Ingen panik i forhold til spiller-indkøb

8 år 2 dage siden #1 af Administrationen

Et kig på Madridista.dk´s forum eller på vores Facebook-side vidner om en begyndende panik over, at man ikke allerede har præsenteret en eller flere store navne, som skal tage over for Cristiano Ronaldo.

Det er ikke en panik, som man finder på ledelsesgangen i Real Madrid. Overhovedet ikke.

Her afviser man naturligvis ikke, at der kan komme indkøb inden transfervinduet lukker den 31. august, men som nævnt flere gange tidligere, så går man ikke med på galejen og betaler astronomiske summer for at hente spillere.

På ledelsesgangen har man nemlig fuld tillid til den trup, som man råder over på nuværende tidspunkt og derfor vil man kun handle, hvis der opstår en fordelagtig situation og man vil kun forstærke sig på positioner, hvor man rent faktisk mangler spillere.

Derfor er de tre kampe i USA vigtige, for de kan give et pejlemærke over truppens reelle mangler, men den sande styrkeprøve ligger den 15. august, hvor Real Madrid spiller om sæsonens første titel, nemlig den europæiske Super Cup mod Atlético Madrid, hvor begge mandskaber forventes at være i næsten stærkeste opstilling.

Men i spansk presse har man efterhånden indstillet sig på, at man ikke skal rydde forsiderne for at præsentere en Galáctico i Real Madrid, som nærmer sig en ny transfer-rekord.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 2 dage siden #2 af Lukita
Nope, ingen grund til panik. Vi har solgt den bedste spiller i klubbens historie, der stod for grotesk mange og vigtige mål hver evig eneste sæson, hvor flere af dem blev scoret på nærmest usandsynlige måder som ingen anden spiller ville kunne score, pga. de ikke besidder det samme vanvittige killerinstinkt i feltet som Ronaldo. Klubben har ingen afløser klar, og ser ikke ud til at ville bruge pengene på en kompetent afløser. Det engelske vindue, hvor markedet er rigtigt stort ifht. eventuelle forstærkninger til truppen, lukker om 10 dage, og det må derfor regnes for usandsynligt at de engelske klubber vil lade deres profiler gå efter denne dato, da de ingen mulighed har for at erstatte dem.

I stedet går rygterne på at man overvejer spillere som Rodrigo til bredden, og man vil satse på at give større ansvar til spillere som Benzema, som på trods af at være i den bedste fodboldalder for en angriber, har været rædselsfuld i 2½ år og netop har overstået sæsonen med imponerende fem mål (blot tre af dem i åbent spil) i 32 ligakampe, og Bale som i hans tid i klubben vel har brugt omtrent halvdelen af kampene på enten at være skadet, at finde tilbage i form fra føromtalte skader, eller at blive hvilet for at undgå skader. Isco, som også spås til at få en bærende rolle, har stadig på intet tidspunkt formået at opretholde et stabilt niveau i længere tid end en stribe måneder, på trods af at han i nogle år har været en fuldt udviklet, voksen fodboldspiller. Det samme kan siges om Asensio, som dog stadig til dels kan undskyldes med at han stadig er ung.

Jeg er ikke bare panisk, jeg er decideret rædselsslagen over tanken om hvordan denne sæson potentielt kan komme til at udmønte sig. Jeg håber selvfølgelig at den chance som klubben tager ved tilsyneladende bare at satse på at Bale, Benzema, Isco og Asensio kan klare presset ved at skulle bære holdet efter Ronaldo, både kvalitativt men også mentalt, giver pote og at de alle præsterer på det fornødne niveau, men jeg har absolut ingen forventninger til det.

Hvis der skulle komme en verdensklasse angriber ind som er garanti for minimum 40 mål (Gud ved hvem det skulle være, jeg har ingen anelse da klubben ikke vil spendere stort), så ændrer mine forhåbninger sig en smule, men med den her plan som ledelsen har fået pølset sammen, så forventer jeg at vi IGEN ikke er en del af mesterskabskampen på nogen som helst måde, og at vi ryger ud med et brag i Champions League i senest kvartfinalen. Og så er det komplet ligegyldigt hvis vi vinder UEFA Super Cup, VM for klubhold eller Copa del Rey, det er Mickey Mouse-turneringer ifht. de to turneringer som Real Madrid, verdens største og historiens mest vindende klub, SKAL være en del af sæson efter sæson.

