Theo måske ikke med til USA i morgen

8 år 5 dage siden #1 af Administrationen

Theo Hernández og Florentino Pérez hilste hjerteligt på hinanden i Ciudad Real Madrid tidligere i dag.

Når Real Madrid i morgen rejser til USA for at spille de første træningskampe, bliver det måske uden Theo Hernández.

Den 20-årige venstreback meldes meget tæt på at skifte til Real Sociedad på en lejeaftale efter at de to klubber i går forhandlede i den spanske hovedstad og baskerklubben har angiveligt indvilget i at betale en del af Theos løn under lejeopholdet.

Florentino Pérez var i dag forbi træningsanlægget i Valdebebas, hvor han hilste hjerteligt på alle spillerne, heriblandt Theo, som altså ventes at blive offentliggjort som ny spiller i Real Sociedad i løbet af kort tid.

Han nåede i sidste sæson blot at spille 1648 minutter for Real Madrid, hvor det blev til 3 assists.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 5 dage siden #2 af REAL
Meldes på plads, på Twitter.

Fornuftigt.

8 år 5 dage siden #3 af Jaken
Jeg forstår det ikke. Jo, han var ikke prangende i sidste sæson, men hvorfor ikke bare lade ham udvikle sig videre i klubben? Der kommer til at være fin mulighed for spilletid når Marcelo skal spares og/eller er skadet. Og hvad er så planen med venstrebacken? Skal vi igen være foruden et reelt alternativ til Marcelo, hvor Nacho skal lege schweizerkniv, eller skal vi til at betale i dyre domme for eksempelvis en Alex Telles og så få et overflødighedsproblem om et år?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, andreashn

8 år 5 dage siden #4 af Boegen10
At få spilletid af og til, når marcelo skal spares er jo bare ikke nok. Han skal have regelmæssig spilletid i hver kamp, dvs som starter i en klub, ellers kommer der simpelthen ikke nok udvikling i ham. Kan godt se, at vi så mangler en venstrebenede venstreback som backup. Håber vi gør et eller andet der.

MAYBE THEY HATE ME BECAUSE IM TOO GOOD. -CRISTIANO RONALDO

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 5 dage siden #5 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Theo måske ikke med til USA i morgen

Jaken skrev: Jeg forstår det ikke. Jo, han var ikke prangende i sidste sæson, men hvorfor ikke bare lade ham udvikle sig videre i klubben? Der kommer til at være fin mulighed for spilletid når Marcelo skal spares og/eller er skadet. Og hvad er så planen med venstrebacken? Skal vi igen være foruden et reelt alternativ til Marcelo, hvor Nacho skal lege schweizerkniv, eller skal vi til at betale i dyre domme for eksempelvis en Alex Telles og så få et overflødighedsproblem om et år?

Men det er jo netop de pauser, der kan ødelægge det hele i ligaen, hvis ikke vores 2. valg har kvalitet, og det er specielt på det defensive positioner. Jeg synes ganske enkelt ikke, at Theo er god nok og det er en for stor risiko at have så ringe en spiller i kampe, der kan vise sig at blive vigtige. Derfor finder jeg det vigtigt at der kommer en ny ind.

Derudover vil jeg ikke kalde det et overflødighedsproblem, hvis vi så står med tre mand til en position. Så vælger man de to bedste og tjener penge på den sidste. Så er alle mand motiveret til at give alt for at vinde en plads i truppen. Det er et luksusproblem.

8 år 5 dage siden #6 af Jaken

Brylle skrev: Men det er jo netop de pauser, der kan ødelægge det hele i ligaen, hvis ikke vores 2. valg har kvalitet, og det er specielt på det defensive positioner. Jeg synes ganske enkelt ikke, at Theo er god nok og det er en for stor risiko at have så ringe en spiller i kampe, der kan vise sig at blive vigtige. Derfor finder jeg det vigtigt at der kommer en ny ind.

Jeg mener bare ikke at det er den håndfuld kampe med en back-up venstreback, der ødelægger det hele i ligaen. Dertil må og skal konceptet være tilstrækkeligt stærkt.

