig.
Belæg?
Læste en ret god artikel for ca et års tid siden, var så heldig den stadig er online :)
Man har virkelig lagt vægt på at bygge det godt op, med både ungdomsarbejde (akademi-programmer) og faciliteter (stadion mv). Dertil fortsat med at udvide ligaen, som kun talte sølle 12 klubber i 1999.
Ret god artikel: www.nytimes.com/2017/08/08/sports/soccer...ille-cincinnati.html
Muligvis fordi MLS har satset stort på gode sendetider, så man kan tiltrække de rigtige sponsere og seere. Agenterne har været dygtige til at tiltrække etablerede stjerner fra Europa og efterfølgende få dem i de rigtige aftensshows med andre stjerner. Amerikanere elsker det !ort.Zyconith skrev:
Belæg?
Og sidst og vigtigste er, at fodbold er blevet et af de fag i College, som massivt subsidieres af schollarship tilskud. Så er drømmen om et luksusliv for de fattige og mellemklassen tættere på end nogensinde. Er du god til fodbold, kan man få en gratis(eller delvis gratis.) udd eller fodboldkarriere via et schollarship.
Amerikanerne elsker det.
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Det virker bare crowded af megatalenter på kanterne med Asensio, Vinicius, Pulisic og næste år også Rodrygo.
Der er vel ingen der er købt til at være fremtidig bænkevarmer, og det vil Pulisic bestemt heller ikke blive.