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.

8 år 2 dage siden #3 af PMO
@Lukita

Det kan ikke siges meget bedre.

Selv Barcelona og At. Madrid har forstærket sig, alt imens RM holder sig til andet velkendte. At Benzema stadig er i klubben er naturligvis en af de største og mest groteske historier i nyere tid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lukita

8 år 2 dage siden #4 af ChrillRM14
I princippet er det jo fint, at man ikke blot lader sig stresse over, at markedet er gået helt amok med beløb og aktivitet. Man har allerede en lang historie i hele 00'erne med at skulle vise de økonomiske muskler, hver gang muligheden bød sig. Man har lært, at det ikke nødvendigvis giver resultater af den grund.

Isoleret set er det også fint, at der satses så meget på det unge og det spanske, ligesom det i og for sig er fint at forsøge at skabe stabilitet og kontinuitet ved at satse på de spillere, man har.

Problemet er bare, at man samtidig mister gode spillere til højre og venstre; Morata, James og særligt Ronaldo. Men det lyder ikke som om, at man lader spillerne gå, fordi man har en klar ide om, hvordan de skal erstattes, eller at deres afgang åbner op for en mere klarlagt klubstrategi. Det lyder ikke som om, Lopetegui eller Perez er helt sikre på, at det de laver, er solide løsninger. Det er håbløst naivt at tro, at hvis man ikke lige lykkes med at købe Hazard eller lignende, så må man jo 'bare satse' på det spillermateriale, man allerede har. Hvorfor lader man sig skræmme af, at Chelsea ikke bare sådan lige lader Hazard eller Courtois gå. Det er som om, man er blevet overhalet og ikke længere har nogen som helt respekt på transfermarkedet.

Hvis man til stadighed satser på ungdommen og det spanske, så er det jo et fint projekt på den lange bane, men man risikerer jo at blive distanceret på alle parametre fra august af, hvis der ikke også er en kortsigtet ide om, hvordan det skal skrues sammen.
Sidste år haltede truppen langt efter den trup, der vandt the double året før. Breddespillerne er ikke gode nok, start-11'eren er god, men skrøbelig. Man ender langt langt efter Barca, som har en plan og en strategi, der er mere virkelighedsnær end Reals. Hvorfor skulle man stå bedre nu, hvor det bedste indkøb er Odriyozola, der ikke engang kan forvente startplads, mens man har mistet den eneste offensive spiller med kontinuerligt output i Ronaldo. Hvorfor skulle man stå bedre nu end sidste år? Jeg forstår det ikke....

Lopetegui skal godt nok hive nogle taktiske genialiteter op af sin forhåbentligt bundløse tryllehat, hvis det her projekt skal have vind i sejlene fra dag 1....

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Doc.juego, TcRedondo, El Siete, Lukita

8 år 1 dag siden #5 af PMO

ChrillRM14 skrev: Det er som om, man er blevet overhalet og ikke længere har nogen som helt respekt på transfermarkedet.

Det er hvad man kunne frygte. RM er et brand og en del er det brand, er at de største spillere spiller der. Al ære og respekt til de spanske talenter som klubben har hentet, men der er godt nok langt op til de galacticos som klubben er kendt for.
Tænk sig hvis Barcelona solgte Messi og ikke købte en afløser.

8 år 1 dag siden #6 af madrid2000

PMO skrev:

ChrillRM14 skrev: Det er som om, man er blevet overhalet og ikke længere har nogen som helt respekt på transfermarkedet.

Det er hvad man kunne frygte. RM er et brand og en del er det brand, er at de største spillere spiller der. Al ære og respekt til de spanske talenter som klubben har hentet, men der er godt nok langt op til de galacticos som klubben er kendt for.
Tænk sig hvis Barcelona solgte Messi og ikke købte en afløser.

Vi vandt stort set ikke en skid i Galacticos æren.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren

8 år 1 dag siden #7 af IL Capitano
Kunne ikke være mere enig i det, som Lukita skriver.

Det var en kæmpe fejl, at der ikke allerede sidste sommer blev hentet forstærkninger ind. Det var tydeligt at se i ligaen, at der manglede konkurrence og sult. Man salgs farvel til Morata, James og Pepe, og hentede Ceballos, Theo, Vallejo og Llorrente, hvor INGEN af dem er i nærheden af start 11, og ligner nogle der aldrig kommer det.