Theo var ikke god sidste år, men han er kun 20 år gammel og kan kun forbedre sig. Derudover skulle et evt. nyindkøb både være bedre end Theo, altså være starter-god, men samtidig også være villig til at acceptere en klar rolle bag Marcelo, og til fornuftige penge endda. Jeg har svært ved at se hvem der passer den beskrivelse.

Brylle skrev: Så vælger man de to bedste og tjener penge på den sidste. Så er alle mand motiveret til at give alt for at vinde en plads i truppen. Det er et luksusproblem.

Det kan da ikke udelukkes. Jeg finder det bare mindre sandsynligt. Theo blev købt ind til et stort beløb, og det samme skulle en ny venstreback også gøres for at sørge for at kvalitetskløften til Marcelo ikke er for stor. Så står man så i en situation om et år med 1 aldrende starter og 2 andre, der blev købt ind til overpris, hvor begges værdi nok er formindsket siden da grundet hhv. manglende spilletid og en presset sælger-situation.

Jeg kan i hvert fald ikke lige se det fornuftige, rent forretningsmæssigt. Skal vi virkelig ud i flere dyrt betalte, perspektivløse, men alligevel utilstrækkelige Danilo/Coentrao-løsninger?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 8 år 5 dage siden ved Jaken.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 4 dage siden #7 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Theo måske ikke med til USA i morgen

Jaken skrev:

Brylle skrev: Men det er jo netop de pauser, der kan ødelægge det hele i ligaen, hvis ikke vores 2. valg har kvalitet, og det er specielt på det defensive positioner. Jeg synes ganske enkelt ikke, at Theo er god nok og det er en for stor risiko at have så ringe en spiller i kampe, der kan vise sig at blive vigtige. Derfor finder jeg det vigtigt at der kommer en ny ind.

Jeg mener bare ikke at det er den håndfuld kampe med en back-up venstreback, der ødelægger det hele i ligaen. Dertil må og skal konceptet være tilstrækkeligt stærkt.

Theo var ikke god sidste år, men han er kun 20 år gammel og kan kun forbedre sig. Derudover skulle et evt. nyindkøb både være bedre end Theo, altså være starter-god, men samtidig også være villig til at acceptere en klar rolle bag Marcelo, og til fornuftige penge endda. Jeg har svært ved at se hvem der passer den beskrivelse.

Brylle skrev: Så vælger man de to bedste og tjener penge på den sidste. Så er alle mand motiveret til at give alt for at vinde en plads i truppen. Det er et luksusproblem.

Det kan da ikke udelukkes. Jeg finder det bare mindre sandsynligt. Theo blev købt ind til et stort beløb, og det samme skulle en ny venstreback også gøres for at sørge for at kvalitetskløften til Marcelo ikke er for stor. Så står man så i en situation om et år med 1 aldrende starter og 2 andre, der blev købt ind til overpris, hvor begges værdi nok er formindsket siden da grundet hhv. manglende spilletid og en presset sælger-situation.

Jeg kan i hvert fald ikke lige se det fornuftige, rent forretningsmæssigt. Skal vi virkelig ud i flere dyrt betalte, perspektivløse, men alligevel utilstrækkelige Danilo/Coentrao-løsninger?

Tja, hvis en gammel mand som Marcelo skal være klar hele sæsonen, så skal han netop have en back-up der er så god, at man tør bruge spilleren, og jeg føler virkelig ikke at Theo er i nærheden af at være til at stole på, for han kan ikke slå et indlæg, hans opdækning er frygtelig og han tager forkerte beslutninger hele tiden. Et koncept er helt sikkert vigtigt, men det hjælper intet hvis kvaliteten alligevel ikke er til det.
Jeg tror ikke det bliver svært at finde en bedre spiller som stadig vil være back-up, for vi skal også huske på at man som 2. valg i Real kommer til at spille rigtig mange kampe.

Leveret af Kunena Forum