Spansk medie: Real Madrid forbereder bud på Rodrigo
Julen Lopetegui har endvidere givet grønt lys til at hente Valencia-angriberen.
Real Madrid forbereder angiveligt et bud på Valencias angriber, Rodrigo, der har en fortid i Real Madrid ungdomsakademi La Fábrica.
Således erfarer det spanske medie TVE (Televisión Española), at Real Madrid skulle være villige til at betale så meget som 80 millioner euro for den spanske angriber.
Rodrigo er udstyret med en frikøbsklausul på 120 millioner euro, men det spanske medie mener at vide, at det ikke bliver nødvendigt for Real Madrid at udløse denne, da Valencia efter sigende er indstillet på at acceptere Real Madrids bud på 80 millioner euro.
Siden tiden i Real Madrid har den 27-årige spanske landsholdsangriber været forbi fodboldadresser som Bolton (21 kampe, 1 mål, 1 assist), Benfica (119 kampe, 45 mål, 17 assists) og Valencia (135 kampe, 37 mål og 20 assists).
Julen Lopetegui har ifølge Cadena Ser allerede givet Real Madrid grønt lyse til at hente Rodrigo.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
- mat_hattrick
- Ekspert bruger
-
Jeg tror Hazard er i Real 1. sept. til en rimelig pris på omkring de 100-115 mio. Euro. Al den ventetid er for at presse prisen ned.
mat_hattrick skrev: Jeg tror heller ikke på det. Lyder helt absurd. Må enten være en and, eller en strategi for at fo Chelsea til at tro, at Real bare køber nogen andre, hvis de presser prisen på Hazard for højt.
Jeg tror Hazard er i Real 1. sept. til en rimelig pris på omkring de 100-115 mio. Euro. Al den ventetid er for at presse prisen ned.
Jeg håber meget, at du har ret, da jeg bestemt også ser Hazard som en fantastisk spiller at få til klubben.
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Håber virkelig ikke rygterne er sandt.
Som det lige nu er... Mener jeg at Real Madrid's trup ikke er stærke nok til at vinde La Liga gennem en lang sæson.
Vi har måske en trup der igen kan kæmpe om Champions League trofæen, men La Liga...nope.
Kom nu med 2-3 gode signings Perez! En stærk og målfarlig angriber, en venstreback/der også kan spille i midtforsvar samt en bedre defensiv midtbane end Llorente som suppleant til Casemiro.