IMO skal der mere end bare Hazard og Courtois til, som nu også ligner ønsketænktning. At Benzema får endnu en sæson er et mysterie på størrelse med Fauberts ankomst i sin tid.
Sidste redigering: 8 år 1 dag siden ved IL Capitano.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

8 år 1 dag siden #8 af Dios
Jeg er til dels enig i, men først og fremmest, så er det jo defensiven der har haltet i jeg ved ikke hvor mange år. Det er vores defensiv, som koster os dyrt i ligaen. Vi er det mest scorende hold i La Liga sammen med Barcelona år efter år, men der hvor vi stikker ud er på indkasseret mål hvor vi indkassere flere mål end Barcelona og At. Madrid hver år. Vi scorede 36 flere mål end At. Madrid, men lukkede det dobbelte ind end dem, og alligevel formåede de at slutte over os.
Vi lukker 3 mål ind imod Juve, hvor kampen reelt set burde være lukket. Vi er hamrende usikre i defensiven imod Bayern, og havde vi mødt en skarpere angriber end Lewandowski, så var vi sendt hjem med 2-7 på Bernabeú.
Vi scorede 68 mål i ligaen sidste sæson, hvis vi regner Ronaldo's mål fra. Det er stadig 10 mere end At. Madrid, men alligevel blev de 2'er.

Jeg siger på ingen måde, at tanken om Benzema og Bale oppe foran ikke er bare lidt skræmmende, men lad os nu ikke gøre det værre end det er. En ny træner med et helt andet system, som i mine øjne passer truppen til perfektion. Forhåbentlig slipper vi for panik-indlæggende til Ronaldo fra Marcelo og Carvajal af. Forhåbentlig får vi Modric og Kroos tættere på feltet, hvor de for alvor kan være farligere. Isco får en rolle som passer ham langt bedre, og faktisk gør ham dobbelt så god i mine øjne.
Lukker vi af i defensiven, så behøver vi altså ikke at scorer 3-4 mål imod samtlige modstandere for at vinde. Nuvel, så er det fedest og se holdet vinde med de cifre, men personligt vil jeg hellere se et forsvar som jeg er tryg ved i stedet for at se en Kroos tage et elendigt løb tilbage, fordi det forventes, at han skal være i begge ender på samme tid.
Lad os nu få lidt struktur på tingene, hvor omdrejningspunktet på holdet er holdet, og ikke hvordan vi får sat Ronaldo i scene. Enig i, at Ronaldo virker til at være uundværlig, men alle kan virke til at være uundværlige i det tilfældighedsspil Zidane havde lagt for dagen. Intet struktur. Intet pres eller løb uden bold, og intet lod til at virke spillemæssigt, og derfor virkede Ronaldo til at være så uundværlig for Real.

Jeg siger heller ikke, at jeg ikke ønsker nye spillere, men i min verden, så giver det absolut ingen mening, at hente en rigtig boksspiller, som kan levere plus 40 mål, hvis han ikke er harmonisk med truppen. Det kan godt være Diego Costa scorede flest mål for Spanien, men intet på banen lykkedes i opspillet, og det er her jeg tror nøglen ligger, for Ronaldo kan ikke erstattes 1 til 1.
Alle spillere skal passe til konceptet, hvor vi førhen bare smed Bale ind på den højrekant, fordi der skulle være plads til Benzema og Ronaldo oppe foran. Det virker bare ulogisk på så mange måder, og lad os være ærlige, så er det jo ikke fordi vi sidder med følelsen af, at den her Chl dominans har været så overlegen som den ser ud på papiret. Rigtig mange dommerskøn er faldet ud til vores fordel, og der har bare været for meget tilfældighed over resultaterne uden at negligere bedrifterne på nogen måde.

Som jeg skrev i et tidligere indlæg, så håber jeg man går efter Hazard. Jeg tror helt sikkert også klubben og Julen vil have ham, men bare ikke til den pris. En bomber tror jeg på ingen måder vi får at se, da pris, kvalitet og alder slet ikke hænger sammen på nogle af de spillere.
Tror Julen vælger at spille Bale helt fremme på toppen som en boksspiller, så han går mindre med i spillet, og lader Isco og Benzema om det, hvor Bale jo er fremragende til én ting, og det er at true bagrummet med hans løb. Kan godt se en masse mål for mig blive scoret på den måde.

Jeg er faktisk fortrøstningsfuld, men det er udelukkende på grund af vi har fået Julen som træner. En træner lige efter min smag, og en træner som har det perfekte koncept til det her hold med eller uden Ronaldo.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 8 år 1 dag siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, Vildfaren, Zyconith, andreashn, Siempre fiel

8 år 1 dag siden #9 af Lukita
Det med defensiven er jeg fuldstændigt enig i, og noget jeg har advokeret for i mange år. Uagtet hvor meget jeg elsker Marcelo og Ramos, og uanset hvor meget de bringer offensivt, så kommer vi aldrig til at kunne dominere ligaen med dem i startopstillingen. De koster simpelthen alt for meget, og bringer så meget kaos pga. deres spillestil. De er størstedelen af tiden meget ringe DEFENSIVE spillere (IMO!!!), men som sagt bringer de hver meget offensivt, de er populære og vores to anførere, og de er institutioner i klubben fordi de har været her i henholdsvis 13 (Ramos) og 11½ år (Marcelo), og derfor er de ikke blevet udskiftet, og bliver det heller ikke før de stopper/åbenlyst er under niveau generelt.

I resten af forsvaret har vi Varane og Carva, som er andre spillertyper end deres makkere, Varane er afventende og spiller klogt ifht. Ramos', der alt for ofte buser op på modstanderne, og er modstanderne opmærksomme får de spillet sig udenom ham, så det fører det enten til en potentielt farlig chance, eller et begået frispark af Ramos, hvilket bl.a andet medfører at han vel er den spiller i verdenshistorien med flest tilragede kort (ret mig hvis jeg tager fejl). Marcelo er blevet lidt bedre med årene rent defensivt, men koster som sagt stadig. Han er dog selvfølgelig til dels undskyldt pga. han Ronaldos spillestil nærmest har skulle agere Real Madrids komplette venstre side, og det koster i sagens natur bagude, men det ændrer dog ikke på problemet. Jeg tror at Varane og Carva med bedre defensive makkere kunne udgøre et fantastisk forsvar, for vi spiller jo med decideret støtte i Casemiro, og med Modric og Kroos der tit er gode til at kontrollere og holde boldbesiddelsen, så kunne vi potentielt have en suveræn defensiv organisation, men det har vi bare ikke så længe Marcelo og Ramos er i startopstillingen. De har været vitale i vores CL-succes, men ligamæssigt har det altid haltet med dem.

At vi sælger Ronaldo gør formentligt, at vi får en venstre kant der hjælper en anelse mere til defensivt, og det kan måske hjælpe Marcelo fremadrettet. Men hvis spillere som Kroos og Modric skubber lidt længere frem som du skriver for at hjælpe til offensivt, så er der jo risikoen for at modstanderne kan løbe midtbanen over ende i en kontra, og så er vi lige vidt.

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
Sidste redigering: 8 år 1 dag siden ved Lukita.
Følgende bruger(e) sagde tak: TcRedondo

8 år 1 dag siden #10 af Dios
Tro det eller ej Lukita, så er jeg overraskende ikke enig :D

Nuvel, så er jeg da helt med på, at netop de 2 koster en del, men er faktisk vild med Ramos-Varane konstellationen. Der hvor det principielt går galt for mig er, at man "freder" halvdelen af holdet fra at deltage i det defensive spil, fordi de kaldes offensive spillere. Det fungere bare ikke den anden vej, hvor defensive spillere er en fundamentalt brik i det offensive spil.
Med Julen får vi en masse løb uden bold fra de offensive spillere af. Noget jeg faktisk har håbet vores trænere ville indføre i jeg ved ikke hvor mange år. Når vi mister bolden, så skal den altså vindes tilbage hurtigst muligt for at holde balancen på holdet. Deres boldholder og spilmuligheder skal presses, så det fører til boldtab. På den måde kan vi bevare så mange offensive spillere i start 11'eren.
Det kræver løb fra alle på holdet, og man slipper for de lidt ligegyldige tilbageløb fra offensive spillere, som alligevel ikke mener det, og kostede så mange mål sidste sæson, da holdet er i ubalance grundet boldtab i det offensive spil, og vi reelt set kun har 3 defensive spillere til at forsvarer sig med.

Er helt sikker på, at Julen's ideer er lige hvad Real Madrid har brug for, da han vil indføre et helt specifikt spillekoncept, som gør vi kan erobre bolden højt tilbage og mere eller mindre beskytte os defensivt med bolden.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 8 år 1 dag siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Real HWL, Vildfaren, andreashn, TcRedondo

8 år 2 timer siden #11 af Siempre fiel

Dios skrev: Jeg er til dels enig i, men først og fremmest, så er det jo defensiven der har haltet i jeg ved ikke hvor mange år. Det er vores defensiv, som koster os dyrt i ligaen. Vi er det mest scorende hold i La Liga sammen med Barcelona år efter år, men der hvor vi stikker ud er på indkasseret mål hvor vi indkassere flere mål end Barcelona og At. Madrid hver år. Vi scorede 36 flere mål end At. Madrid, men lukkede det dobbelte ind end dem, og alligevel formåede de at slutte over os.
Vi lukker 3 mål ind imod Juve, hvor kampen reelt set burde være lukket. Vi er hamrende usikre i defensiven imod Bayern, og havde vi mødt en skarpere angriber end Lewandowski, så var vi sendt hjem med 2-7 på Bernabeú.
Vi scorede 68 mål i ligaen sidste sæson, hvis vi regner Ronaldo's mål fra. Det er stadig 10 mere end At. Madrid, men alligevel blev de 2'er.

Jeg siger på ingen måde, at tanken om Benzema og Bale oppe foran ikke er bare lidt skræmmende, men lad os nu ikke gøre det værre end det er. En ny træner med et helt andet system, som i mine øjne passer truppen til perfektion. Forhåbentlig slipper vi for panik-indlæggende til Ronaldo fra Marcelo og Carvajal af. Forhåbentlig får vi Modric og Kroos tættere på feltet, hvor de for alvor kan være farligere. Isco får en rolle som passer ham langt bedre, og faktisk gør ham dobbelt så god i mine øjne.
Lukker vi af i defensiven, så behøver vi altså ikke at scorer 3-4 mål imod samtlige modstandere for at vinde. Nuvel, så er det fedest og se holdet vinde med de cifre, men personligt vil jeg hellere se et forsvar som jeg er tryg ved i stedet for at se en Kroos tage et elendigt løb tilbage, fordi det forventes, at han skal være i begge ender på samme tid.
Lad os nu få lidt struktur på tingene, hvor omdrejningspunktet på holdet er holdet, og ikke hvordan vi får sat Ronaldo i scene. Enig i, at Ronaldo virker til at være uundværlig, men alle kan virke til at være uundværlige i det tilfældighedsspil Zidane havde lagt for dagen. Intet struktur. Intet pres eller løb uden bold, og intet lod til at virke spillemæssigt, og derfor virkede Ronaldo til at være så uundværlig for Real.

Jeg siger heller ikke, at jeg ikke ønsker nye spillere, men i min verden, så giver det absolut ingen mening, at hente en rigtig boksspiller, som kan levere plus 40 mål, hvis han ikke er harmonisk med truppen. Det kan godt være Diego Costa scorede flest mål for Spanien, men intet på banen lykkedes i opspillet, og det er her jeg tror nøglen ligger, for Ronaldo kan ikke erstattes 1 til 1.
Alle spillere skal passe til konceptet, hvor vi førhen bare smed Bale ind på den højrekant, fordi der skulle være plads til Benzema og Ronaldo oppe foran. Det virker bare ulogisk på så mange måder, og lad os være ærlige, så er det jo ikke fordi vi sidder med følelsen af, at den her Chl dominans har været så overlegen som den ser ud på papiret. Rigtig mange dommerskøn er faldet ud til vores fordel, og der har bare været for meget tilfældighed over resultaterne uden at negligere bedrifterne på nogen måde.

Som jeg skrev i et tidligere indlæg, så håber jeg man går efter Hazard. Jeg tror helt sikkert også klubben og Julen vil have ham, men bare ikke til den pris. En bomber tror jeg på ingen måder vi får at se, da pris, kvalitet og alder slet ikke hænger sammen på nogle af de spillere.
Tror Julen vælger at spille Bale helt fremme på toppen som en boksspiller, så han går mindre med i spillet, og lader Isco og Benzema om det, hvor Bale jo er fremragende til én ting, og det er at true bagrummet med hans løb. Kan godt se en masse mål for mig blive scoret på den måde.

Jeg er faktisk fortrøstningsfuld, men det er udelukkende på grund af vi har fået Julen som træner. En træner lige efter min smag, og en træner som har det perfekte koncept til det her hold med eller uden Ronaldo.

Er egentlig på linje med meget af det der her blir beskrevet. Jeg tror som udgangspunkt også at vi med en bedre træner (forhåbentlig Julen, som jeg dog personligt ik kender meget til ift idéer og sån) og et holde der blir sat anderledes op taktisk (som Dios egentlig rigtig fint beskriver) - kan blive et bedre HOLD. Og her tror jeg Ronaldos afgang kan være med til netop at gøre os bedre som hold. Vi har allerede rigtig mange supergode brikker, MEN jeg er måske en anelse mere nervøs/kritisk ift spørgsmålet om hvor gode vi kan blive uden væsentlige indkøb - her taler jeg ik om nogen revolution og en håndfuld verdensstjerner, men 1-2 spillere (UDOVER Courtois som er et must!) som kan gå direkte ind og forstærke startopstillingen.

Vi skriver 1. august og vi har reelt INTET hentet!! Det er jo i bund og grund en sensation og katastrofe på samme tid. Altså ingen sensation når vi ser på hvor apatisk ledelsen har været på transfermarkedet de seneste år, men sensationelt og grotesk når man kaster blikket tilbage mod de sidste måneder af sidste sæson hvor ingen vel var i nogen som helst tvivl om at NU sku der komme generationsskifte og det blev taget for givet (her på forum, blandt eksperter/kommentatorer og i medierne) at spillere som Bale og Benzema med fuldstændig sikkerhed var færdíge i klubben efter sæsonen. Og nej, spillerne er IKKE blevet yngre siden foråret.

Og så skriver jeg det lige igen: det er idag d. 1. august og vi har INTET hentet (og nej Vinicius og Odriozola regner jeg altså ikke med som brikker der er i nærheden af at gøre nogen som helst forskel, omend sidstnævnte da er en fremragende backup på højre back).

Så vi har INTET hentet!! Tværtimod er vi uden Ronaldo :-D Altså jeg er ikke nødvendigvis ked af at vi har mistet ham, men det er dog med til at forstærke nødvendigheden af at hente nogle ind som VIRKELIG ka gøre en forskel. Ikke alene har vi INTET hentet, men de mest spændende i verden, Mbappé og Neymar, er totalt uden for rækkevidde - vi ka øjensynligt hverken lokke spillere eller klub til et skifte. Hazard? Han virker umiddelbart heller ik tæt på. Vi er vist efterhånden langt nede på listen, Icardi eller noget i den stil. Det ender sikkert med at Bayern tager røven på os igen, James style, og sælger os Lewan for 200 mio EUR. Samtidig har vi kæmpe problemer med overhovedet at holde på egne spillere og det ender sikkert med at Kova skrider.

Jeg sætter min lid til at Lopetegui ka få en masse ud af spillere som Benz og Bale som ellers for længst har bevist at det er en meget svær opgave for enhver træner. For de to som for få måneder siden af alle blev betragtet som sikre kort til at få et stort spark i røven ska nu øjensynligt være de to store offensive stjerner - det jo nærmest en tragedie.

Nå, ved næsten ikke hva man ska sige til starten på denne sæson. Vi er i august, ingen Ronaldo, selvfølgelig heller ingen Mbappé eller Neymar, B & B i angrebet, Benzema som anfører og vores førstekeeper er stadig Pura Vida - jeg har haft ualmindeligt vanskeligt ved at sove i varmen og alligevel er det lykkedes mig at ende i et sandt mareridt...
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Kialpe

7 år 11 måneder siden #12 af BBB

Siempre fiel skrev: [...] de sidste måneder af sidste sæson hvor ingen vel var i nogen som helst tvivl om at NU sku der komme generationsskifte og det blev taget for givet (her på forum, blandt eksperter/kommentatorer og i medierne) at spillere som Bale og Benzema med fuldstændig sikkerhed var færdíge i klubben efter sæsonen.

Hvem har helt seriøst troet på, at de to var på vej ud? Du skriver det som om, at alle troede på det. I bedste fald har der vel været et håb.
Det er Kaka om igen. Tre spillere som er hentet af Florentino som store stjerner, og som alle tager mange sæsoner at komme af med, selvom de leverer under det håbede niveau. Bale har vel nærmest leveret bedst af de tre, og det siger en del, når vi taler om en af de mest forhadte spillere.

Leveret af Kunena Forum